بابایی: طرح تشکیل ستاد جذب سرمایه های داخلی در دستور کار مجلس ، برقراری عدالت مزدی با تصویب لایحه شهرداری ها

به گزارش وبلاگ دوست، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قرار است طرح تشکیل ستاد جذب سرمایه های داخلی با قید فوریت در صحن علنی مجلس مطرح و تصویب شود تا عدالت مزدی و عدالت اجتماعی و همچنین افزایش بهره وری در ساختار شهرداری ها اتفاق بیفتد.

بابایی: طرح تشکیل ستاد جذب سرمایه های داخلی در دستور کار مجلس ، برقراری عدالت مزدی با تصویب لایحه شهرداری ها

علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی وبلاگ دوست، درباره لایحه استخدامی شهرداری ها، گفت: در دوره گذشته دولت لایحه ای مبنی بر ساماندهی نیرو های شهرداری های کل کشور به مجلس ارائه کرده بود که به دلیل برخی اختلاف نظر ها مسکوت ماند.

وی ادامه داد: در جلسه کمیسیون مقررشد لایحه مجزای استخدامی با هدف تعیین تکلیف ساماندهی نیرو های شرکتی، قراردادی و حجمی نیرو های کل کشور مطرح شود که این طرح در کمیسیون تصویب شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات طرح ساماندهی نیرو های شهرداری در کمیسیون تصویب شد و قرار است جزئیات این لایحه که درباره ساماندهی 350 هزار نفر از نیرو های فعال شهرداری کشور است در جلسات آینده کمیسیون بررسی شود.

بابایی با بیان اینکه این طرح تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است، گفت: قرار است این طرح با قید فوریت در صحن علنی مجلس مطرح شود تا هر چه سریع تر به تصویب کل نمایندگان مجلس برسد تا عدالت مزدی و عدالت اجتماعی و همچنین افزایش بهره وری در ساختار شهرداری ها اتفاق بیفتد.

وی گفت: طرح تشکیل ستاد جذب سرمایه های داخلی و صدور مجوز ایجاد واحد های تولیدی نیز در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که این طرح با 30 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده بود و برای بررسی بیشتر به کمیسیون اجتماعی ارسال شده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به دستورکار بعدی کمیسیون، بیان داشت: بررسی بند ج ماده 114 برنامه پنجم توسعه که مرتبط است به کسانی که در دوران جنگ دچار جانبازی شده اند، خواهد بود..

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بابایی: طرح تشکیل ستاد جذب سرمایه های داخلی در دستور کار مجلس ، برقراری عدالت مزدی با تصویب لایحه شهرداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بابایی: طرح تشکیل ستاد جذب سرمایه های داخلی در دستور کار مجلس ، برقراری عدالت مزدی با تصویب لایحه شهرداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید