مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه کتاب 1400

به گزارش وبلاگ دوست در آذربایجان شرقی، قاسم ناظمی با بیان این مطلب گفت: 40 کتابفروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از شهرستان های مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره آغاج، ملکان، عجب شیر، بستان آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر در این طرح مشارکت می نمایند.

مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه کتاب 1400

ناظمی مدت زمان اجرای پاییزه کتاب را پنج روز بیان کرد و گفت: طرح پاییزه کتاب 1400 از امروز شنبه 29 آبان ماه کار خود را شروع کرد و تا روز چهارشنبه 3 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: در طرح پاییزه کتاب 1400 خریداران می توانند کتاب های تالیفی را با یارانه 20 درصدی و کتاب های ترجمه را با یارانه 15 درصدی از کتابفروشی های عضو طرح خریداری نمایند. سقف مجاز خرید سیصد هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان معین شده است.

یادآوری می گردد، اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی های عضو طرح پاییزه کتاب 1400 در پیشخوان فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی www.azarsh.ir قابل مشاهده است.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و چهارم آبان ماه شروع شده و تا یکم آذرماه 1400 با شعار جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم در سراسر کشور ادامه دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه کتاب 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 63 کتابفروشی آذربایجان شرقی در طرح پاییزه کتاب 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید