فرهنگ و هنر

ببینید؛ یک نانوایی مجسمه ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت

یک نانوایی در کالیفرنیا مجسمه شگفت انگیزی را ساخته که بسیار شبیه به یک کلیکر است و کاملاً از نان ساخته شده است.

20 مهر 1402

شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

گوشی های کوچک و جمع و جور، خوش دست و بامزه هستند و حمل و نقل آن ها هم کار بسیار راحتی است. اما آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

8 مهر 1402

طرز تهیه شامی مرغ به ساده ترین و برترین روش

شامی مرغ یک غذای خوشمزه کبابی است که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه شامی کباب بدون سیب زمینی را آنالیز نموده بودیم و اینجا می خواهیم طرز تهیه شامی مرغ با سیب زمینی اما به ساده ترین روش ممکن را مرور کنیم.

4 مهر 1402

کاروانسراهای فرسفج و تاج آباد جهانی شدند

دو کاروانسرای فرسفج تویسرکان و تاج آباد بهار در لیست جهانی یونسکو قرار گرفتند.

31 شهریور 1402

معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار چینی در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید که به لطف رویکرد عالی اش در زمینه قیمت گذاری محصولاتش شناخته می شود و گوشی های میان رده و مالی خود را در رنج های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده می کند. بنابراین کاربران با هر بودجه...

30 شهریور 1402

بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستانی در فرانسه

آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تئاتر این روزها برای ادامه درمان در بیمارستانی در فرانسه به سر می برد.

29 شهریور 1402

خاطرات دو همکلاسی خواندنی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام ، انتشارات زاگرو خاطرات سیاوش لطفی کار شاعر و نویسنده ایلامی را در 216 صفحه با عنوان خاطرات دو همکلاسی منتشر کرد.

27 شهریور 1402

تنها یک روز مانده به رونمایی از آیفون 15، هرآنچه از پرچمدار بعدی آیفون می دانیم

طبق گزارش ها در روز 12 سپتامبر معادل با 21 شهریور، اپل آیفون های نو خود را در رویداد Wanderlust معرفی خواهد نمود. انتظار می رود در این رویداد چهار مدل عرضه گردد: آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرومکس که ممکن است آیفون 15 اولترا نیز نامیده گردد.

20 شهریور 1402

متخصصان ادبیات متون تعزیه را تحلیل نمایند، لزوم جایگزینی ادبیات فاخر به جای تحریف

احسان سیدی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: تعزیه یک پایگاه مردمی دارد و این پایگاه مردمی هر چه بیشتر حفظ گردد مسلما تعزیه رونق بیشتری خواهد داشت.

19 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

دانلود قسمت 6 سریال پدرخوانده فصل 2 (دانلود پدرخوانده قسمت 6 فصل دوم)

دانلود قسمت ششم 6 پدرخوانده فصل دوم کامل، دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 6 فصل 2 ، دانلود قسمت 6 پدرخوانده فصل نو، دانلود بازی پدرخوانده قسمت ششم، خرید قانونی سریال پدرخوانده قسمت 6 حلال دانلود، دانلود قسمت ششم پدرخوانده 2 نسخه کامل، دانلود فیلم ایرانی...

16 شهریور 1402

4 راهکار برای اینکه در مدرسه دوست های خوب پیدا کنید

رفتن به یک مدرسه نو، فرصت خوبی برای شروع دوباره و ملاقات با آدم های نو است. با این وجود وقتی به تازگی به مدرسه دیگری رفته اید و هیچکس را نمی شناسید، ممکن است شرایط برایتان کمی ترسناک باشد. در این مقاله درباره پیدا کردن دوست در مدرسه ی نو صحبت می کنیم.

12 شهریور 1402

چه رازی زیر مثلث برمودا پنهان شده است؟

مردم سال هاست که سعی می نمایند معمای مثلث برمودا را حل نمایند. با این حال هنوز بسیاری از رازها در خصوص این مثلث فاش نشده است.

9 شهریور 1402

شمعدونی قرمز تلنگری به کودک درون، طرح واره هایی که داستان شدند

سرویس استان های خبرنگاران : در دانش روانشناسی و بر مبنای نظریه کارل گوستاو یونگ، طرح واره هایی وجود دارند که ریشه های شکل گیری آن ها در کودکی افراد است.

8 شهریور 1402

تکنیک های طنز نویسی آنالیز شد، شوخی چیست و چرا ما به یک شوخی می خندیم؟

به گزارش خبرنگاران در بندرعباس، نشست انجمن طنز کانون هرمزگان با هدف آشنایی با شیوه های طنز نویسی و خلق اثر به وسیله اعضا برگزار گردید.

4 شهریور 1402

مرموزترین غار دنیا در ایران است

این بار قرار است درباره غار بسیار زیبا اما شگفت انگیزی برایتان بنویسیم که 69 سال پیش نزدیک بود شش نفر از اهالی شهر گرماب زنجان را ببلعد اما بعد از یک هفته، درست زمانی که گمشدگان ناامید از نجاتی بودند، از دام مرگ جستند.

24 مرداد 1402

اینجا بزرگ ترین معدن سطحی ایران است

روی جاده ای که در جاده نیست، بولدوزر و کامیون در رفت و آمدند. در میان دریاچه ای که دریاچه نیست، بسیاری غرق می شوند. روی آبی که آب نیست، مردان بسیاری راه می روند و پشت جزیره سرگردانی که سرگردان نیست، سرگردانی موج می زند. اینجا هیچ چیز آن چیزی که باید نیست.

23 مرداد 1402

آژیر هشدار روشن شد؛ ایستگاه فضایی در شرایط خطرناکی است!

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) برای اولین بار در سال 1998 به فضا پرتاب شد و چندین مرکز نو برای فضانوردان به عنوان خانه موقت تا سال 2030 ایجاد کرد.

18 مرداد 1402

تقابل هما و آهو خانوم در قالب یک فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، فیلم کوتاه شوهر آهو خانم چهارمین فیلم کوتاه ابوذر پاک نژاد، که از فراوریات انجمن سینمای جوانان ایران است، پس از سه روز فیلم برداری در تهران، در حال حاضر مراحل پایانی پس فراوری را پشت سر می گذارد.

16 مرداد 1402

شاهکار دیگری از گوگل، فیلم

شبکه عصبی گوگل، Aloud، اکنون قادر به تکثیر ویدیوها به زبان های مختلف است. فقط ویدیو را آپلود کنید و هوش مصنوعی کل سخنرانی را به زبان مورد احتیاج شما ترجمه می نماید.

9 مرداد 1402
تعداد: (318)