کسب و کار

معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار چینی در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید که به لطف رویکرد عالی اش در زمینه قیمت گذاری محصولاتش شناخته می شود و گوشی های میان رده و مالی خود را در رنج های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده می کند. بنابراین کاربران با هر بودجه...

30 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

شمعدونی قرمز تلنگری به کودک درون، طرح واره هایی که داستان شدند

سرویس استان های خبرنگاران : در دانش روانشناسی و بر مبنای نظریه کارل گوستاو یونگ، طرح واره هایی وجود دارند که ریشه های شکل گیری آن ها در کودکی افراد است.

8 شهریور 1402

ماشین شاسی بلند جنجالی هیوندا امکان واردات به ایران را ندارد!

هیوندای با معرفی نسل تازه سانتافه جنجال زیادی برپا کرد. دلیل این امر به سبک طراحی، به خصوص نمای عقب خودرو بر می شود.

1 شهریور 1402

اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی اعلام نموده است که بازی مورد انتظار اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) یک هفته زودتر از موعد قبلی منتشر خواهد شد.

28 مرداد 1402

6 نمونه از برترین مدل ساعت جی شاک اصل

سری جی شاک از برند معتبر، خوش نام و ژاپنی کاسیو به معنی واقعی کلمه نیازی به معرفی ندارد، چراکه سال هاست کاسیو محصولاتی بادوام و در عین حال شیک را فراوری می نماید که حدودا چهل سال است بازار ساعت های مچی زنانه و مردانه را احاطه نموده اند. هر چه کاسیو مدل...

26 مرداد 1402

چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گری Gree سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است. این برند یکی از پرفروش ترین فراوری کننده های سیستم های تهویه مطبوع است که با توجه به اینکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می نماید، بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار...

15 مرداد 1402

اسپیس ایکس ارزشمندترین استارت آپ آمریکا شد!

دیجیاتو نوشت: اسپیس ایکس اخیراً بخش دیگری از سهام خود را به فروش رسانده است و حالا ارزش کلی این شرکت 150 میلیارد دلار برآورد می گردد.

24 تیر 1402

طراحی ویلای مدرن دوبلکس

امروزه افراد برای فرار از دود و دم و شلوغی شهرهای بزرگ، ترجیح می دهند در مکانی آرام و خلوت و البته خوش آب و هوا، زمینی را تهیه کرده و اوقات فراغت خود را در کنار خانواده در آنجا سپری نمایند، بنابراین داشتن یک ویلا مخصوصا در موقعیت جغرافیایی خوب میتواند...

18 تیر 1402

استارفیلد قرار بوده انحصاری پلی استیشن 5 گردد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که بازی استارفیلد در برهه ای قرار بوده که اثری انحصاری برای پلی استیشن 5 باشد.

8 تیر 1402

مزایا و معایب کابینت های سفارشی در مقابل کابینت های پیش ساخته

کابینت از جمله مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل است که در آشپزخانه و برخی از اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت به عنوان یک مبلمان ثابت، به علت طراحی زیبا و کاربردی، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

5 تیر 1402

مدیر تازه مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد منصوب شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارشات بدست آمده، مدیر نو مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد منصوب شد.

25 خرداد 1402

چطور با یاری نظر کاربران برترین سوئیت مشهد را رزرو کنیم؟

مشهد شهر درخت های سرسبز پارک وکیل آباد و گنبد طلایی حرم امام رضا است. به مشهد سفر نموده اید؟ اگر تابه حال به مشهد رفته باشید، قصه های مشهد را شنیده اید. قصه های مشهد فرق دارد.

10 خرداد 1402

افزایش عجیب قیمت مسکن در دماوند

آنطور که مشاوران املاک در شهر دماوندمی گویند: قیمت مسکن شهر دماوند نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدودا دوبرابر شده است.

2 خرداد 1402

توضیحات مهم سازمان اداری استخدامی درباره تغییر ساعت کار کارمندان

رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: سال های گذشته ساعت کار کارکنان از 7 صبح شروع می شد، اما سال جاری باتوجه به این که تغییر ساعت نداریم، در واقع عملا همان ساعت 6 و طبق روال گذشت.

27 اردیبهشت 1402

اشاعه فرهنگ تاجیکستان در نمایشگاه کتاب تهران

ناصر کاظمی سفالگر تاجیکی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران(ایبنا)؛ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در نمایشگاه اظهار کرد: بنده بسیار ادبیات دوست و کتاب دوست هستم و از این نمایشگاه خوب بازدید کردم که بسیار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

25 اردیبهشت 1402

قیمت گوشی های شیائومی پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402

خبرنگاران- ردمی نوت 12 تازه ترین میان رده شیائومی در بازار موبایل است که با 128 گیگ فضای ذخیره سازی و هشت گیگ حافظه موقت تقریبا 10 میلیون تومان قیمت دارد. ردمی نوت 11 که نسخه قبلی ردمی نوت 12 است، یک میلیون کمتر فروخته می گردد و بین سایر میان رده های پرفروش شیائومی...

21 اردیبهشت 1402

مؤلف کتاب خواندنی بنویس در شیراز نمایشگاه هنری برپا کرد

کسری کرکزی خوشنویس و هنرمند نقاشی خط در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، درباره این نمایشگاه، گفت: این سومین نمایشگاه فردی است که در شیراز برگزار می کنم.

16 اردیبهشت 1402

رکود مسکن 8ساله شد

بازار ساخت وساز های مسکونی در مرکز، هشتمین سال متوالی رکود را هم به ثبت رساند. آمار اولیه از حجم صدور پروانه ساختمانی در1401 نشان می دهد، سال گذشته عملیات احداث کمتر از 65 هزار واحد مسکونی در تهران شروع شد. این در حالی است که این اندازه ساخت وساز در مقایسه...

11 اردیبهشت 1402

بلژیک: درباره مبادله اسدالله اسدی با ایران به توافق نرسیدیم!

مهر نوشت: سخنگوی وزیر دادگستری بلژیک امروز مدعی شد که کشورش در ارتباط با مبادله اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی شاغل در وین با تهران به توافق نرسیده است!

7 اردیبهشت 1402
تعداد: (234)