ببینید؛ یک نانوایی مجسمه ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت

به گزارش وبلاگ دوست، یک نانوایی در کالیفرنیا مجسمه شگفت انگیزی را ساخته که بسیار شبیه به یک کلیکر است و کاملاً از نان ساخته شده است.

ببینید؛ یک نانوایی مجسمه ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت

اولین فردی که گزارش این خبر را منتشر کرد، Eater San Francisco بود که در گزارشی بیان نمود یک نانوایی در بِنِسیا مجمسه ای از نان ساخته که شمایل کلیکر را دارد. کلیکر یکی از معروف ترین دشمنان موجود در بازی لست آو آس استودیو ناتی داگ است. این مجسمه به وسیله کاترین (Pervan Catherine) و هانالی پروان (Hannalee Pervan)، دو دختر و مادری که صاحب نانوایی نیز هستند، ایجاد شده است.

همان طور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، جزئیات این مجسمه ساخته شده از نان شگفت انگیز است. اگر با کلیکرها آشنا نیستید، کلیکرها در واقع یکی از مراحل سخت و خطرناک پس از مبتلاشدن افراد به عفونت قارچی درون بازی (کوردیسپس) است. یک کلیکر به مدت طولانی در معرض عفونت کوردیپس قرار می گیرد؛ بینایی خود را به صورت کامل از دست می دهد اما در عوض شنوایی خود را افزایش می دهد و صدایی سریع و کلیک مانند فراوری می نماید که نام آن هم از این صدای کلیک مانند گرفته شده است. به بیان ساده، این از آن دسته عفونت هایی نیست که بخواهید در یک سرزمین پساآخرالزمانی با آن روبرو شوید و درون بازی هم کلیکرها به شما آسان نخواهند گرفت.

رسانه ای که برای اولین بار این خبر را منتشر کرد، اشاره می نماید که این دو تصمیم گرفتند این مجسمه را به عنوان بخشی از یک مسابقه سالانه محلی برترین مترسک که هر ساله در شهر برگزار می گردد، خلق نمایند، جایی که کسب وکارهای محلی برترین مترسک هایی را که ساخته اند به ساکنان و گردشگران در شهر نشان می دهند تا آن ها انتخاب نمایند که کدام یک بیشتر موردعلاقه آن ها است.

SF Chronicle در مقاله خود اشاره می نماید که تکمیل این قطعه بیش از 400 ساعت طول کشیده است و فرایند آن شامل باز کردن بالون های پیچیده شده در خمیر برای شکل دادن به قارچ های قابل مشاهده روی مجسمه بود.

نکته بامزه و جالبی درباره این مجسمه وجود دارد و آن هم ماده ای است که این مجسمه از آن ساخته شده است. البته، ساخت یک مجسمه با نان خودش به میزان کافی عجیب و جالب است اما نکته کنایه آمیز این است که اگر فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما را دیدن نموده باشید، حتماً می دانید که این سریال یکی از مهم ترین تئوری های هواداران را درباره اینکه چه چیزی باعث شیوع عفونت قارچی شده، تایید نموده است. ما در چند قسمت اول فصل اول متوجه شدیم که شیوع بیماری به علت آرد آلوده شروع شد که باعث اثر دومینو شد و منجر به شیوع جهانی این عفونت قارچی مهلک شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ یک نانوایی مجسمه ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ یک نانوایی مجسمه ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید