کافه فناوری های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 18 آبان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دوست، شنبه 18 آبان ماه کافه فناوری های همگرا با حضور صاحبان ایده، سرمایه گذاران، شتاب دهنده ها، دانشجویان، اساتید، دانش آموختگان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می گردد.

کافه فناوری های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 18 آبان برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ دوست، در دهه های آغازین سده بیست و یکم، با کوشش های متمرکز و عمیق می توان به وحدت علوم بر مبنای وحدت موجود در طبیعت دست یافت و از این طریق زمینه ترکیب فناوری نانو، فناوری زیستی، فناوری اطلاعات و فناوری های جدید انسانی مبتنی بر علوم شناختی را فراهم آورد. با عنایت دقیق به مسایل اخلاقی و احتیاج های اجتماعی، فناوری های همگرا می تواند به بهبود های شگرفی در توانایی های انسانی، موفقیت های اجتماعی، بهره وری ملی و کیفیت زندگی بیانجامد. این فرصتی کاملا میان بُر، نوپدید و بهنگام برای توجه افراد، جامعه و بشریت در بلندمدت است. در این راستا کافه پارک فناوری های همگرا (NBIC) در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می گردد.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به منظور شناسایی فرصت ها و چالش های موجود در این حوزه و فراهم آوردن محیطی برای معرفی استارت آپ های برتر جهان در این حوزه، شناسایی نهادها، شرکت ها و دست اندرکاران حوزه فناوری های همگرا در ایران، روز شنبه 18 آبان ماه کافه فناوری های همگرا را با حضور صاحبان ایده، سرمایه گذاران، شتاب دهنده ها، دانشجویان، اساتید، دانش آموختگان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می نماید.

فناوری های همگرا به 4 مجموعه فناوری اطلاعات، علوم زیستی، علوم شناختی و فناوری نانو گفته می گردد که در هم افزایی و یکپارچگی باهم قادرند به احتیاج های انسان که تاکنون فناوری های دیگر قادر به حل آن نبوده اند، پاسخ دهند.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به این صفحه مراجعه نمایند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 4-88220700 داخلی 154، 164 تماس گیرند.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کافه فناوری های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 18 آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه فناوری های همگرا در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران 18 آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید