اخبار اقتصادی

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ویتنام ، وزیر خارجه کشورمان به ویتنام دعوت شد

در ادامه گفت وگو های دیپلماتیک با وزیران امورخارجه کشورهای مختلف، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ویتنام در محل اقامت خود در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.

31 شهریور 1402

معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار چینی در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید که به لطف رویکرد عالی اش در زمینه قیمت گذاری محصولاتش شناخته می شود و گوشی های میان رده و مالی خود را در رنج های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده می کند. بنابراین کاربران با هر بودجه...

30 شهریور 1402

آمادگی ایران برای مذاکره غیرمستقیم با آمریکا تکذیب شد

ایسنا نوشت: دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نقل قول منتشرشده در بعضی کانال های خبری از رئیس جمهوری درباره آمادگی ایران برای مذاکره غیرمستقیم با آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل را تکذیب کرد.

28 شهریور 1402

قیمت پژو پارس گران شد ، قیمت تازه پارس سال، سفارشی و ELX

ایران خودرو قیمت پژو پارس را افزایش داد. این گروه صنعتی به تازگی بهای نهایی پارس سفارشی و ELX را مانند مدل سال این خودرو بالا برد. ایران خودرو ساعاتی پس از اعلام افزایش قیمت 33 میلیون و 919 هزار تومانی پژو پارس سال، قیمت پژو پارس سفارشی را 18 میلیون و 385 هزار...

21 شهریور 1402

تنها یک روز مانده به رونمایی از آیفون 15، هرآنچه از پرچمدار بعدی آیفون می دانیم

طبق گزارش ها در روز 12 سپتامبر معادل با 21 شهریور، اپل آیفون های نو خود را در رویداد Wanderlust معرفی خواهد نمود. انتظار می رود در این رویداد چهار مدل عرضه گردد: آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرومکس که ممکن است آیفون 15 اولترا نیز نامیده گردد.

20 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

وزارتخانه را در حد بنگاه معاملات ماشین پایین نیاورید!

جمهوری اسلامی نوشت: وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی درخصوص مدارس غیردولتی سخنانی گفت که واکنش هایی را در پی داشت و حیرت و تعجب بسیاری از کارشناسان تعلیم و تربیت و استادان آموزش و پرورش را برانگیخت.

11 شهریور 1402

ماشین شاسی بلند جنجالی هیوندا امکان واردات به ایران را ندارد!

هیوندای با معرفی نسل تازه سانتافه جنجال زیادی برپا کرد. دلیل این امر به سبک طراحی، به خصوص نمای عقب خودرو بر می شود.

1 شهریور 1402

سیگاری ها بخوانند؛ بهترین و بدترین راه های ترک سیگار

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که در تلاش برای ترک سیگار هستند، باید به خود افتخار کنید. اعتراف به اینکه می خواهید این عادت را ترک کنید و خود را متعهد به این فرآیند کنید اولین قدم در طول سفر شما به سمت یک زندگی بدون سیگار است. فقط به یاد داشته باشید...

30 مرداد 1402

انتقاد تند رسول خادم از شرایط مالی

خبرنگاران- رسول خادم، اسطوره کشتی ایران، که علاوه بر کسب مدال های رنگارنگ سابقه سرمربیگری در تیم ملی و ریاست فدراسیون کشتی را هم در کارنامه دارد، همچنان به انتشار پست های اینستاگرامی انتقادی ادامه می دهد.

25 مرداد 1402

جک J7 وارداتی جای محصول مونتاژی را می گیرد؟

از روز گذشته اخباری در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که بر اساس آن، شرکت کرمان موتور میخواهد جک J7 را به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه کند. این در حالی است که این محصول در ایران در حال مونتاژ است.

8 مرداد 1402

مستاجران در پی کانتینر!

فراز نوشت: کمتر کسی را در شهر های ایران پیدا کنید که این روزها، دغدغه مسکن نداشته باشد. هزینه اجاره مسکن در کشور، به ویژه در تهران به قدری افزایش یافته که تعدادی از شهروندان را به کوچک تر کردن خانه شان و یا مهاجرت به شهر های حاشیه ای محل زندگی شان وادار...

7 مرداد 1402

اجاره خانه در ورامین چقدر است؟ ، رهن کامل خانه 120 متری با 450 میلیون

برای اجاره خانه در شهرستان ورامین به حداقل 200 میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

31 تیر 1402

قایدی قید استقلال را زد

خبر ورزشی نوشت: مهدی قایدی و باشگاه شباب الاهلی در نشستی مشترک برای فصل آینده تصمیم گیری نموده اند و به زودی این تصمیم علنی خواهد شد.

29 تیر 1402

آمریکا در خصوص اعزام جنگنده اف 16 و ناوشکن به خلیج فارس: برای جنگ با ایران آماده نمی شویم

سخنگوی وزرات امور خارجه ایالات متحده در جریان کنفرانس خبری روز سه شنبه توضیح داد که در پرتو تهدید مستمر جمهوری اسلامی و با همکاری شرکا و متحدان، وزارت دفاع آمریکا در حال افزایش حضور و توسعه توانایی های خود در تنگه هرمز و آب های اطراف است.

28 تیر 1402

درویش: به خاطر این بازیکن در آستانه سکته هستم ، خیلی سخت است ...

مدیر عامل پرسپولیس می گوید قسط طلب رادو جور شده اما مشکل انتقال دارند.

23 تیر 1402

حمایت دانشگاه بوعلی سینا همدان از همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک

به گزارش خبرنگاران در همدان، دانشگاه بوعلی سینا همدان طی مکاتبه رسمی حمایت علمی و معنوی خود را از برگزاری همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک که با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران...

20 تیر 1402

طراحی ویلای مدرن دوبلکس

امروزه افراد برای فرار از دود و دم و شلوغی شهرهای بزرگ، ترجیح می دهند در مکانی آرام و خلوت و البته خوش آب و هوا، زمینی را تهیه کرده و اوقات فراغت خود را در کنار خانواده در آنجا سپری نمایند، بنابراین داشتن یک ویلا مخصوصا در موقعیت جغرافیایی خوب میتواند...

18 تیر 1402

رقابت تام کروز با این بازیگر افسانه ای خبرساز شد!

تام کروز می گوید قصد ندارد تا دست کم دو دهه آینده دست از ساختن فیلم های مأموریت غیرممکن بردارد.

15 تیر 1402

استارفیلد قرار بوده انحصاری پلی استیشن 5 گردد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که بازی استارفیلد در برهه ای قرار بوده که اثری انحصاری برای پلی استیشن 5 باشد.

8 تیر 1402
تعداد: (417)