شهردار تبریز تاکید نمود: شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری کنونی

به گزارش وبلاگ دوست، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز با اشاره به توفیقات مدیریت شهری در خدمت به شهروندان به رغم مسائل اقتصادی فراوان، رمز این موفقیت ها را شفافیت و پاکدستی مدیران شهری در این دوره دانست.

شهردار تبریز تاکید نمود: شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری کنونی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ ایرج شهین باهر صبح امروز در آیین افتتاح دو پروژه شهرداری منطقه 2 تبریز اظهار کرد: دوره فعلی مدیریت شهری، دوره پاک دستان بود و در خدمت به مردم سنگ تمام گذاشت.

او یادآور شد: به رغم بدهی های کلان بانکی و مسدود بودن حساب های شهرداری در اوایل دوره، امروز در وضعیتی قرار گرفته ایم که می توانیم هر هفته و به صورت مستمر پروژه های مختلف آماده افتتاح را به بهره برداری برسانیم.

او با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری هزینه های جاری کاهش و اعتبارات عمرانی افزایش یافته است، گفت: اعتقاد ما به شفافیت باعث شد تمرکز ویژه ای روی آن داشته باشیم و تمام روزنه هایی که می توانست باعث بروز فساد گردد، مسدود شد.

شهردار تبریز توضیح داد: در این چهارسال حتی یک پرونه قضایی علیه کارکنان شهرداری تبریز تشکیل نشده که جای قدردانی دارد.

او بعلاوه تفریغ بودجه و حسابرسی دوره های قبلی را از دیگر اقدامات شایسته این دوره شورا و شهرداری اسم کرد.

شهردار تبریز با اشاره به اقدامات اجرا شده در حوزه ساماندهی حاشیه نشینی، افزود: در این دوره با بیش از 20 کیلومتر پله گذاری در سکونت گاه های غیررسمی، اجرای چندین مسیرگشایی و... توانستیم گام های خوبی در این حوزه برداریم.

ایرج شهین باهر بعلاوه گفت: طرح کلید به کلید یکی از مهم ترین طرح ها در بحث ساماندهی حاشیه نشینان است که پس از سه سال دوندگی، تفاهم نامه اجرای آن با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسید و تا چند هفته دیگر کلنگ زنی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شهردار تبریز تاکید نمود: شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری کنونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تبریز تاکید نمود: شفافیت، رمز موفقیت مدیریت شهری کنونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید