اخبار مجلس

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه ویتنام ، وزیر خارجه کشورمان به ویتنام دعوت شد

در ادامه گفت وگو های دیپلماتیک با وزیران امورخارجه کشورهای مختلف، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه ویتنام در محل اقامت خود در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.

31 شهریور 1402

برنامه سلامت؛ غیرواقعی و مبهم

لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از چند ماه، تدوین و رونمایی شد و حمایت از صادرات دارو، تحکیم سامانه الکترونیک سلامت ایرانیان، ادغام سامانه های موازی و تاکید بر تولیت وزارت بهداشت از نقاط قوت حوزه سلامت در لایحه برنامه هفتم توسعه است.

25 خرداد 1402

ببینید ، اظهارات جنجالی کننده مجلس؛ واگذاری شاسی بلندها تا مهر 1401 استمرار داشته... ، نمی توانیم گروه ردیاب و کشف جرم بگذاریم تا اثبات کنند

ادعاهای علیرضا بیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس درباره اهدای خودرو به نمایندگان را ببینید.

11 اردیبهشت 1402

خودروهای منطقه آزاد پلاک ملی نمی گیرند

دولت سیزدهم سال گذشته مصوبه ای را برای پلاک گذاری خودروهای منطقه آزاد ارائه کرد. هدف از این مصوبه واردشدن خودروهای خارجی موجود در منطقه ها آزاد به بازار خودرو کشور بود. بااین حال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد؛ چرا که هیئت تطبیق مصوبات مجلس به این مصوبه ایراد...

5 اردیبهشت 1402

پلیس فرانسه ظروف فلزی معترضان اصلاحات مکرون را ضبط کرد

نورنیوز نوشت: همزمان با سفرهای داخلی رئیس جمهور فرانسه با هدف دفاع از اصلاحات قانون جنجالی بازنشستگی، پلیس این کشور ظروف فلزی معترضان را ضبط کرد!

2 اردیبهشت 1402

قیمت تازه معاینه فنی اعلام شد

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

14 فروردین 1402

ورود ناو های آمریکایی به تنگه تایوان

برای نخستین بار از زمان تشدید تنش ها در پی سفر نانسی پلوسی به تایوان، دو کشتی جنگی آمریکا در حال گذر از آب های بین المللی در تنگه تایوان هستند.

7 شهریور 1401

افزایش حقوق کارگران منتفی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، افزایش حقوق کارگران منتفی می گردد؟

14 تیر 1401

طرح ساماندهی کارکنان دولت در انتظار خبرهای خوش

روز گذشته نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خبر از تحولات مثبتی در طرح ساماندهی کارکنان دولت داد. آنچنان که علی بابایی کارنامی در صفحه توئیترش اعلام نموده، جلسات آنالیز این طرح در کمیسیون با معاونت اداری و استخدامی ریاست جمهوری با جدیت در حال برگزاری است...

2 تیر 1401

سند تحول، برنامه و اراده

همان طور که وعده داده شده بود سند تحول دولت منتشر شد. سندی که ویرایش نخست آن با نظرات نخبگان، کارشناسان متخصص و مدیران باسابقه و مجرب کشور تدوین و آماده شده و با تجربیات اجرایی و نظرات عالمانه به روزرسانی و تکمیل خواهد شد.

12 خرداد 1401

درآمد صداوسیما از حق پخش ورزش چقدر است؟

یکی از سوالات بسیار مهم برای اقتصاد بحران زده ورزش ایران به درآمد واقعی سازمان صداوسیما از محل تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی باز می گردد که تا کنون به صورت صریح در رابطه با آن پاسخی نداده نشده اما یک مقام مسئول در وزارت ورزش مدعی شد که این عدد 700 تا...

19 فروردین 1401

روایت جلال زاده از گزارش 100 روزه وزارت خارجه: دلگرم کننده بود

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست کم سابقه کمیسیون با وزیر امور خارجه در میانه دور هفتم مذاکرات وین، گفت قانون راهبردی لغو تحریم ها و مصوبات کمیته تطبیق مذاکرات هسته ای فصل الخطاب است و مجلس و دولت بر روی این دو مهم متفق القول...

10 اسفند 1400

تاکید حزب مردم سالاری بر رعایت حقوق معلمان

حزب مردم سالاری با صدور بیانیه ای بر اجرای لایحه بی کم وکاست رتبه بندی مصوب برای معلمان تاکید نمود.

5 بهمن 1400

کریمی: در هیئت مدیره استقلال جنگی وجود ندارد و همه یکدست هستند، امیدواریم با حمایت هایی که می گردد، استقلال قهرمانی را بگیرد

حجت کریمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد، در بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه جنگی وجود ندارد و همه یکدل و یکدست هستند.

2 بهمن 1400

عباسی: اگر مازوت نسوزانیم کشور به خاموشی فرو می رود

عضو کمیسیون انرژی مجلس مصرف روزانه 33 میلیون لیتر مازوت در نیروگاه های کشور را تائید و آن را اجباری برای جلوگیری از کمبود گاز و قطعی برق می داند.

27 دی 1400

نماینده مجلس: آقایان به ⁧‫مردم‬⁩ چه جوابی بدهیم؛ به داد بازار برسید!

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن انتقاد از گرانی کالاهای اساسی مردم گفت: آقایان ساداتی نژاد و فاطمی امین به داد بازار برسید!

12 آذر 1400

تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی در دانشگاه مازندران

رئیس دانشگاه مازندران با توجه به از سرگیری آموزش های حضوری با توجه به شرایط حاکم، از اعضای شورا خواست تا تمام تلاش خود و زیرنظام های مربوطه را جهت تامین زیرساخت های موردنیاز آموزش حضوری و ترکیبی به کار گیرند.

4 آذر 1400

رئیس جمهور: حتما کوشش می کنیم شرایط مسکن را متحول کنیم، وضع کنونی قابل قبول نیست

سید ابراهیم رئیسی شامگاه آدینه در سرانجام سفر به کهگیلویه و بویراحمد با اظهار ناخرسندی از اینکه به علت شرایط کرونایی امکان حضور در اجتماعات بزرگ مردمی وجود نداشت، گفت: پیش از این سفر، جمعی از دوستان را مأمور نموده بودیم که مسائل و مسائل استان را آنالیز...

29 مهر 1400

توزیع 2 هزار و 150 میلیارد تومان برای طرح های آذربایجان شرقی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: در امسال بر اساس مصوبات شورای برنامه ریزی یک هزار و 650 میلیارد تومان و از محل تبادل ملی هم 500 میلیارد تومان برای اجرای طرح ها و پروژه ها در سطح دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

6 شهریور 1400

مصرف برق رکورد زد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت رکورد مصرف برق کشور روز گذشته تقریباً به عدد 66 هزار مگاوات رسید و این عدد بسیار بالایی است و تقریباً بیش از 10 هزار مگاوات با فراوری برق در کشور اختلاف دارد.

8 مرداد 1400
تعداد: (39)