تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی در دانشگاه مازندران

به گزارش وبلاگ دوست، رئیس دانشگاه مازندران با توجه به از سرگیری آموزش های حضوری با توجه به شرایط حاکم، از اعضای شورا خواست تا تمام تلاش خود و زیرنظام های مربوطه را جهت تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی به کار گیرند.

تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی در دانشگاه مازندران

به گزارش گروه استان های وبلاگ دوست، پنجمین جلسه شورای مدیریت آموزش عالی استان مازندران در روز شنبه اول آبان ماه 1400 با حضور اعضای شورا و با موضوع برنامه ریزی جهت از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، کوروش نوذری رئیس دانشگاه مازندران و نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان در این نشست ضمن اشاره به ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و واگذاری اختیار عمل به شورای مدیریت استانی برای از سرگیری آموزش های حضوری با توجه به شرایط حاکم، از اعضای شورا خواست تا تمام تلاش خود و زیرنظام های مربوطه را جهت تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی به کار گیرند.

رییس دانشگاه معین استان مازندران در ادامه با اشاره با این که در ارتباط با مصوبات ستاد کرونا و بخشنامه های این ستاد، دانشگاه ها می توانند بر اساس ابلاغ وزارت خانه و بر اساس امکاناتی که دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی، اقداماتی برای بازگشایی حضوری مقاطع تحصیلات تکمیلی داشته باشند، یکی از مهم ترین موارد این دستورالعمل را بحث واکسیناسیون همگانی در دانشگاه ها بیان نمود که همه افراد ملزم هستند در آن شرکت کرده و کارت واکسن آن ها کنترل شود و با تاکید بر این که حفظ سلامت جمعی، اولویت اصلی است، اجازه بازگشایی را متناسب با امکانات و رعایت پروتکل های بهداشتی دانست و عدم امکان واکسیناسیون همه دانشجویان در این بازه زمانی را از مسائل جدی بیان نمود که دانشگاه ها با آن روبرو هستند.

در ادامه این نشست، حمیدرضا فلاح لاجیمی رییس دبیرخانه دانشگاه معین استان مازندران به ارایه مهم ترین چالش ها، اصول و راهکار ها در خصوص شرایط از سرگیری آموزش حضوری پرداخت. هم چنین هر یک از اعضا به بیان دیدگاه ها و موضوعات مرتبط با زیرنظام های مرتبط با خود درباره چگونگی از سرگیری آموزش حضوری پرداختند و مقرر شد اعضای شورای مدیریت آموزش عالی ضمن تشکیل شورای راه اندازی آموزش حضوری با مسئولیت رییس مربوطه، تصمیمات این شورا را اجرا نمایند.

یادآور می شود: در این جلسه روسای دانشگاه های صنعتی نوشیروانی بابل، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، علم و فناوری مازندران، فناوری های نوین آمل، جامع علمی کاربردی استان، فنی و حرفه ای استان، فرهنگیان استان و دانشگاه شمال (نماینده دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی استان) حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی در دانشگاه مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی در دانشگاه مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید