عصرونه های مجذوب کننده در برترین کافی شاپ های کرمانشاه

به گزارش وبلاگ دوست، شاید در کرمانشاه زندگی کنید و اهل کرمانشاه باشید، شاید هم قصد سفر به این شهر را دارید. اگر ساکن کرمانشاه هستید، ممکن است بسیاری از کافی شاپ های کرمانشاه را بشناسید یا به آنها سری زده باشید، اما باز هم خواندن این مقاله و تماشا عکس ها، می تواند در انتخاب بهتر کافه به شما یاری کند.

عصرونه های مجذوب کننده در برترین کافی شاپ های کرمانشاه

اگر هم مسافر هستید، قطعا شناختی از کافه های این شهر ندارید. علاوه بر راهنمای گردشگری و توریستی، جاهای دیدنی و تاریخی و مراکز خرید، برترین کافه های کرمانشاه هم جای خوبی برای صرف یک نوشیدنی یا میان وعده خواهد بود که خستگی بازارگردی و گشت وگذار را برطرف می نماید. پس توصیه می کنیم حتما این مقاله را بخوانید تا با برترین کافه های کرمانشاه آشنا شوید.

آدرس کافه آدم برفی کرمانشاه کجاست؟

کافه آدم برفی، در بلوار شهید کشوری و در محوطه هتل پارسیان کرمانشاه واقع شده است.

کافه های نزدیک به خیابان کسری و میدان فردوسی کرمانشاه کدامند؟

کافه لیلیوم، کافه ژیوار، کافه شمرون و کافه کلیدر در محدوده میدان فردوسی و خیابان کسری قرار دارند.

کافه های محله 22 بهمن و بلوار نوبهار کرمانشاه کدامند؟

کافه وانیلا، کافه هنر، کافه کافکا، کافه ژاپه، کافه مرسدس، کافه موگه و کافه دژاوو محدوده 22 بهمن و بلوار نوبهار قرار دارند.

کافه های میدان مصدق کرمانشاه کدامند؟

کافه بلوط و کافه تیک در حوالی میدان مصدق هستند.

1- کافه وانیلا

برای برگزاری قرارهای مهم رسمی، یکی از کافه های گران کرمانشاه با فضایی دنج، کافه وانیلا است. اما به این نکته توجه داشته باشید که این کافه فقط عصرها به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. پس اگر قصد دارید به این کافه بروید، برنامه ریزی خود را برای عصر انجام دهید. برای پارک کردن ماشین خود در محوطه بیرونی کافه، مسئله ای نخواهید داشت چون پارکینگ رایگان یکی از ویژگی های کافه وانیلا است.

دکوراسیون داخلی کافه بسیار زیبا طراحی شده و برای علاقه مندان به نقاشی و عکاسی محیطی دلپذیر دارد؛ چراکه می تواند سوژه خوبی برای آن ها باشد. از برجسته ترین خوراکی های این کافه، باید به انواع کیک های تازه و خوشمزه اشاره نمود. در واقع کافه وانیلا را به نوعی می توان کافه قنادی و یکی از برترین کافه های کرمانشاه دانست.

آدرس کافه وانیلا: این کافه در بلوار ینامن، ابتدای خیابان نسترن واقع شده که یکی از برترین محله های کرمانشاه است. علاوه بر دسترسی راحت به آن، چشم انداز چشم نوازی را هم ارائه می دهد و می توانید برای یک پیاده روی عصرگاهی نیز برنامه ریزی کنید.

آدرس کافه وانیلا روی گوگل مپ

2- کافه هنر از دنج ترین کافی شاپ های کرمانشاه

کافه هنر یکی از برترین کافه های کرمانشاه و برای زمانی مناسب است که احتیاج دارید با خود خلوت کنید و به مطالعه کتاب مورد علاقه تان بپردازید؛ یا اینکه در یک محیط دنج، قراری عاشقانه داشته باشید. دکوراسیون داخلی کافه همان طور که از نام آن پیداست، هنری طراحی شده که برای مطالعه و گپ های هنردوستان انتخاب درستی است.

سکوت و آرامش این کافه و نوشیدن قهوه های ویژه آن، فکر شما را آرام می نماید. بعلاوه کافه هنر می تواند میزبان خوبی برای مرنام هایی مثل تولد و سوپرایز کردن عزیزان شما باشد. کارکنان کافه در این زمینه همکاری لازم را با شما خواهند داشت تا به برترین شکل ممکن، مرنام خود را اجرا کنید.

کافه هنر، کامل ترین صبحانه را با قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد و منوی چندان متنوعی ندارد. شما می توانید در این کافه انواع شیک ها و آبمیوه ها و نوشیدنی های گرم، اسنک، پاستا و میان وعده های مختلف را سفارش دهید.

آدرس کافه هنر: کافه هنر در خیابان 22 بهمن، کوچه معتمدی قرار گرفته که با بلواری سرسبز، در هر فصلی چشم اندازی زیبا دارد.

آدرس کافه هنر روی گوگل مپ

3- کافه کافکا

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که عاشق مطالعه یا مرور خاطرات قدیمی هستند، کافه کافکا که نام خود را از نویسنده معروف فرانتس کافکا گرفته، برترین انتخاب برای شماست. حال وهوای این کافه هنری و ادبی است. کتابخانه آن، کتاب های خاطره انگیزی را در خود نگه داشته که می توانید ساعتی را بنشینید و کتاب بخوانید. کافه کافکا نوشیدنی های لذت بخشی از جمله انواع قهوه را برای مشتریان خود سرو می نماید.

آدرس کافه کافکا: این کافه در سی متری دوم، بلوار وحدت واقع شده است. برای دسترسی راحت تر می توانید از لوکیشن آن روی گوگل مپ بهره ببرید.

آدرس کافه کافکا روی گوگل مپ

4- کافه ژاپه از کافی شاپ های کرمانشاه

انواع دسرها و نوشیدنی های خوشمزه را می توانید در کافه ژاپه با مکانی دنج و طراحی و دکوراسیونی خاص، تجربه کنید. این کافه تا به حال میزبان بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران بوده است. بعلاوه برای برگزاری جشن تولد یا مرنام های این چنین از مشتریان خود به خوبی استقبال می نماید. شما می توانید حتی دورهمی های کاری و محبت آمیز را در این کافه برگزار کنید. علاوه براین این کافه پاتوق مناسبی برای زوج های جوان است و خاطره عصری رمانتیک را برای آنها رقم می زند. کافه ژاپه به خاطر قهوه های خوشمزه ای که سرو می نماید، بین جوانان و البته هواداران قهوه بسیار محبوب است.

آدرس کافه ژاپه: کافه ژاپه از برترین کافه های کرمانشاه ، در سی متری اول، بلوار آل آقا، نبش کوچه 204 واقع شده و آماده پذیرایی از مشتریان خود است.

آدرس کافه ژاپه روی گوگل مپ

5- کافه تیک

یکی دیگر از کافی شاپ های کرمانشاه کافه تیک است که با فضایی کوچک، میزبان خوبی برای مهمانی ها و دورهمی های محبت آمیز، خانوادگی و عاشقانه به شمار می آید. منوی کافه تیک را انواع نوشیدنی های سرد گرم و قوه های بی نظیر، دسرها و اسنک های خوشمزه و… تشکیل می دهند. می توانید صبحانه یا عصرانه دل چسب خود را در کافه تیک نوش جان کنید یا در آخر هفته کمی در این کافه از مشغله های کاری به دور باشید.

آدرس کافه تیک: این کافه در میدان مصدق (آیت اله کاشانی) طبقه پایین بانک انصار واقع شده است. میدان مصدق یکی از برترین منطقه های کرمانشاه و پاتوق پیاده روی و گشت وگذار عصرگاهی است. همین مساله محبوبیت این کافه را بالا برده است.

آدرس کافه تیک روی گوگل مپ

6- کافه بلوط

کافه بلوط هر آنچه را که از برترین کافه های کرمانشاه انتظار دارید، برآورده می نماید، از محیطی آرام، دنج و سکوتی دلپذیر گرفته تا منویی با تنوع بالا. محیط، طراحی و دکوراسیون داخلی کافه، نوستالژیک و قدیمی است. چیدمان و نمای آجری و تابلوهای دیوار هم دقیقا همین حس را به شما منتقل می نمایند. اگر به این سبک محیط علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم حتما ساعتی از وقت خود را در این کافه بگذرانید و از خلوت خود لذت ببرید.

نوشیدنی های سرد و گرم، انواع قهوه، کیک ها و دسرهای خوشمزه و غذاهای با کیفیت، می تواند یک میان وعده خوب برای شما باشد. ظرفیت این کافه که از برترین کافی شاپ های کرمانشاه محسوب می گردد، در حدود 30 جایگاه است و از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان شما و مرنام هایتان خواهد بود.

آدرس کافه بلوط: کافه بلوط در میدان مصدق، کنار پاساژ پردیس واقع شده و دسترسی به آن ساده است. اگر با ماشین شخصی خود به این کافه می روید، می توانید از پارکینگ کنار پاساژ بهره ببرید. ایستگاه اتوبوس نیز دقیقا روبه روی کافه واقع شده است. بعلاوه دسترسی به تاکسی برای رفتن به کافه بلوط فوق العاده راحت است.

آدرس کافه بلوط روی گوگل مپ

7- کافه لیلیوم

کافه رستوران لیلیوم در مرکز خرید لیلیوم واقع شده و هر آنچه را از یک کافه به روز انتظار دارید، در دل خود دارد. از منوی متنوع گرفته تا دسترسی خوب و محله ای عالی. برای راحتی و آسایش مشتریان مجموعه، پارکینگ اختصاصی در طبقه زیرین پاساژ در نظر گرفته شده که مشکل جای پارک را حل می نماید. از آنجا که این کافه در مرکز خرید واقع شده است، می توانید پس از بازدید از مرکز خرید، در این کافه استراحت و خودتان را به صرف یک میان وعده دعوت کنید.

آدرس کافه لیلیوم: خیابان شهید جعفری، بین کوچه معتضدی و محمودی، مرکز خرید لیلیوم

آدرس کافه لیلیوم روی گوگل مپ

8- کافه مرسدس

در میان کافی شاپ های کرمانشاه ، کافه مرسدس به سبک کافه های عربی به مشتریان خود خدمت رسانی می نماید. منوی این کافه قیمت مناسبی دارد و کنار چای و قهوه، قلیان هم ارائه می دهد. می توانید عصری دل انگیز را در کنار دوستان و خانواده خود در این کافه بگذرانید. معماری و دکوراسیون کافه برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات بسیار مناسب است.

علاوه بر قلیان، انواع قهوه های آسیایی هم در اینجا سرو می گردد که می تواند خستگی یک روز کاری یا گشت وگذار و پیاده روی در خیابان های اطراف را از تن شما در بیاورد.

آدرس کافه مرسدس: کافه مرسدس در سی متری دوم، خیابان نهم، نبش کوچه 123 واقع شده است.

آدرس کافه مرسدس روی گوگل مپ

9- کافه موگه از برترین کافی شاپ های کرمانشاه

کافه هایی با معماری سنتی، همواره مخاطبان خاص خود را دارند. کافه موگه هم از آن دسته کافه هاست. نام این کافه از یک گل سفید و کوچک گرفته شده است. محیطی دنج و آرام با دکوراسیونی سنتی به سبک صنایع دستی چوبی و پنجره های کوچک رنگی و زیبا، تجربه ای از خانه های بزرگ و قدیمی دوره قاجار را در اختیار شما قرار می دهد. منوی این کافه هر چند وقت یک بار تغییر می نماید و به روز می گردد تا تکراری نباشد و مشتریان از آن خسته نشوند.

فضایی جدا برای استعمال دخانیات در این کافه در نظر گرفته است. علاوه بر این فضای خانوادگی هم محیطی امن و صمیمی را فراهم می نماید. مسئولان و کارکنان کافه موگه بسیار خوش برخورد و با احترام میزبان شما و مرنام هایی مانند جشن تولد هستند. همین امر محاسن این کافه را بیشتر می نماید.

آدرس کافه موگه: این کافه در خیابان 22 بهمن، خیابان برق، بین کوچه 6 و 7 واقع شده است که یکی از برترین خیابان های کرمانشاه است و لحظاتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس کافه موگه روی گوگل مپ

10- ژیوار از کافی شاپ های کرمانشاه

به موسیقی زنده علاقه دارید؟ کافه ژیوار یکی از برترین کافه های کرمانشاه است که با اجرای نوازنده ها و خواننده های خوش صدا و خلاق، یک عصر دل انگیز را برای شما و عزیزانتان می سازد. با منویی کامل و میان وعده های خوشمزه، موسیقی زنده و فضایی دلنشین، مطمئن باشید در این کافه حوصله تان سر نخواهد رفت.

