اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد

به گزارش وبلاگ دوست، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی اعلام نموده است که بازی مورد انتظار اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) یک هفته زودتر از موعد قبلی منتشر خواهد شد.

اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد

هر زمان که یک بازی نو از این سری محبوب به انتشار نزدیک می گردد، سروصدای زیادی در صنعت بازی به پا می گردد، اما به نظر می رسد که هواداران به طور خاص برای نسخه میراژ بیشتر هیجان زده هستند. البته این موضوع چندان هم بی علت نیست. نسخه های اخیر سری اساسینز کرید با تمرکز بر عناصر نقش آفرینی و دنیا باز منتشر شده اند، اما نسخه نو مجموعه بازگشتی به ریشه های این سری قدیمی دارد باشد و بیشتر به دو بازی اول نزدیک است.

هوادارانی که می خواهند ببینند که آیا بازی مطابق انتظارات عمل می نماید یا خیر، مجبور نیستند برای تجربه آن مطابق تاریخ انتشار اعلام گذشته در گذشته منتظر بمانند چرا که بازی به جای 12 اکتبر (20 مهر) در 5 اکتبر (13) امسال عرضه می گردد. همراه با فاش شدن تاریخ انتشار نو بازی، یوبی سافت بعلاوه تایید نموده که این اثر گلد شده به این معنی که توسعه آن کامل شده و آماده ارسال به فروشگاه ها است. این امکان وجود دارد که تغییر تاریخ انتشار بازی فقط به این علت باشد که توسعه میراژ زودتر از آنچه سازنده انتظار داشته تکمیل شده است. از طرفی این احتمال نیز وجود دارد که این تصمیم حساب شده ای باشد تا فاصله ای بین انتشار این بازی و بعضی دیگر از بازی های مهمی که قرار است در ماه اکتبر منتشر شوند، ایجاد گردد.

اکتبر معمولا یکی از شلوغ ترین ماه ها از نظر انتشار بازی های ویدیویی نو است و این موضوع برای اکتبر 2023 نیز صادق است. انتقال تاریخ انتشار اساسینز کرید میراژ به 5 اکتبر، آن را از Super Mario Bros. Wonder و اسپایدرمن 2 که انتظار می رود هر دو از پرفروش ترین بازی های سال باشند، دور می نماید. هرچند نیمه اول اکتبر 2023 نیز چندان خلوت نیست و بازی هایی نظیر Detective Pikachu Returns و Forza Motorsport در این بازه منتشر می شوند اما این بازی ها به میزان آثاری نظیر اسپایدرمن 2 تهدید بزرگی برای فروش میراژ نیستند.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید