طراحی گرافیکی و چاپ

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

چه رازی زیر مثلث برمودا پنهان شده است؟

مردم سال هاست که سعی می نمایند معمای مثلث برمودا را حل نمایند. با این حال هنوز بسیاری از رازها در خصوص این مثلث فاش نشده است.

9 شهریور 1402

شمعدونی قرمز تلنگری به کودک درون، طرح واره هایی که داستان شدند

سرویس استان های خبرنگاران : در دانش روانشناسی و بر مبنای نظریه کارل گوستاو یونگ، طرح واره هایی وجود دارند که ریشه های شکل گیری آن ها در کودکی افراد است.

8 شهریور 1402

پیشنهاد روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی: با روزنامه نگاران مستقل مصاحبه کنید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ما موظفیم گوشزد کنیم و به مسئولین هشدار بدهیم که تعریف و تمجید نمایندگان دوستان واقعی شما نیستند. آن ها شما را به افتادن در چاه ترغیب می نمایند و حتی زمانی که در گردابی متعفن مشغول دست و پا زدن باشید، باز هم به شما خواهند گفت...

31 مرداد 1402

مرموزترین غار دنیا در ایران است

این بار قرار است درباره غار بسیار زیبا اما شگفت انگیزی برایتان بنویسیم که 69 سال پیش نزدیک بود شش نفر از اهالی شهر گرماب زنجان را ببلعد اما بعد از یک هفته، درست زمانی که گمشدگان ناامید از نجاتی بودند، از دام مرگ جستند.

24 مرداد 1402

تقابل هما و آهو خانوم در قالب یک فیلم کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، فیلم کوتاه شوهر آهو خانم چهارمین فیلم کوتاه ابوذر پاک نژاد، که از فراوریات انجمن سینمای جوانان ایران است، پس از سه روز فیلم برداری در تهران، در حال حاضر مراحل پایانی پس فراوری را پشت سر می گذارد.

16 مرداد 1402

کشف سردترین کوتوله قهوه ای

این ستاره به عنوان یک کوتوله قهوه ای* طبقه بندی می گردد به این معنی که برای آن که یک ستاره معمولی باشد بسیار کوچک و برای آن که یک سیاره باشد بسیار بزرگ است. یافته های مرتبط با این کشف در تاریخ 17 جولای در نشریه تخصصی نجوم Astrophysical Journal Letters چاپ شده اند.

27 تیر 1402

انتشار دو اثر داستانی هوشنگ مرادی کرمانی برای بنگالی زبان ها

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا در قالب برنامه مشارکت در برگزاری همایش بین المللی ادبیات کودک و نوجوان ایران و بنگلادش که اواخر خردادماه جاری از سوی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا برگزار خواهد شد و نیز با...

11 خرداد 1402

ژاپنی ها معمای کم بودن حشرات در دریا را حل کردند

دانشمندان ژاپنی در پژوهش جدیدی نشان داده اند که یک آنزیم، دلیل کم بودن حشرات در دریا و زیاد بودن آن ها در خشکی است.

17 اردیبهشت 1402

مؤلف کتاب خواندنی بنویس در شیراز نمایشگاه هنری برپا کرد

کسری کرکزی خوشنویس و هنرمند نقاشی خط در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، درباره این نمایشگاه، گفت: این سومین نمایشگاه فردی است که در شیراز برگزار می کنم.

16 اردیبهشت 1402

سگا سازنده بازی پرندگان خشمگین را می خرد ، انگری بردز از فنلاند تا ژاپن

هلدینگ ژاپنی سِگا سامی رسما گفت که در راستای تثبیت جایگاه خود در بازار جهانی بازی های تلفن همراه، میخواهد شرکت فنلاندی راویو اینترتینمنت را به ارزش 706 میلیون یورو خریداری کند.

29 فروردین 1402

تقارن ماه مبارک رمضان و جشن نوروز اتفاق مبارکی است، مردم ایران از قدیم به جست و جوی علم بودند

به گزارش خبرنگاران، دکتر رضا شعبانی، استاد بازنشسته دانشگاه شهید بهشتی و چهره ماندگار رشته تاریخ در سال 1389 با اشاره به تقارن جشن نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: تقارن ماه مبارک رمضان و جشن نوروز بسیار رخ داده و هر سی و شش سال یک بار این امر حادث می گردد که...

2 فروردین 1402

نویسندگان صاحب نامی در این پشت بام تربیت شده اند

مسجد جوادالائمه (ع) در محله امامزاده عبدالله (ع)، خیابان شهید برادران فلاح، یک برنامه ویژه دارد: کارگاه داستان نویسی، کارگاهی که نام مرحوم استاد امیرحسین فردی بر سردر آن یادآور مردی خوش قلم و دوست داشتنی است.

6 بهمن 1401

هورمون درمانی روی زنان مستعد ابتلا به آلزایمر چه تاثیری دارد؟

پژوهش جدیدی نشان می دهد که درمان جایگزینی هورمون (HRT) ممکن است با سلامتی مغز و بهبود شناخت زنانی که بیشتر در معرض خطر ژنتیکی ابتلا به آلزایمر قرار دارند، مرتبط باشد. این یافته ها مبتنی بر مشاهده هستند و نمی توانند رابطه دلیل و معلولی را مشخص نمایند،...

30 دی 1401

اولین پول کاغذی ایران با قدمت 725 سال!

این پول کاغذی در چاوخانه تبریز فراوری شد.

17 دی 1401

کتابخانه میراث فرهنگی کامل تر شد

گردآوری و توسعه منابع تخصصی، ساماندهی اطلاعاتی و ایجاد پایگاه های اطلاع رسانی، رقمی کردن انواع منابع، انتشار لیست ها و کتاب های مبتنی بر اسناد، برگزاری نمایشگاه های موضوعی، ارائه خدمات اطلاع رسانی و حفاظت و نگهداری منابع اطلاعاتی بخشی از فعالیت هایی...

29 آبان 1401

ورود بیش از 91 هزار جهانگرد به کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان از ورود هزار و 826 گردشگر خارجی و نزدیک به 90 هزار گردشگر ایرانی به استان کرمان، طی 6 ماه ابتدایی امسال خبر داد.

2 مهر 1401

نامه زرین سلامت؛ توضیح توصیه های بهداشتی امام رضا(ع)

به گزارش خبرنگاران در خراسان رضوی، رساله ذهبیه امام رضا(ع) از نفیس ترین مواریث اسلامی در زمینه دانش پزشکی است که به طور اجمال، رشته هایی از علوم پزشکی را معرفی و بخش زیادی از طب پیشگیری را نیز بیان نموده است.

10 تیر 1401

بولونیا شهری با پیشینه تاریخی 3000 ساله است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، بولونیا شهری با پیشینه تاریخی 3000 ساله است.

2 اردیبهشت 1401

واکنش کیهان به توصیفات شرق از علی باقری؛ عذرخواهی کنید

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از روزنامه شرق به خاطر توصیفاتی در خصوص علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه به شدت انتقاد کرد.

26 دی 1400
تعداد: (53)