پایان بسته دو عددی روترهای قدرتمند Eero Pro 6 وارد بازار شد

به گزارش وبلاگ دوست، از این هفته، بسته دو عددی روتر مش وای فای 6 پر قدرت Eero Pro 6 با قیمت زیر 400 دلار عرضه می شوند.

پایان بسته دو عددی روترهای قدرتمند Eero Pro 6 وارد بازار شد

این حرکت از سوی شرکت Eero متعلق به آمازون با هدف ارتقای سریع تر و ارزان تر روترهای مش وای فای یا روترهای سنتی از سوی کاربران اجرا شده است.

سال گذشته بسته های یک عدد Eero Pro 6 معرفی و وارد بازار شدند ولی کاربران منتظر ورود بسته های دو عددی آن بودند که ارزان تر بوده و واقعا امکان دسترسی به وای فای در هر گوشه از خانه را فراهم می کردند. اکنون دو سایت فروشگاهی و فروشنده بسته دو عددی این روتر مش وای فای هستند و البته عجیب است که خود سایت رسمی شرکت Eero هنوز فروش این محصول را شروع ننموده است.

هر دو سایت بالا تا 28 سپتامبر هم 20 درصد تخفیف روی این بسته دو عددی Eero Pro 6 ارائه کردند تا بتوانید با پرداخت 320 دلار، یکی از برترین روترهای مش وای فای 6 بازار را تهیه و در خانه نصب کنید. Eero Pro 6 از استاندارد وای فای 6 و سه کانال رادیویی سود برده و می تواند یک خانه به مساحت 325 متر را زیر پوشش وای فای ببرد.

پیش از این، بسته تک عددی Eero Pro 6 با قیمت 229 دلار عرضه شده بود که می توانست خانه ای با مساحت 186 متر مربع را پوشش دهد و بسته سه عددی Eero Pro 6 را با قیمت 599 دلار شاهد بودیم که خانه ای 557 متر مربعی را به طور کامل زیر پوشش وای فای قرار می داد.

عالی اما گران

بسته دو عددی روتر Eero Pro 6 برای افرادی که در آپارتمان های بزرگ زندگی می نمایند یا یک خانه سه خوابه دارند؛ کاملا کفایت می نماید و فقط کافی است به یک مودم ADSL/VDSL یا مودم 4G LTE وصل نمایند تا سراسر خانه به اینترنت دسترسی داشته باشد. همین طور، خانه هایی که کوچک هستند؛ مثلا 100 متر مربعی ولی دیوارهای ضخیمی دارند و باید در هر اتاق خواب به اینترنت پرسرعت برای استریم ویدیو و بازی دسترسی داشت؛ خرید بسته دو عددی Eero Pro 6 پیشنهاد می گردد.

این روتر دارای دو درگاه شبکه RJ45 گیگابیتی هم هست تا بتوانید تلویزیون، کامپیوتر رومیزی، لپ تاپ و کنسول بازی خود را به آن وصل نموده و اینترنت با تاخیر کمتر و سرعت بیشتری تجربه کنید.

روترهای Eero به هاب های هوشمند Zigbee داخلی مجهز هستند تا بتوانید دستگاه های Zigbee مانند درب های هوشمند، دوربین های امنیتی، چراغ های هوشمند، سنسورها و هر دستگاه اینترنت اشیا دیگری را به آن وصل کنید. البته، روتر Eero فقط یک هاب مرکزی است و برای مدیریت این دستگاه ها روی گوشی موبایل به یک حساب کاربری آمازون و الکسا احتیاج خواهید داشت.

نزدیک ترین رقیب برای این روترهای مش وای فای ارزشمند و برتر بازار، ایسوس با قیمت 450 دلار برای بسته دو عددی است. ایسوس همواره تنظیمات و کنترل بیشتری برای شبکه فراهم می نماید و از نظر امکانات نرم افزاری و پنل کاربری اصلا قابل مقایسه با Eero Pro 6 نیست.

روترهای Eero 6 ساده (بدون پسوند Pro) هم در بازار یافت می شوند که ارزان تر بوده و یک بسته سه تایی آن ها 279 دلار است و برای پوشش وای فای خانه ای به مساحت 464 متر مربع کافی است. حداکثر سرعت این روترها 500 مگابیت است و فقط از دو باند رادیویی پشتیبانی می نمایند.

منبع: شبکه چی

به "پایان بسته دو عددی روترهای قدرتمند Eero Pro 6 وارد بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان بسته دو عددی روترهای قدرتمند Eero Pro 6 وارد بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید