علم و تکنولوژی

شما بگویید؛ آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

گوشی های کوچک و جمع و جور، خوش دست و بامزه هستند و حمل و نقل آن ها هم کار بسیار راحتی است. اما آیا خرید گوشی کوچک در سال 2023 منطقی است؟

8 مهر 1402

معرفی 8 گوشی برتر شیائومی تا 15 میلیون تومان بازار (پاییز 1402)

شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار چینی در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید که به لطف رویکرد عالی اش در زمینه قیمت گذاری محصولاتش شناخته می شود و گوشی های میان رده و مالی خود را در رنج های قیمتی متفاوت روانه بازار کرده می کند. بنابراین کاربران با هر بودجه...

30 شهریور 1402

خاطرات دو همکلاسی خواندنی شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام ، انتشارات زاگرو خاطرات سیاوش لطفی کار شاعر و نویسنده ایلامی را در 216 صفحه با عنوان خاطرات دو همکلاسی منتشر کرد.

27 شهریور 1402

وزغ غول پیکر سمی، یکی از خطرناک ترین گونه های مهاجم جهان، عکس

گجت نیوز نوشت: وزغ نیشکر گونه ای وزغ بزرگ خشکی زی بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است که به وسیله انسان به جزایر متعددی در اقیانوس آرام و دریای کارائیب و شمال استرالیا وارد شده و به علت تأثیرات مخربی که بر محیط زیست این منطقه ها گذاشته در لیست بدترین صد گونه...

23 شهریور 1402

از رنگ بندی تا میزان؛ هرآنچه باید از آیفون15 و 15پلاس بدانید، عکس

آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با داینامیک آیلند و درگاه USB C معرفی شدند و بدین ترتیب اپل با ناچ و درگاه لایتنینگ روی گوشی های خود خداحافظی کرد.

22 شهریور 1402

تنها یک روز مانده به رونمایی از آیفون 15، هرآنچه از پرچمدار بعدی آیفون می دانیم

طبق گزارش ها در روز 12 سپتامبر معادل با 21 شهریور، اپل آیفون های نو خود را در رویداد Wanderlust معرفی خواهد نمود. انتظار می رود در این رویداد چهار مدل عرضه گردد: آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و 15 پرومکس که ممکن است آیفون 15 اولترا نیز نامیده گردد.

20 شهریور 1402

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

وزارتخانه را در حد بنگاه معاملات ماشین پایین نیاورید!

جمهوری اسلامی نوشت: وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی درخصوص مدارس غیردولتی سخنانی گفت که واکنش هایی را در پی داشت و حیرت و تعجب بسیاری از کارشناسان تعلیم و تربیت و استادان آموزش و پرورش را برانگیخت.

11 شهریور 1402

لکه سفید مرموز روی نپتون که ستاره شناسان را گیج کرد ، راز این لکه روشن چیست؟

تصویری که اخیرا از نپتون گرفته شده، لکه ای سفید روی آن نشان می دهد که پیش از این دیده نشده بود. این تصویر از زمین گرفته شده است.

5 شهریور 1402

در آشپرخانه سلطنتی سعدآباد چه می گذرد؟

مجموعه مستند 200 قسمتی با موضوع گردشگری خوراک با عناوین طعم سفر، بسیار سفرباید، ماچله و خوراک های ایرانی در آشپرخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در حال نمایش است.

2 شهریور 1402

سیگاری ها بخوانند؛ بهترین و بدترین راه های ترک سیگار

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که در تلاش برای ترک سیگار هستند، باید به خود افتخار کنید. اعتراف به اینکه می خواهید این عادت را ترک کنید و خود را متعهد به این فرآیند کنید اولین قدم در طول سفر شما به سمت یک زندگی بدون سیگار است. فقط به یاد داشته باشید...

30 مرداد 1402

شاسی بلند تازه لوکس انگلیسی!، عکس

گجت نیوز نوشت: نسخه EWB مولینر شاسی بلند لوکس بنتلی بنتایگا معرفی گردید. این نسخه پیشرفته ترین صندلی های صنعت خودرو و انواع امکانات را در خود جا داده است.

30 مرداد 1402

اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی اعلام نموده است که بازی مورد انتظار اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) یک هفته زودتر از موعد قبلی منتشر خواهد شد.

28 مرداد 1402

6 نمونه از برترین مدل ساعت جی شاک اصل

سری جی شاک از برند معتبر، خوش نام و ژاپنی کاسیو به معنی واقعی کلمه نیازی به معرفی ندارد، چراکه سال هاست کاسیو محصولاتی بادوام و در عین حال شیک را فراوری می نماید که حدودا چهل سال است بازار ساعت های مچی زنانه و مردانه را احاطه نموده اند. هر چه کاسیو مدل...

26 مرداد 1402

چگونه اسناد و بخشنامه های دولتی را از سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات دریافت کنیم؟

سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات این امکان را برای شهروندان فراهم ساخته است تا به اطلاعات نهادهای دولتی دسترسی یابند. اگر در پی نامه، مصوبه یا اطلاعات خاصی از نهادهای دولتی هستید، می توانید درخواست خود را به وسیله این سامانه ثبت و پیگیری کنید.

22 مرداد 1402

آژیر هشدار روشن شد؛ ایستگاه فضایی در شرایط خطرناکی است!

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) برای اولین بار در سال 1998 به فضا پرتاب شد و چندین مرکز نو برای فضانوردان به عنوان خانه موقت تا سال 2030 ایجاد کرد.

18 مرداد 1402

تسلط کامل به زبان انگلیسی با یک ترفند ساده!

دیجیاتو نوشت: موتور جستجوی گوگل حالا به وسیله هوش مصنوعی می تواند آنالیز کند که جمله های شما از نظر گرامری به درستی نوشته شده اند یا خیر.

17 مرداد 1402

مریخ نورد کنجکاوی چطور راهنمایی می گردد؟ ، برنامه کنجکاوی برای سالگرد 11 سال کاوش در مریخ

مریخ نورد کنجکاوی پس از 11 سال از حضور در مریخ به صعود از دامنه های کوه شارپ ادامه می دهد.

16 مرداد 1402

چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گری Gree سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است. این برند یکی از پرفروش ترین فراوری کننده های سیستم های تهویه مطبوع است که با توجه به اینکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می نماید، بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار...

15 مرداد 1402

دو گروه برنامه که برای موبایل شما خطرناکند ، حذف شان کنید

یک کارشناس امنیتی هشدار می دهد که دو نوع برنامه را حتما از گوشی هایتان حذف کنید.

10 مرداد 1402
تعداد: (368)