خبرنگاران نماینده مجلس: جنجال رسانه ای حاصلی جز تضییع حق مردم ندارد

به گزارش وبلاگ دوست، کرمان - خبرنگاران - دفتر ارتباطات مردمی یکی از نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به دنبال بعضی مطالب مطرح شده در چندین سایت و فضای مجازی در مورد شکایت این نماینده (پور ابراهیمی) از خبرنگاران، بیانیه ای از سوی روابط عمومی دفتر وی در این خصوص صادر شد.

خبرنگاران نماینده مجلس: جنجال رسانه ای حاصلی جز تضییع حق مردم ندارد

به گزارش دریافتی روز سه شنبه وبلاگ دوست در این بیانیه آمده است: اخیراً جمعی از افراد مغرض نزدیک به یک دفتر خاص، با هیاهو و جنجال رسانه ای اقدام به تشویش اذهان عمومی درخصوص احقاق قانونی حق نماینده اول مردم کرمانکه مورد تخریب گسترده در زمان انتخابات شده بود، کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنجال رسانه ای درحالی اتفاق می افتد که محمدرضا پورابراهیمی همواره به عنوان یکی از رسانه ای ترین نمایندگان مجلس در ادوار مختلف شناخته می گردد و ارتباط بسیار نزدیکی با رسانه های مختلف داشته و همواره به اذعان نظر آحاد جامعه تعامل بسیار گسترده ای بین رسانه های استانی و ملی با ایشان وجود دارد.

این بیانیه می افزاید: لذا بنا بر اصل جلوگیری از تضییع حقوق مردم، پیگیری های حقوقی در زمینه تهمت ها، تخریب ها و تخلفات اجرا شده تا زمان معین شدن رای دادگاه ادامه خواهد داشت.

در این بیانیه تصریح شده است: این پیگیری قانونی باعث خواهد شد تا اشخاص پشت پرده این بداخلاقی ها معین شده و دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در زمان انتخابات، قبل و بعد از آن نباشیم و قطعا نگرانی و حاشیه سازی مسببین این اتفاقات در برهه کنونی قابل درک می باشد.

در پایان بیانیه آمده مجددا خاطرنشان می گردد با توجه به اینکه تخلفات این عده معدود تضییع حق مردم کرمان و راور در رأی به نماینده اول خود در مجلس شورای اسلامی می باشد، بدون احتیاج به جنجال و هیاهوی تبلیغاتی، همانند همواره تابع رأی قانون و دادگاه در مورد این افراد بوده و در اسرع وقت نتیجه را به اطلاع عموم مردم می رسانیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده مجلس: جنجال رسانه ای حاصلی جز تضییع حق مردم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: جنجال رسانه ای حاصلی جز تضییع حق مردم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید