اخبار صنعت

شاهکار جیمزوب؛ 3000 تصویر در یک قاب!، عکس

تلسکوپ فضایی جیمز وب دو تصویر خیره کننده از سحابی بزرگ شکارچی را ثبت نموده است، منطقه بزرگی از تشکیل ستاره که یکی از نزدیکترین نقاط تجمع ستاره ای به منظومه شمسی است و تنها 1344 سال نوری از ما فاصله دارد.

15 مهر 1402

وزغ غول پیکر سمی، یکی از خطرناک ترین گونه های مهاجم جهان، عکس

گجت نیوز نوشت: وزغ نیشکر گونه ای وزغ بزرگ خشکی زی بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است که به وسیله انسان به جزایر متعددی در اقیانوس آرام و دریای کارائیب و شمال استرالیا وارد شده و به علت تأثیرات مخربی که بر محیط زیست این منطقه ها گذاشته در لیست بدترین صد گونه...

23 شهریور 1402

قیمت پژو پارس گران شد ، قیمت تازه پارس سال، سفارشی و ELX

ایران خودرو قیمت پژو پارس را افزایش داد. این گروه صنعتی به تازگی بهای نهایی پارس سفارشی و ELX را مانند مدل سال این خودرو بالا برد. ایران خودرو ساعاتی پس از اعلام افزایش قیمت 33 میلیون و 919 هزار تومانی پژو پارس سال، قیمت پژو پارس سفارشی را 18 میلیون و 385 هزار...

21 شهریور 1402

اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر والیبال

جلسه قرعه کشی لیگ برتر مردان باشگاه های کشور 1402 روز سه شنبه 28 شهریور ماه با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار خواهد شد.

14 شهریور 1402

این کتلت را فقط مردان باید درست کنند

نترس! قرار است یک غذای سهل و ممتنع درست کنیم؛ یعنی غذایی که اولش فکر می کنی خیلی ساده است ولی وقتی واردش می شوی آن قدر سخت می شود که دلت می خواهد فرار کنی. ولی مرد برای روزهای سخت آفریده شده.

4 شهریور 1402

در آشپرخانه سلطنتی سعدآباد چه می گذرد؟

مجموعه مستند 200 قسمتی با موضوع گردشگری خوراک با عناوین طعم سفر، بسیار سفرباید، ماچله و خوراک های ایرانی در آشپرخانه سلطنتی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در حال نمایش است.

2 شهریور 1402

سیگاری ها بخوانند؛ بهترین و بدترین راه های ترک سیگار

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که در تلاش برای ترک سیگار هستند، باید به خود افتخار کنید. اعتراف به اینکه می خواهید این عادت را ترک کنید و خود را متعهد به این فرآیند کنید اولین قدم در طول سفر شما به سمت یک زندگی بدون سیگار است. فقط به یاد داشته باشید...

30 مرداد 1402

شاسی بلند تازه لوکس انگلیسی!، عکس

گجت نیوز نوشت: نسخه EWB مولینر شاسی بلند لوکس بنتلی بنتایگا معرفی گردید. این نسخه پیشرفته ترین صندلی های صنعت خودرو و انواع امکانات را در خود جا داده است.

30 مرداد 1402

اساسینز کرید میراژ یک هفته زودتر منتشر خواهد شد

کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به تازگی اعلام نموده است که بازی مورد انتظار اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) یک هفته زودتر از موعد قبلی منتشر خواهد شد.

28 مرداد 1402

کدام نوع آلودگی در ابتلا به زوال عقل تاثیر دارد؟

آلودگی هوا، خطر پنهانی که در کمین محیط زیست ماست، مدت ها باعث نگرانی شده است و نتایج تحقیقات نو دانشگاه میشیگان آمریکا تاکید می کند که هیچ سطحی از آن برای مغز بی خطر نیست و با زوال عقل مرتبط است. منابع خاص، یعنی انتشار گازهای گلخانه ای از کشاورزی و آتش...

27 مرداد 1402

انتقاد تند رسول خادم از شرایط مالی

خبرنگاران- رسول خادم، اسطوره کشتی ایران، که علاوه بر کسب مدال های رنگارنگ سابقه سرمربیگری در تیم ملی و ریاست فدراسیون کشتی را هم در کارنامه دارد، همچنان به انتشار پست های اینستاگرامی انتقادی ادامه می دهد.

25 مرداد 1402

مرموزترین غار دنیا در ایران است

این بار قرار است درباره غار بسیار زیبا اما شگفت انگیزی برایتان بنویسیم که 69 سال پیش نزدیک بود شش نفر از اهالی شهر گرماب زنجان را ببلعد اما بعد از یک هفته، درست زمانی که گمشدگان ناامید از نجاتی بودند، از دام مرگ جستند.

24 مرداد 1402

اینجا بزرگ ترین معدن سطحی ایران است

روی جاده ای که در جاده نیست، بولدوزر و کامیون در رفت و آمدند. در میان دریاچه ای که دریاچه نیست، بسیاری غرق می شوند. روی آبی که آب نیست، مردان بسیاری راه می روند و پشت جزیره سرگردانی که سرگردان نیست، سرگردانی موج می زند. اینجا هیچ چیز آن چیزی که باید نیست.

23 مرداد 1402

وقتی خدا ایران را نقاشی می کرد

توده های به هم متصل از ستون های سنگی بلند و موازی، دهانه های آتشفشانی خاموش، گنبدهای نمکی زیبا، گسل ها و چین خوردگی های بزرگ و زیبا. یک سو دهانه های آتشفشان مانندی که از آنها گِل بیرون می ریزد و یک سو چشمه هایی معدنی با ترکیبات آهکی.

22 مرداد 1402

چقدر با داکت اسپلیت گری آشنایی دارید؟

داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گری Gree سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی است. این برند یکی از پرفروش ترین فراوری کننده های سیستم های تهویه مطبوع است که با توجه به اینکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می نماید، بیش از پیش مورد توجه مصرف کنندگان قرار...

15 مرداد 1402

با ورم معده چه بخوریم و از چه چیزهایی پرهیز کنیم

اگر گاستریت یا ورم معده دارید، ممکن است بهتر باشد از غذاهایی که می توانند علائم را بدتر نمایند، از جمله غذاهای تند و سرخ شده اجتناب کنید. هضم غذاهای پر فیبر و کم چربی ممکن است آسان تر باشد.

4 مرداد 1402

کشف سردترین کوتوله قهوه ای

این ستاره به عنوان یک کوتوله قهوه ای* طبقه بندی می گردد به این معنی که برای آن که یک ستاره معمولی باشد بسیار کوچک و برای آن که یک سیاره باشد بسیار بزرگ است. یافته های مرتبط با این کشف در تاریخ 17 جولای در نشریه تخصصی نجوم Astrophysical Journal Letters چاپ شده اند.

27 تیر 1402

پیشنهاد الهلال برای جذب ستاره لیگ رجحان رد شد

الهلال که به مانند دیگر تیم های عربستانی فصل جابجایی پر سر و صدایی را سپری نموده است، این بار و برای تقویت خط حمله خود، دست روی ستاره صربستانی فولاد گذاشته است.

22 تیر 1402

مزرعه 33 میلیون دلاری کارگردان فیلم تایتانیک

جیمز کامرون، فیلمساز سرشناس، مزرعه 40 هکتاری خود را در ساحل غربی کالیفرنیا به قیمت 33 میلیون دلار فهرست کرده است.

19 تیر 1402

فلز آینده، عنصری که از طلا ارزشمندتر است

لیتیوم با نماد شیمیایی Li یک فلز قلیایی نقره ای سفید محسوب می گردد که سبک ترین عنصر جامد شناخته شده دنیا است. به خاطر رنگش گاهی لقب طلای سفید تازه هم به آن داده می گردد!

9 تیر 1402
تعداد: (301)