آخرین شرایط جسمانی خانم بازیگر ، برای او دعا کنید

به گزارش وبلاگ دوست، پیگیری های خبرنگار ایرنا از شرایط جسمانی فریماه فرجامی حاکی است این بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

آخرین شرایط جسمانی خانم بازیگر ، برای او دعا کنید

به گزارش وبلاگ دوست درحالی که بعضی رسانه ها خبر از وخامت حال فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می دهند، پیگیری های خبرنگار ایرنا نیز نشان از تایید این مطلب دارد و این بازیگر سینما شرایط جسمانی مساعدی ندارد.

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما هر گونه اطلاعاتی در این زمینه را به روابط عمومی و صنف بازیگران خانه سینما واگذار کرد. یکی از اعضای انجمن صنفی بازیگران خانه سینما نیز به ایرنا گفت که فریماه فرجامی در شرایط مساعدی به سر نمی برد و خانواده این بازیگر خواهان دعا برای بهبودی شرایط او شده است.

وی ادامه داد: این را می دانم که حالشان خوب نیست اما اینکه در کما به سر می برند یا خیر را اطلاع دقیقی ندارم.

این عضو بازیگران خانه سینما اعلام نمود: بنا به خواسته خانواده خانم فرجامی بیمارستان محل بستری ایشان نیز بهتر است پنهان باقی بماند تا خدا ننموده موجب مزاحمت برای باقی بیماران نشود.

فریماه فرجامی متولد 1331 در تهران است که در رشته هنرهای دراماتیک تحصیل نموده است. وی در سال 1355 با گویندگی نمایش های رادیویی و بازی در نمایش تلویزیونی آدمک مومی فعالیت هنری خود را شروع کرد. پرده آخر، نرگس، راز گل سرخ، تماس شیطانی، بانی چاو، عشق گمشده، جوانمرد، ساغر، آب و آتش، زهر عسل، کاغذ دیواری زرد، نیم و لامینور از جمله فیلم های سینمایی است که فرجامی در آنها ایفای نقش نموده است.

از جمله آثار تلویزیونی که فریماه فرجامی در کارنامه کاری خود دارد نیز می توان به خانه سبز، پهلوانان نمی میرند، راه سوم، گل من گلی، ولایت عشق، فرمان، روشن تر از خاموشی و پاییز بلند اشاره نمود.

فریماه فرجامی در کماست ؛ سکته مغزی و انتقال به بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین شرایط جسمانی خانم بازیگر ، برای او دعا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جسمانی خانم بازیگر ، برای او دعا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید