چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟

به گزارش وبلاگ دوست، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گری Gree سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است. این برند یکی از پرفروش ترین فراوری کننده های سیستم های تهویه مطبوع است که با توجه به اینکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می نماید، بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا بیشتر با جزئیات مشخصات داکت اسپلیت گری بانه آشنا شوید.

چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟

داکت اسپلیت گری مانند سایر داکت اسپلیت ها از دو بخش اصلی یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می شوند و انتقال دما در دستگاه به وسیله کانال کشی انجام می گیرد.

یونیت داخلی داکت اسپلیت گری در واحدهای تک فاز یا سه فاز ساخته شده و در سقف کاذب خانه نصب می گردد. این واحدها مجهز به کمپرسورهای اسکرول و روتاری تروپیکال با گاز R410 هستند. یونیت خارجی متشکل از کمپرسور و کندانسور است و نصب آن در فضای خارج ساختمان انجام می گردد.

اطلاع از مشخصات فنی و ویژگی های داکت اسپلیت گری در یک خرید پیروز تاثیر بسزایی دارد:

ویژگی های داکت اسپلیت گری چیست؟

  • کمپرسور اینورتر

داکت اسپلیت اینورتر گری مجهز به تکنولوژی موتور اینورتر است و این امکان را فراهم می سازد که سرعت کمپرسور را به تناسب دمای محیط تنظیم کند. مزیت کمپرسور اینورتر کاهش مصرف انرژی، کنترل دقیق دمای محیط و دوام بیشتر دستگاه است.

  • فیلترهای پاکسازی هوا

داکت اسپلیت گری مجهز به فیلتر های آنتی باکتریال، ضد قارچ و قابل شستشو است و سبب پاکسازی هوا از گرد و غبار، آلودگی و سایر ذرات معلق شده و کیفیت هوای محیط را بهبود می بخشد. بعضی از مدل ها دارای امکانات پیشرفته تری در فیلترها هستند که باعث دفع بوهای ناخوشایند و گازهای مضر در هوای محیط می شوند.

  • یخ زدایی هوشمند

داکت اسپلیت های اینورتر گری با بهره گیری از امکان یخ زدایی هوشمند در منطقه ها سردسیری از یخ زدگی یونیت بیرونی جلوگیری می نماید. این امکان سبب حفظ کارایی و بازدهی بالای سیستم در دماهای بسیار پایین بدون احتیاج به یخ زدایی دستی می گردد.

  • عملکرد بی صدا

داکت اسپلیت گری به علت طراحی ویژه، صدایی با سطح نویز کمتر از 40 دسی بل (db) دارد.

  • مصرف بهینه انرژی

از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت گری دارا بودن برچسب انرژی Aو کاهش مصرف برق تا 40 درصد نسبت به موارد مشابه مانند اسپلیت دیواری و عملکرد مستقل در مصرف انرژی بر خلاف سیستم های مرکزی مانند موتورخانه، چیلر و مینی چیلر است.

  • نصب داکت اسپلیت گری زیر سقف کاذب انجام می گردد بنابراین به جز دریچه ها سایر اجزای دیگر پنهان هستند و به این شکل زیبایی فضا نیز حفظ می گردد. علاوه بر این داکت های گری بسیار باریک هستند و در فضاهای محدود تر هم به راحتی می توان آنها را نصب کرد. بعلاوه طراحی و ساخت دستگاه به گونه ای است که تا دمای 60 درجه جهت استفاده در منطقه ها حاره ای مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کنترل منطقه ای دما

داکت اسپلیت اینورتر گری با قابلیت معین زون یا منطقه ها مجزا این امکان را فراهم می نماید تا بتوان دما و جریان هوا را در هر اتاق به صورت جداگانه کنترل کرد. برای مثال می توان دمای اتاق نشیمن را ثابت نگه داشته اما اتاق خواب را خنک کرد. این ویژگی علاوه بر تنظیم دما به اندازه مورد نظر ما، مصرف انرژی را هم تا حد زیادی کاهش می دهد.

  • کنترل آسان با گوشی یا ریموت

ریموت کنترل داکت اسپلیت گری با نمایش اطلاعات دما، امکان مدیریت دستگاه از راه دور را فراهم می نماید. علاوه بر این در بعضی مدل ها قابلیت اتصال به وای فای و کنترل به وسیله گوشی هوشمند نیز وجود دارد

انواع داکت اسپلیت های گری هم در ظرفیت های متنوعی ارائه شده است که باید براساس متراژ فضا، تابش نور خورشید، تعداد پنجره ها، ارتفاع اتاق، آب و هوای اقلیمی و سایر عوامل ظرفیت مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال دستگاه های با سایزهای بالاتر با فشار استاتیک بیشتر مناسب فضاهای گسترده ای همانند مجتمع های تجاری بزرگ هستند. بعلاوه واحدهای تهویه مطبوع کانالی گری را می توان به طور گسترده در سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها استفاده کرد.

انواع داکت اسپلیت گری شامل ظرفیت های زیر است:

  • داکت اسپلیت گری 18000
  • داکت اسپلیت گری 24000
  • داکت اسپلیت گری 30000
  • داکت اسپلیت گری 36000
  • داکت اسپلیت گری 42000
  • داکت اسپلیت گری 48000
  • داکت اسپلیت گری 60000

خرید داکت اسپلیت اینورتر گری از نوین مارکت بانه

کمپانی گری یکی از بزرگترین فراوری کننده های سیستم های تهویه مطبوع بوده و محصولات این برند در ظرفیت ها و مدل های متنوع در نقاط مختلف دنیا از جمله ایران در حال عرضه است. در ایران نیز فروشگاه های لوازم خانگی از جمله فروشگاه نوین مارکت با عرضه سیستم های تهویه مطبوع از برندهای معتبر همانند برند داکت اسپلیت گری با ارائه خدماتی همانند: کمترین قیمت در کل بازار به علت حذف واسطه ها، ارسال رایگان به سراسر ایران، پرداخت درب منزل بعد از تایید اصالت کالا به وسیله خریدار، گارانتی 5 ساله شامل 2 سال تعویض کمرسور (موتور) در صورت خرابی و 3 سال خدمات رایگان پس از فروش، به صورت حضوری و آنلاین در حال خدمت رسانی به مشتریان است.

منبع: فرارو

به "چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید