همایشها و نمایشگاه ها

ناشری که به طراحی جلد فکر می کند از دغدغه محتوا گذشته است، روی شاخه طراحی تمرکز کرده ایم

کاوه کاغذچی مدیر فروش انتشارات وارش که در حوزه طراحی و دیزاین کار می کند، در رابطه با برنامه های آینده و آینده این نشر گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران داشت که به شرح زیر است:

18 شهریور 1402

گفته های نوکنده در افتتاحیه نمایشگاه آثار استردادی از فرانسه و نقش برجسته ساسانی

ایلنا/ این خبر پیرامون گفته های نوکنده در افتتاحیه نمایشگاه آثار استردادی از فرانسه و نقش برجسته ساسانی برای شما نوشته شد.

7 شهریور 1402

جهش یک کشور عربی

بر اساس آمارهای اخیر دولت اردن، بخش توریستی این کشور در فاصله ماه های ژانویه تا جولای 2023 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزایش توریست داشته و در مجموع سه میلیون نفر به این کشور عربی سفر نموده اند.

31 مرداد 1402

وقتی خدا ایران را نقاشی می کرد

توده های به هم متصل از ستون های سنگی بلند و موازی، دهانه های آتشفشانی خاموش، گنبدهای نمکی زیبا، گسل ها و چین خوردگی های بزرگ و زیبا. یک سو دهانه های آتشفشان مانندی که از آنها گِل بیرون می ریزد و یک سو چشمه هایی معدنی با ترکیبات آهکی.

22 مرداد 1402

آمریکا در خصوص اعزام جنگنده اف 16 و ناوشکن به خلیج فارس: برای جنگ با ایران آماده نمی شویم

سخنگوی وزرات امور خارجه ایالات متحده در جریان کنفرانس خبری روز سه شنبه توضیح داد که در پرتو تهدید مستمر جمهوری اسلامی و با همکاری شرکا و متحدان، وزارت دفاع آمریکا در حال افزایش حضور و توسعه توانایی های خود در تنگه هرمز و آب های اطراف است.

28 تیر 1402

حمایت دانشگاه بوعلی سینا همدان از همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک

به گزارش خبرنگاران در همدان، دانشگاه بوعلی سینا همدان طی مکاتبه رسمی حمایت علمی و معنوی خود را از برگزاری همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک که با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور، انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران...

20 تیر 1402

طوطی ها عاشق تماس تصویری با دوستانشان هستند

درست مثل ما که می توانیم از برقراری ارتباط ویدئویی با دوستان و نزدیکانمان شاد شویم، طوطی ها هم می توانند از تماس تصویری با دوستان پرنده خود کلی لذت ببرند.

20 خرداد 1402

انتشار دو اثر داستانی هوشنگ مرادی کرمانی برای بنگالی زبان ها

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داکا در قالب برنامه مشارکت در برگزاری همایش بین المللی ادبیات کودک و نوجوان ایران و بنگلادش که اواخر خردادماه جاری از سوی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا برگزار خواهد شد و نیز با...

11 خرداد 1402

کشف سگ کوچولو با پاپیون قرمز زیر نقاشی مشهور پیکاسو

کارشناسان موزه حین آنالیز یکی از مشهورترین آثار هنری پیکاسو تصویر سگ کوچکی را کشف کردند که زیر طرح اصلی نقاشی مخفی شده بود.

27 اردیبهشت 1402

اشاعه فرهنگ تاجیکستان در نمایشگاه کتاب تهران

ناصر کاظمی سفالگر تاجیکی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران(ایبنا)؛ ضمن ابراز خوشحالی از حضور در نمایشگاه اظهار کرد: بنده بسیار ادبیات دوست و کتاب دوست هستم و از این نمایشگاه خوب بازدید کردم که بسیار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

25 اردیبهشت 1402

مؤلف کتاب خواندنی بنویس در شیراز نمایشگاه هنری برپا کرد

کسری کرکزی خوشنویس و هنرمند نقاشی خط در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، درباره این نمایشگاه، گفت: این سومین نمایشگاه فردی است که در شیراز برگزار می کنم.

16 اردیبهشت 1402

لورکوزن بعد از 21 سال در نیمه نهایی اروپا

به گزارش اسپورت بازر، سن ژیلواز و بایرلورکوزن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 1 بایرلورکوزن همراه بود. در بازی رفت، این دو تیم به تساوی 1 بر 1 رسیده بودند و باتوجه به این پیروزی، بایرلورکوزن به دور بعدی مسابقات...

1 اردیبهشت 1402

کاهش 35 تا 100 میلیون تومانی قیمت خودرو در بازار

به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، با شروع تحویل خودروها، قیمت خودروهای داخلی بین 35 تا 40 و قیمت خودروهای مونتاژی 90 تا 100 میلیون تومان نسبت به شروع هفته کاهش داشته است.

30 فروردین 1402

تغییرات چشمگیر در سیستم عامل نو اپل

دیجیاتو نوشت: اپل در جریان کنفرانس WWDC 2023 در خردادماه، از جدیدترین سیستم عامل های خود ازجمله iOS 17 رونمایی می نماید.

25 فروردین 1402

جدیدترین تصمیم درباره غیرحضوری شدن مدارس با حضور سران قوا ، درباره غیبت دانش آموزان مراعات گردد ، بچه ها مراقب باشند در راه وسیله ای در کیف شان نگذارند

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا اکنون بحث تداوم آموزش ها به صورت مجازی (غیرحضوری) به علت اتفاقات اخیر مطرح نیست؟ اظهار کرد: هنوز خیر، در جلسه روز گذشته با سران به این تصمیم نرسیدیم.

15 اسفند 1401

برترین لپتاپ های گیمینگ ایسوس؛ نگاهی به 6 گزینه مجذوب کننده ، اسفند 1401

اگر در پی خرید برترین لپتاپ های گیمینگ ایسوس هستید، در این یادداشت به شما یاری می کنیم با لیستی از برترین لپتاپ های گیمینگ برند ایسوس و مشخصات فنی شان بیشتر آشنا شوید.

8 اسفند 1401

برپایی جشن میراث جهانی ابریشم ایران به خرداد موکول شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، برپایی جشن میراث جهانی ابریشم ایران به خرداد موکول شد.

4 اسفند 1401

ابزارهای قانونی توسعه فناوری صنعت پتروشیمی آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، در نشست به کارکیری ابزارهای قانونی جهش فراوری دانش بنیان (اعتبار مالیاتی) در توسعه فناوری و نوآوری صنعت پتروشیمی و پالایش ظرفیت های قانون جهش فراوری دانش بنیان مورد آنالیز نهاده شد. این نشست در نمایشگاه...

26 بهمن 1401

گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان

خبرنگاران : مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان اطلاع داد.

11 بهمن 1401

سفر به اسکاتلند ، خوشگذرانی در اسکاتلند

برای سفر به اسکاتلند وقتی به کشور اسکاتلند فکر می کنید، تصاویری از کوه نشینان با کیلت (دامن های چهار خانه اسکاتلندی)، نی انبان های اسکاتلندی، هیولای لُخ نس Loch Ness Monster (یا نِسی Nessie موجودی بزرگ الجثه و ماقبل تاریخی می باشد که گفته می گردد در آب های عمیق دریاچه...

10 بهمن 1401
تعداد: (88)