شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

به گزارش وبلاگ دوست، گوشی های کوچک و جمع و جور، خوش دست و بامزه هستند و حمل و نقل آن ها هم کار بسیار راحتی است. اما آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

گوشی های موبایل در گذشته بزرگ بودند، سپس کوچک و کوچک تر شدند تا جایی که می توانستید آن ها را به سوئیچ خود متصل کنید. سپس دوباره بزرگ و بزرگ تر شدند تا به چیزی برسند که حالا شاهد هستیم. یعنی جایی که مقدار 7 اینچ برای یک گوشی در نظر گرفته می گردد و نسل تبلت های کوچک هم منقرض شده است. حال این پرسش به وجود می آید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

همه ما می دانیم چه بر سر آیفون های مینی آمد. اپل بعد از فقط دو نسل مجبور شد فراوری آن ها را متوقف کند چرا که کاربر برای یک گوشی کوچک با آن قیمت حاضر نبود بیش از 600 دلار هزینه کند. به همین دلیل آیفون SE علی رغم 4.7 اینچی بودن محبوب بوده چون قیمت پایینی دارد. حالا و با حذف آیفون مینی، کوچک ترین گوشی ها 6.1 اینچی هستند که گلکسی S2X و آیفون مدل استاندارد در این دسته قرار دارند.

این یعنی مردم دیگر گوشی های کوچک تر از 6.1 اینچ را نمی پذیرند چون با این گوشی ها نه می توان فیلم دید و لذت برد، نه بازی کرد و لذت برد و نه هیچ کار دیگری. اگرچه هنوز هم هستند افرادی که به گوشی های کوچک علاقه دارند اما تعداد آن ها در مقایسه با افرادی که گوشی بزرگ دوست دارند بسیار کم است.

البته گوشی های کوچک از لحاظ قدرت سخت افزاری و امکاناتی نظیر دوربین، کیفیت پنل و… هیچ محدودیتی ندارند و شرکت ها می توانند آن ها را به خوبی گوشی های بزرگ طراحی نمایند ولی ضعف باتری را واقعاً نمی توان کاری کرد؛ مسئله ای که گریبان گیر آیفون های مینی هم شد و آیفون های SE هم از آن رنج می برند.

ضعف باتری این سال ها موضوعی نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت چون با افزایش وابستگی به گوشی های هوشمند، احتیاج به یک باتری پرظرفیت با دوام بالا بیشتر و بیشتر می گردد و یک گوشی کوچک هیچوقت از این حیث به خوبی گوشی بزرگ نمی تواند باشد.

حال به نظر شما آیا ما همچنان به گوشی های کوچک در سال 2023 احتیاج داریم یا دیگر دوران آن ها به سرآمده و خریدشان در این سال ها دیگر منطقی نیست؟

آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

بله. به گوشی های کوچک علاقه دارم.

خیر. گوشی های کوچک ارزش خرید بالایی ندارند.

مطمئن نیستم

نظر دیگری دارم (کامنت کنید)

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید