بازدید 20 کشور جهان از نمایشگاه اینوتکس 2022

به گزارش وبلاگ دوست به نقل از پارک فناوری پردیس، گزارشی از نمایشگاه اینوتکس 2022 به وسیله پارک فناوری پردیس منتشر شد.

بازدید 20 کشور جهان از نمایشگاه اینوتکس 2022

بخش هایی از این گزارش به توضیح زیر است؛

برگزارکنندگان نمایشگاه اینوتکس هدف اصلی برگزاری این رویداد در 11 دوره از برگزاری این گردهمایی را حضور شرکت های نوآور و استارت آپ های منطقه جنوب غرب آسیا در پارک فناوری پردیس برشمرده اند. در این راستا در یازده دوره برگزاری این نمایشگاه بیش از 130 هزار نفر از این رویداد بازدید نموده اند.

تهران، اصفهان، کرج و اهواز به ترتیب بیشترین مشارکت کنندگان در این رویداد را داشته اند و مشارکت کنندگانی که بیشتر آن ها دارای مدرک تحصیلی کارشناسی بودند و بازه سنیشان 24 تا 25 ساله بوده است.

گزارش ها نشان می دهد نسبت حضور زنان به مردان در این نمایشگاه هر سال در حال افزایش است، اما زنان سهم 25 درصدی و مردان سهم 75 درصدی در این رویداد داده اند.

دستاوردهای اینوتکس 2022 نسبت به برگزاری این نمایشگاه در سال 2012، رشد قابل توجهی داشته است. براساس آمارها متخصصان بیش از 20 کشور دنیا از این رویداد بازدید نموده اند و بیش از 400 شرکت حوزه فناوری نیز در این دوره حضور داشته اند،20 تفاهم نامه همکاری هم در اینوتکس 2022 امضا شده است.

بر اساس این گزارش، تفاهم نامه ها و قراردادهای مختلفی در بخش ریورس پیچ اجرا شده که نتیجه کامل آنها معمولا چند ماه آینده نمایان می گردد اما در حال حاضر مجموع رقم قراردادها و تفاهمنامه های اینوتکس سال جاری ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال دارد.

اینوتکس 2022 در حالی برگزار گردیده است که 59 درصد از مشارکت کنندگان این رویداد برای اولین بار، 21 درصد برای بار دوم و 10 درصد هم برای بار سوم در این نمایشگاه حضور داشته اند. حضور 59 درصد از شرکت کنندگان در اینوتکس برای بار اول، رشد تعداد استارت آپ ها و شرکت ها در حوزه فناوری را هم گوشزد می نماید.

علاوه بر این 20 سفیر در این رویداد حاضر شدند و بیش از 80 جلسه B2B میان طرف های ایرانی و خارجی نیز در این رویداد برگزار گردید. هند، روسیه، کشورهای عضو D8 و بعلاوه ایرانیان غیر مقیم در کشور هم در این رویداد غرفه داشته و به تعامل با هم پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازدید 20 کشور جهان از نمایشگاه اینوتکس 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 20 کشور جهان از نمایشگاه اینوتکس 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید