کتاب

طرز تهیه شامی مرغ به ساده ترین و برترین روش

شامی مرغ یک غذای خوشمزه کبابی است که می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه شامی کباب بدون سیب زمینی را آنالیز نموده بودیم و اینجا می خواهیم طرز تهیه شامی مرغ با سیب زمینی اما به ساده ترین روش ممکن را مرور کنیم.

4 مهر 1402

خاطرات دو همکلاسی خواندنی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام ، انتشارات زاگرو خاطرات سیاوش لطفی کار شاعر و نویسنده ایلامی را در 216 صفحه با عنوان خاطرات دو همکلاسی منتشر کرد.

27 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

چه رازی زیر مثلث برمودا پنهان شده است؟

مردم سال هاست که سعی می نمایند معمای مثلث برمودا را حل نمایند. با این حال هنوز بسیاری از رازها در خصوص این مثلث فاش نشده است.

9 شهریور 1402

شمعدونی قرمز تلنگری به کودک درون، طرح واره هایی که داستان شدند

سرویس استان های خبرنگاران : در دانش روانشناسی و بر مبنای نظریه کارل گوستاو یونگ، طرح واره هایی وجود دارند که ریشه های شکل گیری آن ها در کودکی افراد است.

8 شهریور 1402

اینجا بزرگ ترین معدن سطحی ایران است

روی جاده ای که در جاده نیست، بولدوزر و کامیون در رفت و آمدند. در میان دریاچه ای که دریاچه نیست، بسیاری غرق می شوند. روی آبی که آب نیست، مردان بسیاری راه می روند و پشت جزیره سرگردانی که سرگردان نیست، سرگردانی موج می زند. اینجا هیچ چیز آن چیزی که باید نیست.

23 مرداد 1402

تقابل هما و آهو خانوم در قالب یک فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، فیلم کوتاه شوهر آهو خانم چهارمین فیلم کوتاه ابوذر پاک نژاد، که از فراوریات انجمن سینمای جوانان ایران است، پس از سه روز فیلم برداری در تهران، در حال حاضر مراحل پایانی پس فراوری را پشت سر می گذارد.

16 مرداد 1402

با ورم معده چه بخوریم و از چه چیزهایی پرهیز کنیم

اگر گاستریت یا ورم معده دارید، ممکن است بهتر باشد از غذاهایی که می توانند علائم را بدتر نمایند، از جمله غذاهای تند و سرخ شده اجتناب کنید. هضم غذاهای پر فیبر و کم چربی ممکن است آسان تر باشد.

4 مرداد 1402

10 شخصیت برتر انیمیشن های دیزنی در بازسازی های سینمایی

بحث بر سر بازسازی لایواکشن انیمیشن های دیزنی بسیار زیاد و جنجالی است. برخی هواداران بر این باورند که اساساً ساخت این فیلم ها، با وجود نسخه های خوبی که از انیمیشن ها وجود دارد، غیرضروری است و میراث فیلم های انیمیشن اصلی را خدشه دار می نماید. از اساس انیمیشن...

2 مرداد 1402

اگر چشم هایش فیلم می شد، هیچکس برای بازی در نقش فرنگیس مناسب تر از فریماه فرجامی نبود، برای کارش ارزش قائل بود

سیروس الوند در سال 1375 با بازی جهانگیر الماسی، فریماه فرجامی و امین تارخ فیلم ساغر را ساخت. الوند از کارگردانانی است که با اغلب بازیگران مهم سینمای ایران در طول سه دهه کاری خود، کار نموده.

11 تیر 1402

بررسی کتاب عربستان خوشبخت، راوی رازهای پنهان مسافران

به گزارش خبرنگاران، به مناسبت انتشار کتاب عربستان خوشبخت، نوشته ترکیلد هانسن، با ترجمه فرشید روهنده که از سوی نشر دادکین منتشر شده است، چهل و سومین نشست عصر شنبه های مجله بخارا به نقد و بررسی این کتاب اختصاص یافته است. این نشست با همکاری مؤسسه ایکوم...

10 تیر 1402

برنامه سلامت؛ غیرواقعی و مبهم

لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از چند ماه، تدوین و رونمایی شد و حمایت از صادرات دارو، تحکیم سامانه الکترونیک سلامت ایرانیان، ادغام سامانه های موازی و تاکید بر تولیت وزارت بهداشت از نقاط قوت حوزه سلامت در لایحه برنامه هفتم توسعه است.

25 خرداد 1402

کتابباورها در فرهنگ مردم ایلام به خاطر حفظ فرهنگ اقوام و آشنایی مردم تالیف شده است

صیدمحمد درخشنده، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت: این کتاب را صرفاً به خاطر حفظ فرهنگ اقوام در ایلام و نیز آشنایی مردم، مخصوصاً قشر جوان که با این فرهنگ ها بیگانه بوده و یا اصالت خود را فراموش نموده و یا نتوانسته اند با چنین فرهنگ هایی بومی...

12 خرداد 1402

انتشار دو اثر داستانی هوشنگ مرادی کرمانی برای بنگالی زبان ها

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا در قالب برنامه مشارکت در برگزاری همایش بین المللی ادبیات کودک و نوجوان ایران و بنگلادش که اواخر خردادماه جاری از سوی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا برگزار خواهد شد و نیز با...

11 خرداد 1402

اهدای کتاب زنجان، سرزمین اقوام افشار به کتابخانه میراث فرهنگی

سید سعید صفوی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: کتابخانه میراث فرهنگی استان زنجان، شامل آثار ارزشمندی از کتاب های مختلف در حوزه بناهای تاریخی و بعلاوه موضوعات مربوط به گردشگری و صنایع دستی است.

30 اردیبهشت 1402

اشاعه فرهنگ تاجیکستان در نمایشگاه کتاب تهران

ناصر کاظمی سفالگر تاجیکی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران(ایبنا)؛ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در نمایشگاه اظهار کرد: بنده بسیار ادبیات دوست و کتاب دوست هستم و از این نمایشگاه خوب بازدید کردم که بسیار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

25 اردیبهشت 1402

مؤلف کتاب خواندنی بنویس در شیراز نمایشگاه هنری برپا کرد

کسری کرکزی خوشنویس و هنرمند نقاشی خط در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، درباره این نمایشگاه، گفت: این سومین نمایشگاه فردی است که در شیراز برگزار می کنم.

16 اردیبهشت 1402

سگا سازنده بازی پرندگان خشمگین را می خرد ، انگری بردز از فنلاند تا ژاپن

هلدینگ ژاپنی سِگا سامی رسما گفت که در راستای تثبیت جایگاه خود در بازار جهانی بازی های تلفن همراه، میخواهد شرکت فنلاندی راویو اینترتینمنت را به ارزش 706 میلیون یورو خریداری کند.

29 فروردین 1402

کاربرد تازه بمب افکن آمریکا که به درد جنگیدن نمی خورد!

مهندسان در تلاشند تا فناوری بمب افکن شکست خورده هسته ای را که در دهه 1960 کنار گذاشته شد، احیا کنند.

28 فروردین 1402

مزدا 3 مدل 2024، کابوس کیا سراتو در ایران

مزدا 3 مدل 2024 ، رقیب سرسخت کیا سراتو تازه است که برای واردات به ایران، بی نهایت اشتیاق دارد؛ اما آیا وارد می گردد؟ با چه مشخصات و چه قیمتی؟

20 فروردین 1402
تعداد: (79)