خرید اینترنتی میوه شب عید

به گزارش وبلاگ دوست، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان از فراهم شدن شرایط برای فروش میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در کرمان خبر داد.

خرید اینترنتی میوه شب عید

به گزارش وبلاگ دوست به نقل از ایسنا، سینا خسروی گفت: توزیع سیب درختی و پرتقال طرح تنظیم بازار در شهر کرمان همزمان با کل استان از امروز، 27 اسفند در بیش از 20 غرفه آغاز و در کنار آن توزیع اینترنتی هم برنامه ریزی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: قیمت فروش سبدی هر کیلوگرم سیب درختی برای مصرف کننده 6000 تومان و قیمت سبدی هر کیلوگرم پرتقال برای مصرف کننده 6500 تومان است که در صورت تقاضا برای خرید خرد، به ازای هر کیلوگرم 300 تومان به قیمت های اعلامی اضافه خواهد شد.

خسروی افزود: از وبلاگ دوستان تقاضا داریم با شیوع کرونا به جای حضور در سطح شهر و تجمع جلوی غرفه های میوه در خانه بمانند و میوه خود را اینترنتی خریداری کنند. برای خرید اینترنتی میوه فقط کافی است به سایت (کالا به خانه) kalabekhane.ir مراجعه یا از کد دستوری #50607080*1*6655* استفاده کنند.

پیش از این نیز سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال کرمان از فراهم شدن خرید تلفنی اقلام تنظیم بازار از جمله شکر، روغن، گوشت و مرغ منجمد و برنج به صورت تلفنی در کرمان خبر داده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید اینترنتی میوه شب عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اینترنتی میوه شب عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید