موسیقی

تنها یک روز مانده به رونمایی از آیفون 15، هرآنچه از پرچمدار بعدی آیفون می دانیم

طبق گزارش ها در روز 12 سپتامبر معادل با 21 شهریور، اپل آیفون های نو خود را در رویداد Wanderlust معرفی خواهد نمود. انتظار می رود در این رویداد چهار مدل عرضه گردد: آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرومکس که ممکن است آیفون 15 اولترا نیز نامیده گردد.

20 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

4 راهکار برای اینکه در مدرسه دوست های خوب پیدا کنید

رفتن به یک مدرسه نو، فرصت خوبی برای شروع دوباره و ملاقات با آدم های نو است. با این وجود وقتی به تازگی به مدرسه دیگری رفته اید و هیچکس را نمی شناسید، ممکن است شرایط برایتان کمی ترسناک باشد. در این مقاله درباره پیدا کردن دوست در مدرسه ی نو صحبت می کنیم.

12 شهریور 1402

آژیر هشدار روشن شد؛ ایستگاه فضایی در شرایط خطرناکی است!

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) برای اولین بار در سال 1998 به فضا پرتاب شد و چندین مرکز نو برای فضانوردان به عنوان خانه موقت تا سال 2030 ایجاد کرد.

18 مرداد 1402

مؤلف کتاب خواندنی بنویس در شیراز نمایشگاه هنری برپا کرد

کسری کرکزی خوشنویس و هنرمند نقاشی خط در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، درباره این نمایشگاه، گفت: این سومین نمایشگاه فردی است که در شیراز برگزار می کنم.

16 اردیبهشت 1402

عکس ، چهره نو سالار عقیلی خبرساز شد ، نگرانی هواداران خواننده مطرح کشور

تصاویر تازه سالار عقیلی بعد لاغری او موجی از نگرانی بین هواداران او ایجاد کرد.

11 اردیبهشت 1402

ترانه دایه دایه وقت جنگه ثبت شد

عضو هیأت کارشناسی شورای ملی ثبت آثار میراث فرهنگی ناملموس از ثبت ترانه دایه دایه وقت جنگه و بعلاوه ساز چگور در لیست ملی میراث ناملموس اطلاع داد.

24 بهمن 1401

موسیقی دان هایی که در جشنواره فیلم فجر حاضر شدند ، از حسین علیزاده تا کارن همایونفر و ...

چهره های مهم موسیقی متن فیلم های سینمای ایران که در جشنواره فیلم فجر دهه 90 پیروز به دریافت جایزه شده اند.

12 بهمن 1401

سفر به اسکاتلند ، خوشگذرانی در اسکاتلند

برای سفر به اسکاتلند وقتی به کشور اسکاتلند فکر می کنید، تصاویری از کوه نشینان با کیلت (دامن های چهار خانه اسکاتلندی)، نی انبان های اسکاتلندی، هیولای لُخ نس Loch Ness Monster (یا نِسی Nessie موجودی بزرگ الجثه و ماقبل تاریخی می باشد که گفته می گردد در آب های عمیق دریاچه...

10 بهمن 1401

هزینه های سفر به بروکسل، شهری زیبا اما گران

شهر بروکسل، مرکز و بزرگترین شهر کشور بلژیک می باشد که تقریبا میزبان تعداد زیادی از نهادها و سازمان های اروپایی در آن هست، همانند مجلس اصلی اتحادیه اروپا! البته این شهر بسته به موقعیت جغرافیایی خود از جمله مهمترین بنگاه های مالی قاره اروپا نیز بحساب می...

18 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از افتتاح تونل زیرزمینی پرسرعت لس آنجلس تا توسعه ارتش فضایی ایالات متحده

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:ایلان ماسک مدیرعامل اسپیس ایکس که طی هفته های گذشته وعده داده بود به زودی نخستین تونل...

13 دی 1401

وزیر ارشاد: تماشاگر نداریم!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از هنرمندان اصیل کشور می خواهم مسائل را با مردم با شفافیت در میان بگذارند، گروه های فشاری که به وسیله شبکه های اجتماعی درست شده اند اجازه فعالیت عادی به آن ها را نمی دهند.

5 دی 1401

بازی Unciv نسخه ای رایگان از تمدن روی موبایل و کامپیوتر است

مجموعه تمدن (Civilization) از پرطرفدارترین عناوین در سبک استراتژی هستند. به همین علت هواداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. این مجموعه در سبک استراتژی نوبتی (Turn Base) بوده و به همین علت از دیدگاه بعضی افراد خسته کننده هستند. با این حال این موضوع از محبوبیت این عناوین...

30 آذر 1401

چه ویژگی هایی ایربادز هواوی FreeBuds 4 را به انتخاب اول کاربران تبدیل می نماید؟

سری ایربادزهای هواوی با قابلیت های مجذوب کننده خود محصولاتی با ارزش خرید بالا هستند. جدیدترین محصول این شرکت FreeBuds 4 است که نسبت به نسل های قبلی، تقریباً در همه بخش ها ارتقای ملموسی را به خود دیده و می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

27 آذر 1401

تولیدات راهبردی سیب و خرما مبنای برگزاری جشنواره گردشگری روستایی استان سمنان

روستای اروانه سرخه و طرود شاهرود، به علت نام آوری در فراوری محصولات کشاورزی سیب و خرما، میزبان برگزاری جشنواره های گردشگری شدند.

20 مهر 1401

برترین زمان سفر به دانمارک

دانمارک یکی از کشورهای اسکاندیناوی به شمار می رود که بیشتر برای تاریخ غنی و بعلاوه منظره ها بسیار زیبای خودش معروفیت دارد و در هر موقع از سال نیز می توان به آنجا سفر کرد و از جاهای دیدنی آن لذت برد. در ادامه همراه با ما باشید.

15 مهر 1401

اسکی در کشور آفریقایی؛ گرمای بی سابقه در اروپا و آسیا

در حالی که میلیون ها نفر در سراسر اروپا و آسیا در تابستان گرمای بی سابقه عرق می کنند، صد ها تن از مردم کشور لسوتو در قاره آفریقا اسکی می کنند.

21 مرداد 1401

گذری کوتاه در فرهنگسرای نیاوران تهران

فرهنگسرای نیاوران یکی از مهم ترین بناها و جاهای دیدنی تهران و شاید، کل ایران است. این اهمیت به علت معماری ویژه، قصه تاریخی منحصر به فرد و البته، رویدادهایی است که در آن جریان داشته و دارد. در این نوشته نگاهی اجمالی به این فرهنگسرا خواهیم داشت؛ معماری...

12 مرداد 1401

اینستاگرام قابلیت پین کردن پست ها در پروفایل را ممکن کرد

اینستاگرام در ادامه فرایند اضافه کردن قابلیت های کاربردی، این بار قابلیت جدیدی را ارائه نموده که کاربران با استفاده از آن می توانند پست های خود را در پروفایل پین نمایند. این پلتفرم متعلق به متا دیروز به طور رسمی گفت که کاربران می توانند حداکثر سه پست...

23 تیر 1401

آلبوم موسیقی خاطره باز اثر متفاوت غلامرضا صنعتگر رونمایی می گردد

تهران (پانا) - آلبوم موسیقی خاطره باز اثر تازه و متفاوت غلامرضا صنعتگر رونمایی می گردد.

17 خرداد 1401
تعداد: (57)