سینما

شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

گوشی های کوچک و جمع و جور، خوش دست و بامزه هستند و حمل و نقل آن ها هم کار بسیار راحتی است. اما آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

8 مهر 1402

معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار چینی در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید که به لطف رویکرد عالی اش در زمینه قیمت گذاری محصولاتش شناخته می شود و گوشی های میان رده و مالی خود را در رنج های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده می کند. بنابراین کاربران با هر بودجه...

30 شهریور 1402

بستری شدن آتیلا پسیانی در بیمارستانی در فرانسه

آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تئاتر این روزها برای ادامه درمان در بیمارستانی در فرانسه به سر می برد.

29 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

دانلود قسمت 6 سریال پدرخوانده فصل 2 (دانلود پدرخوانده قسمت 6 فصل دوم)

دانلود قسمت ششم 6 پدرخوانده فصل دوم کامل، دانلود رئالیتی شو پدرخوانده قسمت 6 فصل 2 ، دانلود قسمت 6 پدرخوانده فصل نو، دانلود بازی پدرخوانده قسمت ششم، خرید قانونی سریال پدرخوانده قسمت 6 حلال دانلود، دانلود قسمت ششم پدرخوانده 2 نسخه کامل، دانلود فیلم ایرانی...

16 شهریور 1402

4 راهکار برای اینکه در مدرسه دوست های خوب پیدا کنید

رفتن به یک مدرسه نو، فرصت خوبی برای شروع دوباره و ملاقات با آدم های نو است. با این وجود وقتی به تازگی به مدرسه دیگری رفته اید و هیچکس را نمی شناسید، ممکن است شرایط برایتان کمی ترسناک باشد. در این مقاله درباره پیدا کردن دوست در مدرسه ی نو صحبت می کنیم.

12 شهریور 1402

مرموزترین غار دنیا در ایران است

این بار قرار است درباره غار بسیار زیبا اما شگفت انگیزی برایتان بنویسیم که 69 سال پیش نزدیک بود شش نفر از اهالی شهر گرماب زنجان را ببلعد اما بعد از یک هفته، درست زمانی که گمشدگان ناامید از نجاتی بودند، از دام مرگ جستند.

24 مرداد 1402

تقابل هما و آهو خانوم در قالب یک فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، فیلم کوتاه شوهر آهو خانم چهارمین فیلم کوتاه ابوذر پاک نژاد، که از فراوریات انجمن سینمای جوانان ایران است، پس از سه روز فیلم برداری در تهران، در حال حاضر مراحل پایانی پس فراوری را پشت سر می گذارد.

16 مرداد 1402

شاهکار دیگری از گوگل، فیلم

شبکه عصبی گوگل، Aloud، اکنون قادر به تکثیر ویدیوها به زبان های مختلف است. فقط ویدیو را آپلود کنید و هوش مصنوعی کل سخنرانی را به زبان مورد احتیاج شما ترجمه می نماید.

9 مرداد 1402

10 شخصیت برتر انیمیشن های دیزنی در بازسازی های سینمایی

بحث بر سر بازسازی لایواکشن انیمیشن های دیزنی بسیار زیاد و جنجالی است. برخی هواداران بر این باورند که اساساً ساخت این فیلم ها، با وجود نسخه های خوبی که از انیمیشن ها وجود دارد، غیرضروری است و میراث فیلم های انیمیشن اصلی را خدشه دار می نماید. از اساس انیمیشن...

2 مرداد 1402

مزرعه 33 میلیون دلاری کارگردان فیلم تایتانیک

جیمز کامرون، فیلمساز سرشناس، مزرعه 40 هکتاری خود را در ساحل غربی کالیفرنیا به قیمت 33 میلیون دلار فهرست کرده است.

19 تیر 1402

رقابت تام کروز با این بازیگر افسانه ای خبرساز شد!

تام کروز می گوید قصد ندارد تا دست کم دو دهه آینده دست از ساختن فیلم های مأموریت غیرممکن بردارد.

15 تیر 1402

اگر چشم هایش فیلم می شد، هیچکس برای بازی در نقش فرنگیس مناسب تر از فریماه فرجامی نبود، برای کارش ارزش قائل بود

سیروس الوند در سال 1375 با بازی جهانگیر الماسی، فریماه فرجامی و امین تارخ فیلم ساغر را ساخت. الوند از کارگردانانی است که با اغلب بازیگران مهم سینمای ایران در طول سه دهه کاری خود، کار نموده.

11 تیر 1402

آخرین شرایط جسمانی خانم بازیگر ، برای او دعا کنید

پیگیری های خبرنگار ایرنا از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

4 تیر 1402

مونا فرجاد در هیبت جک نیکلسون ظاهر شد!

مونا فرجاد با انتشار تصویری از نقش آفرینی خود در یک سریال توقیف شده نمایش خانگی نوشت: قابی از سریال شبکه مخفی زنان که پخش نمی شود! پخش نمی کنند؟! نمیگذارند پخش شود؟ نمی خواهند پخش شود؟ دغدغه ای بابت زحمت های یک گروه را ندارند؟ با یادی از فیلم shining (با بازی...

1 تیر 1402

واکنش پرتغالی ها به اخراج ساپینتو در فینال

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در فینال جام حذفی و در ملاقات برابر استقلال با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد. این مسابقه هیجان انگیز آبستن حواشی و اتفاقات زیادی بود که در برخی از دقایق، مباحث فنی بازی را تحت تاثیر خود قرار داد.

14 خرداد 1402

تست تارا اتوماتیک ؛ نرم و پایدار اما کم توان

آنالیز و تست تارا اتوماتیک را در حالی انجام دادیم که بنظر می رسد این خودرو همچنان جای کار فراوانی دارد اما تارا یا پژو 301 ایرانی چه قابلیت هایی دارد؟ آیا پیشرانه TU5 پلاس و گیربکس شش سرعته DAE اتوماتیک از پس وزن 1260 کیلوگرمی این خودرو بر می آیند؟

23 اردیبهشت 1402

عکس ، چهره نو سالار عقیلی خبرساز شد ، نگرانی هواداران خواننده مطرح کشور

تصاویر تازه سالار عقیلی بعد لاغری او موجی از نگرانی بین هواداران او ایجاد کرد.

11 اردیبهشت 1402

سینما بهمن یکی از برترین سینماهای قزوین به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، سینما بهمن یکی از برترین سینماهای قزوین به شمار می رود.

9 اردیبهشت 1402

سگا سازنده بازی پرندگان خشمگین را می خرد ، انگری بردز از فنلاند تا ژاپن

هلدینگ ژاپنی سِگا سامی رسما گفت که در راستای تثبیت جایگاه خود در بازار جهانی بازی های تلفن همراه، میخواهد شرکت فنلاندی راویو اینترتینمنت را به ارزش 706 میلیون یورو خریداری کند.

29 فروردین 1402
تعداد: (131)