گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران : مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان اطلاع داد.

گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان

علیرضا ایزدی در گفت وگو با مهر گفت: بی تردید تاریخ ایران با قدمتی دیرینه یکی از کهن ترین رخدادهای فرهنگی و تمدنی دنیا به شمار می رود که در شکل گیری و امتداد آن فرهنگ و آداب و رسوم سنتی به ویژه پوشاک که ریشه در اعتقادات این ملت بزرگ به خداوند متعال دارد نقش مهمی ایفا می نماید.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم ارائه روش های تازه و به روز و متناسب با درخواست مردم و هم میهنان، اولین نمایشگاه عرضه مستقیم مد و لباس اصیل ایرانی با حمایت شرکت تعاونی حامیان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کارگروه مد و لباس استان، ظهر دیروز در محل هتل عباسی اصفهان شروع به کار نموده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بیش از 180 نفر فعال در عرصه ارائه پوشاک اصیل ایرانی حضور دارند، اعلام نمود: نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی به مدت 2 روز تا شامگاه هشتم بهمن ماه به عرضه مستقیم پوشاک اصیل ایرانی به عموم شهروندان اصفهانی می پردازند.

منبع: توریسم آنلاین

به "گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشایش نخستین نمایشگاه مد و لباس اصیل ایرانی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید