بازی Unciv نسخه ای رایگان از تمدن روی موبایل و کامپیوتر است

به گزارش وبلاگ دوست، مجموعه تمدن (Civilization) از پرطرفدارترین عناوین در سبک استراتژی هستند. به همین علت هواداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. این مجموعه در سبک استراتژی نوبتی (Turn Base) بوده و به همین علت از دیدگاه بعضی افراد خسته کننده هستند. با این حال این موضوع از محبوبیت این عناوین کم نمی کند.

بازی Unciv نسخه ای رایگان از تمدن روی موبایل و کامپیوتر است

تا الان بازی های زیادی برای رقابت با مجموعه تمدن ساخته شدند که هیچکدام نتوانستند جای آن را بگیرند. حال نوبت به یک بازی دیگر به نام آن سیو (Unciv) رسیده است. این بازی به شکل رایگان بوده و مهم تر از آن منبع باز (Open Source) است. آن سیو در اصل یک بازسازی از عنوان تمدن 5 بوده که به وسیله تعدادی داوطلب در GitHub ساخته شده است. این بازی حدود 3 سال است که در حال ساخت بوده و برای اندروید و لینوکس در گذشته عرضه شد. حال نوبت به استیم رسیده است. بخش آنلاین این بازی نیازمند دراپ باکس (Drop Box) بوده که رایگان نیست.

بازی تمدن 5 پرطرفدارترین عنوان این مجموعه است. به همین علت سازندگان آن سیو نیز کوشش کردند تا بازی خود را مشابه تمدن 5 بسازند. سازندگان آن سیو شرح دادند که این بازی برای افرادی که عناوین استراتژی سریع را دوست دارند بسیار مناسب است. از طرفی اوکیو قابلیت تغییر و ماد پذیری را دارد. به همین علت آزادی عمل افراد در آن بسیار زیاد است.

یکی از نکات مثبت آن سیو سبک بودن آن است. به نوعی که می توان این بازی را روی هر دستگاهی اجرا کرد. پس اگر شما در پی گرافیک و موسیقی بسیار زیبا هستید، بهتر است از همان تمدن 5 بهره ببرید! بازی آن سیو قطعاً از قابلیت های تمدن 5 استفاده خواهد نمود. با این حال سازندگان در کوشش هستند تا از لحاظ قانونی با مشکل بر نخورند. به همین علت تمام کوشش خود را نموده اند تا بازی در عین مشابه بودن، متفاوت باشد.

تیم سازنده بازی آن سیو همچنان در حال توسعه است. به همین علت امکان دارد که در آینده بازی پیشرفت بیشتری هم بکند. در حال حاضر اما این بازی در حد یک عنوان استراتژی کوچک بوده که کوشش می نماید با یک غول رقابت کند.

منبع: Rockpapershotgun.com

کتاب تاریخ تمدن اثر ویل دورانت - سیزده جلدی

7 %

4,500,000

4,199,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Unciv نسخه ای رایگان از تمدن روی موبایل و کامپیوتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Unciv نسخه ای رایگان از تمدن روی موبایل و کامپیوتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید