استارتاپ

اسپیس ایکس ارزشمندترین استارت آپ آمریکا شد!

دیجیاتو نوشت: اسپیس ایکس اخیراً بخش دیگری از سهام خود را به فروش رسانده است و حالا ارزش کلی این شرکت 150 میلیارد دلار برآورد می گردد.

24 تیر 1402

کاربرد تازه بمب افکن آمریکا که به درد جنگیدن نمی خورد!

مهندسان در تلاشند تا فناوری بمب افکن شکست خورده هسته ای را که در دهه 1960 کنار گذاشته شد، احیا کنند.

28 فروردین 1402

بازدید 20 کشور جهان از نمایشگاه اینوتکس 2022

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، گزارشی از نمایشگاه اینوتکس 2022 به وسیله پارک فناوری پردیس منتشر شد.

9 شهریور 1401

جزئیات برگزاری نمایشگاه الکامپ

مدیر اجرایی الکامپ با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در تیرماه گفت: صنعت فاوا ابزار مهم و موثری جهت مقابله با کرونا به تعداد می رود و در این دوران شرکت هایی متعددی ابتکارات و نوآوری هایی داشته اند که عرضه آن ها در نمایشگاه الکامپ موضوعیت دارد.

6 مرداد 1400

ایرانسل: بومی سازی تجهیزات 5G با سرعت ادامه دارد

در میزگرد آنلاین بومی سازی صنعت ICT (دستاوردهای نوین اپراتورهای موبایل) در بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران، ایرانسل بر گسترش حمایت از بومی سازی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، به خصوص تجهیزات 5G، تأکید کرد. ...

21 خرداد 1400

برنامه ای برای مدیریت سبک زندگی در مبتلایان به دیابت، چالش های پیش روی استارتاپ ها

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فناور برتر جشنواره پژوهشی ابوریحان با تشریح اپلیکیشن مدیریت سبک زندگی در مبتلایان به دیابت به عنوان محصول برتر این جشنواره پژوهشی، بعضی از موانع و مسائل پیش روی استارتاپ ها و فناوران جوان را مطرح نمود. ...

26 اسفند 1399

ایران روی تابلوی بورس گردشگری آلمان

ایران پس از غیبت یکساله در نمایشگاه های گردشگری که تحت تاثیر کرونا، مجازی برگزار شدند، اینک تصمیم گرفته در نمایشگاه مجازی ITB آلمان، معروف به بورس بین المللی گردشگری شرکت کند، اما نگرانی هایی از بابت کندی اینترنت وجود دارد.

25 بهمن 1399

شرکت های دانش بنیان برای استفاده از تسهیلات و حمایت بانک ها محدودیتی ندارند

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان خوشبختانه هم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هم صندوق نوآوری و شکوفایی شرایطی را فراهم و مرکزی را تأسیس کردندکه بانک ها در آن حضور دارند و اعتباراتی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان...

30 آذر 1399

حق بیمه سرانه 7.1 میلیون ریال شد

خبرنگاران : حق بیمه تولیدی صنعت بیمه و حق بیمه سرانه تا سرانجام مرداد ماه سال 1399 به ترتیب مبلغ 590/9 هزار میلیارد ریال و 7/1 میلیون ریال و ضریب نفوذ بیمه نیز 2/5 درصد بوده است.

25 مهر 1399

5G بستری برای فناوری های پیشرفته ، اقتصاد دیجیتال آینده اقتصاد جهان است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی پیلوت نسل پنجم شبکه سیار در ایران تاکید کرد که 5G می تواند فرصت استثنایی و بی نظیری برای اقتصاد دیجیتال ایران فراهم کند.

28 شهریور 1399

برخوردهای سلیقه ای و غیرتخصصی، سرمایه کشور را هدر می دهد، نمایشگاه ها محفلی برای سرقت ایده

محمد نادری زاده نخبه و مخترع دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تجهیزات پزشکی است که از مسائل و فرایند کسب موفقیت های خود می گوید.

30 مرداد 1399

ویروس کرونا چگونه آینده شغل ها را دستخوش تغییر می نماید؟

ویروس کرونا تا چندین ماه آینده مهمان ما خواهد بود، اما شاید تاثیرات آن تنها محدود به چند ماه دیگر نباشد و تغییرات دائمی در اطراف ما ایجاد کند. بسیاری از افراد در سراسر دنیا دورکار شده اند یا شرکت ها به سلامت کارمندان خود بیش از گذشته اهمیت می دهند، بنابراین...

14 تیر 1399

پیشرفت های علمی کشور در چند حوزه مختلف به روایت معاون رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیشرفت های علمی کشور در حوزه های مختلف را تشریح کرد.

28 فروردین 1399

برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری 8 کشور اسلامی در آذر

شبکه تبادل فناوری گروه هشت (هشت کشور اسلامی در حال توسعه) با همکاری پارک فناوری پردیس، دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM را در آذر ماه برگزار می نماید.

16 دی 1398

دانشجویان کارآفرین سفیر دانشگاه علامه طباطبایی می شوند

رئیس مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویانی که در حوزه کارآفرینی ایده ارائه داده و استارتاپی راه اندازی کنند، برگزیده شده و نفر اول آنها به عنوان سفیر دانشگاه در حوزه کارآفرینی معرفی خواهد شد.

5 دی 1398

دوچرخه ای با فناوری شناسایی صورت ساخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، برخی شرکت ها سعی دارند دوچرخه های برقی بسازند که شباهت زیادی به دوچرخه های عادی داشته باشند. برخی دیگر از تولید کنندگان نیز سعی دارند ویژگی های نوآورانه جدید به دوچرخه ها اضافه کنند.

2 دی 1398

کافه فناوری های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 18 آبان برگزار می گردد

شنبه 18 آبان ماه کافه فناوری های همگرا با حضور صاحبان ایده، سرمایه گذاران، شتاب دهنده ها، دانشجویان، اساتید، دانش آموختگان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می گردد.

2 دی 1398