آدرس کافه ژیوار: کافه ژیوار در شهرک ژاندارمری، بلوار خلیج فارس، جنب آژانس کاکتوس واقع شده است و با کادری مجرب میزبان شما خواهد بود.

آدرس کافه ژیوار روی گوگل مپ

11- کافه گل یخ

اگر دوست دارید در محیطی باز با هوایی دلپذیر یک روز عالی را برای خود و عزیزانتان بسازید، یکی از برترین انتخاب ها کافه گل یخ است. این کافه با تخت های فرش شده و دکوراسیون سنتی زیبا از شما استقبال می نماید. در منوی این کافه رستوران می توانید نوشیدنی های متنوع و بعلاوه غذاهای دلچسب و لذیذی مانند انوع کباب ها و کباب سه سیخ سنقری را تجربه کنید. علاوه براین می توانید جشن ها و مهمانی های خود را در این کافه رستوران که یکی از برترین کافه های کرمانشاه است، برگزار کنید. کارمندان این کافه به برترین شکل ممکن با شما همکاری خواهند کرد.

کافه گل یخ هر روز هفته بدون تعطیلی از 9 صبح تا ساعت 24، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود است.

آدرس کافه گل یخ: این کافه در بزرگراه امام حسین نزدیک به میدان امام حسین واقع شده است. با توجه به موقعیت جغرافیایی کافه و برای رفاه حال مشتریان، این کافه پارکینگ اختصاصی دارد و برای پارک وسیله نقلیه خود هیچ مسئله ای نخواهید داشت.

آدرس کافه گل یخ روی گوگل مپ

12- کافه شمرون

کافه شمرون با محیطی محبت آمیز و راحت و دکوراسیونی زیبا، میزبان شما و عزیزانتان خواهد بود. این کافه یکی از کامل ترین منوها بین کافه های کرمانشاه را دارد. شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و انواع کباب با برترین گوشت و مواد اولیه تا انواع غذاهای فست فود، سالاد، پیتزا و ساندویچ. انواع نوشیدنی های خوشمزه سرد و گرم را هم در این کافه سفارش دهید.

برای دوست داران قلیان، کافه شمرون این سرویس را به منوی خود اضافه نموده است. برای برگزاری جشن ها و مهمانی های خود می توانید اتاق VIP این کافه را رزرو نموده و به برترین شکل از مهمانان خود پذیرایی کنید. علاوه براین یک روز در هفته نیز موسیقی زنده در این کافه اجرا می گردد که می توانید از آن لذت ببرید.

آدرس کافه شمرون: کافه شمرون در فردوسی، پل چوبی، روبه روی بستنی نوبهار، طبقه پایین بانک مهر ایران واقع شده است که یکی از محله های خوب و خوش آب وهوای کرمانشاه است. پیشنهاد می کنیم اگر به این کافه رفتید، حتما کمی از وقت خود را هم در محوطه زیبای میدان فردوسی بگذرانید.

آدرس کافه شمرون روی گوگل مپ

13- کافه بامبو

کافه بامبو با دکوراسیونی چوبی و متفاوت در یکی از محله قدیمی و اصیل کرمانشاه واقع شده است. در این کافه استعمال دخانیات آزاد است، اما بهتر است رفاه حال دیگر مشتریان کافه را نیز در نظر گرفت. خیابان های اطراف کافه بامبو آنچنان فضای خالی برای جای پارک ماشین ندارد، به همین علت بهتر است که از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکنید یا اینکه در پارکینگ های عمومی اطراف، ماشین خود را پارک کنید.

آدرس کافه بامبو: کافه بامبو در میدان غدیر، با نام قدیمی میدان شهناز، روبروی شهرداری قرار گرفته و همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب میزبان مشتریان خود خواهد بود.

آدرس کافه بامبو روی گوگل مپ

14- کافه دژاوو از کافی شاپ های کرمانشاه

چهار راه نوبهار یکی از خیابان های معروف و پاتوق جوانان برای گشت وگذار عصرگاهی است و فروشگاه ها و مراکز خرید بسیار جالب و متنوعی دارد. کافه دژاوو هم در خیابان 22 بهمن، چهار راه نوبهار قرار گرفته است. برای همین یکی از برترین کافه های کرمانشاه از لحاظ موقعیت جغرافیایی است. منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی ها، دسرها و کیک های خوشمزه را ارائه می دهد. دکوراسیون و نقاشی ها و تابلوهای نصب شده روی دیوار، محیط را دل انگیزتر و آرامش بخش می نمایند.

این کافه که از جالب ترین کافی شاپ های کرمانشاه به شمار می آید، برای دورهمی های محبت آمیز بسیار مناسب است. یکی از ایده های متفاوت که کافه دژاوو آن را اجرا می نماید، برگزاری بازی مافیا در کافه است. می توانید با دوستان و عزیزان خود در این رویداد شرکت کنید و لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

آدرس کافه دژاوو: خیابان 22 بهمن، چهارراه نوبهار، جنب پارک خانواده

آدرس کافه دژاوو روی گوگل مپ

15- کافه آدم برفی

کافه آدم برفی یکی از به روزترین و برترین کافه های کرمانشاه و بسیار باصفا و دلباز است. فضای باز و سرسبز این کافه، با وزش نسیم خنک، شما را به صرف یک قهوه خوش عطر دعوت می نماید. در فصل سرد زمستان هم، فضای گرم و دنج داخل کافه با نوشیدنی های گرم و کیک های خوشمزه از شما استقبال خواهد نمود.

علاوه بر انواع دسر و نوشیدنی مانند نسکافه، قهوه ترک، اسپرسو، قهوه فرانسه، کاپوچینو، بستنی، کرم کارامل و ژله میوه، منوی کافه آدم برفی انواع پیتزا، پاستا و پنینی را در طعم های مختلف ارائه می دهد. حتی می توانید صبحانه ای دلچسب را در این کافه که از ساعت 8 صبح آماده خدمت رسانی است، نوش جان کنید. کافه آدم برفی میزبان جشن ها و مهمانی های شما است و پکیج های ویژه ای را برای این مرنام ها به مشتریان پیشنهاد می دهد.

آدرس کافه آدم برفی: این کافه زیبا و شیک، در بلوار شهید کشوری و در محوطه هتل پارسیان از برترین هتل های کرمانشاه واقع شده است و با کیفیت خوب و محیط عالی، حتی مسافران هتل را هم به خود جذب می نماید.

آدرس کافه آدم برفی روی گوگل مپ

16- کافه کلیدر از کافی شاپ های کرمانشاه

نام کافه کلیدر احتمالا برای دانشجویان دانشگاه آزاد بسیار آشنا باشد. این کافه در شهرک ژاندارمری و درست روبه روی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است. کافه کلیدر کرمانشاه با منوی متنوع و سطح قیمت میانه و ظرفیت بیش از 30 نفر، می تواند خستگی یک روز درسی را برطرف کند.

حتی می توانید زمان بین کلاس های خود را در این کافه استراحت کنید، چیزی بنوشید و یا با دوستان و همکلاسی های خود درس هایتان را مرور کنید. این کافه فقط مختص دانشجویان نیست و می تواند برای همه افراد لحظات آرامش بخشی را فراهم کند. کافه کلیدر از 9 صبح تا 9 شب به مشتریان خود خدمت رسانی می نماید. تنهایی ام را می برم کافه، تنهایی من همدم خوبی است! ، شعاری است که کافه کلیدر برای خود انتخاب نموده است.

آدرس کافه کلیدر: شهرک ژاندارمری، روبه روی دانشگاه آزاد

آدرس کافه کلیدر روی گوگل مپ

در این مقاله به آنالیز برخی از برترین کافه های کرمانشاه پرداختیم. البته کافی شاپ های بسیاری نیز هستند که کیفیت، منوی خوب و محیطی آرام و دنج را ارائه می دهند. اما بیشتر سعی کردیم کافه هایی را که در مراکز اصلی شهر و خیابان های پرتردد قرار دارند، معرفی کنیم.

شما در کدام یک از کافی شاپ های کرمانشاه احساس خوب، خوردنی و نوشیدنی های فوق العاده ای را تجربه نموده اید؟ نظرتان را با ما در مجله گردشگری وبلاگ دوست در میان بگذارید.

منبع: علی بابا

به "عصرونه های مجذوب کننده در برترین کافی شاپ های کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصرونه های مجذوب کننده در برترین کافی شاپ های کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید