برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری 8 کشور اسلامی در آذر

به گزارش وبلاگ دوست، شبکه تبادل فناوری گروه هشت (هشت کشور اسلامی در حال توسعه) با همکاری پارک فناوری پردیس، دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM را در آذر ماه برگزار می نماید.

برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری 8 کشور اسلامی در آذر

به گزارش وبلاگ دوست، میلاد صدر خانلو، دبیر نشست سرمایه گذاری TIM با اعلام این مطلب گفت: یکی از دغدغه های حوزه سرمایه گذاری بین المللی، ایجاد زیرساخت های اقتصادی و فنی شرکت های دانش بنیان و فناور است و در این نشست درصددیم تا با استفاده از پتانسیل های سرمایه گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی، علاوه بر ایجاد شبکه ای از صندوق های جسورانه این کشورها، فرصت ها و منابع سرمایه گذاری هر یک از این کشورها را در اختیار هم قرار دهیم.

وی اضافه نمود: در دوره اول این نشست، چهار پنل تخصصی برگزار گردید که در آن مدیران صندوق های جسورانه از کشورهای مختلف به آنالیز موضوعات روز سرمایه گذاری پرداختند. از دستاورهای برگزاری اولین نشست سرمایه گذاری در سال 96 می توان به انعقاد تفاهم نامه میان شرکت ها و دو صندوق جسورانه از کشورهای ترکیه و مالزی و همچنین سرمایه گذاری مبلغ 22 میلیون دلار توسط یکی از صندوق های جسورانه داخل نام برد.

صدر خانلو اضافه نمود: از اهداف برگزاری این نشست می توان به مواردی همچون آنالیز فرصت های سرمایه گذاری بین المللی، ایجاد شبکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی، تامین سرمایه مورد احتیاج شرکت های دانش بنیان و فناور اشاره نمود.

دبیر نشست سرمایه گذاری TIM در خصوص برنامه های نشست اظهار داشت: در این دوره علاوه بر سه پنل تخصصی، بخش های متنوعی همچون ارائه فرصت های سرمایه گذاری سه کشور عضو، داستان استارتاپی، ارائه استارتاپ های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه آموزشی برگزار می گردد.

وی در خصوص پنل های تخصصی اضافه نمود: سه پنل تخصصی نیز با موضوعات سرمایه گذاری مشارکتی، پوشش ریسک سرمایه گذاری و تقریق سهام در این نشست برگزار می گردد.

به گفته دبیر نشست سرمایه گذاری TIM این نشست در روزهای 12 و 13 آذرماه سال 98 در پارک فناوری پردیس با مشارکت و حضور سرمایه گذاران بیش از 8 کشور دنیا برگزار خواهد شد.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری 8 کشور اسلامی در آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین نشست سرمایه گذاری فناوری 8 کشور اسلامی در آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید