خبرنگاران 115 سایت جدید مخابراتی در شهرهای کرمان احداث می شود

به گزارش وبلاگ دوست، کرمان - خبرنگاران - مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه کرمان با بیان اینکه در شرایط کرونا باید ظرفیت ها و زیرساخت ها را در راستای هدایت مردم به سمت استفاده از اینترنت گسترش داد، گفت: عملیات اجرایی احداث 115 سایت جدید در شهرهای این استان کرمان آغاز شده است.

خبرنگاران 115 سایت جدید مخابراتی در شهرهای کرمان احداث می شود

علیرضا خدایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دوست افزود: به دستور مدیر مخابرات منطقه کرمان توسعه زیرساخت های اینترنت در محله های کرمان و شهرستان ها در دستور کار استان قرار گرفته و بهره برداری از این طرح ها برای مهرماه امسال هدف گذاری شده است.

وی گفت: ظرفیت ها و زیرساخت های موجود برای مهرماه و همزمان با بازگشایی دانشگاه ها و مدارس پاسخگو نیست لذا عملیات اجرایی احداث سایت های جدید در استان کرمان آغاز شده است.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه کرمان با اشاره به دریافت طرح ها گفت: در شرایط تحریم ها پیروز شدیم تجهیزات لازم برای احداث 115 سایت جدید در شهرهای استان کرمان را تامین کنیم که در صورت وقوع موج سوم اپیدمی کرونا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

وی بیان داشت: نصب دکل های مخابراتی برای توسعه ارتباطات سیار در شرایط کرونا امری ضروری است و برای مردم منفعت بسیاری دارد.

خدایی با اشاره به اجاری پروژه فاز هشت توسعه ارتباطات سیار در استان کرمان افزود: متاسفانه برخی افراد به واسطه تبلیغات غیرمنطقی و غیر اصولی از مضرات دکل های ارتباطات سیار، با نصب این دکل ها در محله فیروزآباد کرمان مخالفت کرده و مردم را وادار به مقاومت می کردند.

وی ادامه داد: این مخالفت ها در حالی است که هیچ اطلاعی از امواج، مزایا و معایب و نحوه استفاده آنان نداشتند و بدون هیچ مدرک و دلیلی در خصوص بیماری های مختلف این فعالیت ها انجام می شد.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه کرمان تاکید کرد: در حقیقت اپراتور سیار مخابرات منطقه کرمان برای رفاه حال مردم و ضرورت توسعه خدمات الکترونیک همزمان با انتشار ویروس کرونا اقدام به نصب دکل مخابراتی در یکی از مساجد منطقه فیروزآباد کرمان کرده که با مخالفت اهالی این منطقه روبرو شده است و به همین منظور حسب دستور مدیر مخابرات منطقه کرمان نشستی توجیهی برای توجیه اهالی و ساکنان در مسجد این محله برگزار شد.

وی با بیان اینکه قدرت یونیزاسیون سایت های ما کم است که در پروانه انرژی هسته ای بررسی می شود و مسئله ای ندارد گفت: برخی شنیده های غیر کارشناسی و خلاف واقع مردم را تحریک می کند که پس از مذاکره، آنان را با ارائه مستندات بهداشت و انرژی هسته ای برای نداشتن اشعه مضر قانع کردیم و توصیه های بهداشتی در پایه دکل نصب شد.

خدایی افزود: موج سوم اپیدمی ویروس کرونا ممکن است که مدارس و دانشگاه ها را در پاییز امسال تحت تاثیر قرار دهد لذا مجبوریم که به سمت فضای مجازی برویم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 115 سایت جدید مخابراتی در شهرهای کرمان احداث می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 115 سایت جدید مخابراتی در شهرهای کرمان احداث می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید