مقالات گردشگری

ببینید؛ یک نانوایی مجسمه ترسناک کلیکر لست آو آس را با نان ساخت

یک نانوایی در کالیفرنیا مجسمه شگفت انگیزی را ساخته که بسیار شبیه به یک کلیکر است و کاملاً از نان ساخته شده است.

20 مهر 1402

جاذبه های دیدنی پره سر؛ طبیعت بکر و رویایی گیلان

پره سر شهر ساحلی زیبایی است که در کرانه دریای خزر واقع شده است. این شهر زیبا در استان گیلان و همسایگی رضوانشهر قرار گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که پره سر در زبان تالشی به معنای محل ماهیگیری است. شهر پره سر به علت موقعیت مکانی خاصش یکی از مهم ترین جاذبه...

19 مهر 1402

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ویتنام ، وزیر خارجه کشورمان به ویتنام دعوت شد

در ادامه گفت وگو های دیپلماتیک با وزیران امورخارجه کشورهای مختلف، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ویتنام در محل اقامت خود در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.

31 شهریور 1402

آمادگی ایران برای مذاکره غیرمستقیم با آمریکا تکذیب شد

ایسنا نوشت: دبیر شورای اطلاع رسانی دولت نقل قول منتشرشده در بعضی کانال های خبری از رئیس جمهوری درباره آمادگی ایران برای مذاکره غیرمستقیم با آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل را تکذیب کرد.

28 شهریور 1402

قندیل های یخی در تابستان!

آبشار یخی نوا در روستای نوا از توابع لاریجان قرار گرفته است. این آبشار که جزو منطقه ییلاقی آمل است، حدود 80 کیلومتر با آمل فاصله دارد و برای رسیدن به آن از تهران حدود 2 ساعت ونیم زمان ضروری است.

26 شهریور 1402

وزغ غول پیکر سمی، یکی از خطرناک ترین گونه های مهاجم جهان، عکس

گجت نیوز نوشت: وزغ نیشکر گونه ای وزغ بزرگ خشکی زی بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است که به وسیله انسان به جزایر متعددی در اقیانوس آرام و دریای کارائیب و شمال استرالیا وارد شده و به علت تأثیرات مخربی که بر محیط زیست این منطقه ها گذاشته در لیست بدترین صد گونه...

23 شهریور 1402

وزارتخانه را در حد بنگاه معاملات ماشین پایین نیاورید!

جمهوری اسلامی نوشت: وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی از شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی درخصوص مدارس غیردولتی سخنانی گفت که واکنش هایی را در پی داشت و حیرت و تعجب بسیاری از کارشناسان تعلیم و تربیت و استادان آموزش و پرورش را برانگیخت.

11 شهریور 1402

چه رازی زیر مثلث برمودا پنهان شده است؟

مردم سال هاست که سعی می نمایند معمای مثلث برمودا را حل نمایند. با این حال هنوز بسیاری از رازها در خصوص این مثلث فاش نشده است.

9 شهریور 1402

شمعدونی قرمز تلنگری به کودک درون، طرح واره هایی که داستان شدند

سرویس استان های خبرنگاران : در دانش روانشناسی و بر مبنای نظریه کارل گوستاو یونگ، طرح واره هایی وجود دارند که ریشه های شکل گیری آن ها در کودکی افراد است.

8 شهریور 1402

گفته های نوکنده در افتتاحیه نمایشگاه آثار استردادی از فرانسه و نقش برجسته ساسانی

ایلنا/ این خبر پیرامون گفته های نوکنده در افتتاحیه نمایشگاه آثار استردادی از فرانسه و نقش برجسته ساسانی برای شما نوشته شد.

7 شهریور 1402

تابستان کجا بریم خنک باشه؟! ، معرفی خنک ترین شهرهای ایران برای مسافرت تابستانی

ایران زیبا در هر فصلی زیباست اما در فصل تابستان به علت تعطیل بودن مدارس بازار سفرها داغ می گردد. با این حال مهم ترین مسئله این است که در تابستان بیشتر مکان ها گرم است. از طرفی دیگر خیلی از افراد قبل از مسافرت بدون در نظر گرفتن شرایط آب وهوایی آن منطقه، مقصد...

6 شهریور 1402

در آشپرخانه سلطنتی سعدآباد چه می گذرد؟

مجموعه مستند 200 قسمتی با موضوع گردشگری خوراک با عناوین طعم سفر، بسیار سفرباید، ماچله و خوراک های ایرانی در آشپرخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در حال نمایش است.

2 شهریور 1402

جهش یک کشور عربی

بر اساس آمارهای اخیر دولت اردن، بخش توریستی این کشور در فاصله ماه های ژانویه تا جولای 2023 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش توریست داشته و در مجموع سه میلیون نفر به این کشور عربی سفر نموده اند.

31 مرداد 1402

سیگاری ها بخوانند؛ بهترین و بدترین راه های ترک سیگار

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که در تلاش برای ترک سیگار هستند، باید به خود افتخار کنید. اعتراف به اینکه می خواهید این عادت را ترک کنید و خود را متعهد به این فرآیند کنید اولین قدم در طول سفر شما به سمت یک زندگی بدون سیگار است. فقط به یاد داشته باشید...

30 مرداد 1402

رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می شود

ضیافت عسکروف، رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی و مبارزه با فساد جمهور آذربایجان تهدید کرد: فرودگاه کاپان به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار خواهد شد و به عنوان یک اثر موزه ای باقی خواهد ماند.

28 مرداد 1402

مرموزترین غار دنیا در ایران است

این بار قرار است درباره غار بسیار زیبا اما شگفت انگیزی برایتان بنویسیم که 69 سال پیش نزدیک بود شش نفر از اهالی شهر گرماب زنجان را ببلعد اما بعد از یک هفته، درست زمانی که گمشدگان ناامید از نجاتی بودند، از دام مرگ جستند.

24 مرداد 1402

اینجا بزرگ ترین معدن سطحی ایران است

روی جاده ای که در جاده نیست، بولدوزر و کامیون در رفت و آمدند. در میان دریاچه ای که دریاچه نیست، بسیاری غرق می شوند. روی آبی که آب نیست، مردان بسیاری راه می روند و پشت جزیره سرگردانی که سرگردان نیست، سرگردانی موج می زند. اینجا هیچ چیز آن چیزی که باید نیست.

23 مرداد 1402

آژیر هشدار روشن شد؛ ایستگاه فضایی در شرایط خطرناکی است!

ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) برای اولین بار در سال 1998 به فضا پرتاب شد و چندین مرکز نو برای فضانوردان به عنوان خانه موقت تا سال 2030 ایجاد کرد.

18 مرداد 1402

چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گری Gree سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است. این برند یکی از پرفروش ترین فراوری کننده های سیستم های تهویه مطبوع است که با توجه به اینکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می نماید، بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار...

15 مرداد 1402

10 شخصیت برتر انیمیشن های دیزنی در بازسازی های سینمایی

بحث بر سر بازسازی لایواکشن انیمیشن های دیزنی بسیار زیاد و جنجالی است. برخی هواداران بر این باورند که اساساً ساخت این فیلم ها، با وجود نسخه های خوبی که از انیمیشن ها وجود دارد، غیرضروری است و میراث فیلم های انیمیشن اصلی را خدشه دار می نماید. از اساس انیمیشن...

2 مرداد 1402
تعداد: (333)