این افراد پیروز هیچ وقت تسلیم نشدند!

به گزارش وبلاگ دوست، برای رسیدن به هدفتان مسمم باشید.

همواره موانعی در کار پیش می آید که شاید بخاطر آنها پا پس بکشیم. از توهین و تحقیر گرفته تا شکست های متوالی. اما اینجا باید از برخی ها درس گرفت. افراد بزرگی که هیچی مانع پیشرفتشان نشد و حتی با وجود موانع بسیار پیروز تر از همواره برگشتند.

این افراد پیروز هیچ وقت تسلیم نشدند!

شاید این فکر را در سر دارید که به پیروزیت نخواهید رسید یا ادامه آن فایده ای ندارد. همواره هدفتان را جدی بگیرید و خواهید دید، شکست ممکن است قدمی رو به جلو برای شما باشد. پس در ادامه با وبلاگ دوست همراه باشید.

با هم تعدادی از بزرگان زمان خود را خواهیم دید که هیچکاه تسلیم نشدند و بعد خود را در اوج پیروزیت دیدند.

والت دیزنی

وال دیزنی مردی که به کاراکترهایی همانند میکی موس جان داد و دیزنی ورلد را جهانی کرد. شرکت دیزنی در ابتدای راه ورشکسته شد و زمانی که او در دفتر روزنامه کار می کرد بدلیل نداشتن خلاقیت از کارش اخراج شد. اما مهمترین چیزی که او را مردی شکست ناپذیر نشان داد این بود که در راه پیدا کردن سرمایه دیزنی 302 بار جواب رد به سینه اش خورد.

مرلین مونرو

هر چند که مونرو خیلی زود به پیروزیت دست پیدا کرد اما این طور نبود که به راحتی وارد عرصه هنر گردد. مونرو در کودکی تحت تربیت خشنی قرار داشت و وقتی می خواست وارد بازار کار گردد خیلی از طراحان مدل به او گفتند که تنها به عنوان منشی می تواند مشغول به کار گردد. باز هم مونرو از رویاهای خود دست برنداشت و به یکی از هنرمندان شاخص جهان تبدیل شد.

وینستون چرچیل

چرچیل قبل از این که برنده جایزه نوبل ادبیات گردد دوبار به عنوان نخست وزیر انگلستان انتخاب شد. اما راستا رسیدن او به پیروزیت هایش چندان هم هموار نبود. در دوران کودکی، چرچیل در کلاس ششم مردود شد. حتی در سیاست هم طعم شکست را بارها تجربه کرد و هر دفعه که می خواست وارد نقشی در جهانی سیاست گردد با شکست روبرو می شد. با این حال او هرگز دلسرد نشد و باز هم به کوشش خود ادامه داد تا این که توانست در 62 سالگی نخست وزیر انگلستان گردد.

هریسون فورد

مدیران ساخت فیلم در اولین فیلم هریسون فورد به او گفتند که شایستگی تبدیل شدن به یک ستاره را ندارد. اما هریسون به آن ها اثبات کرد که سخت در اشتباه هستند. او توانست با نقش آفرینی هایی مثل هان سولو و ایندیانا جونز به پیروزیت چشم گیری دست پیدا کند و برای چندین دهه به عنوان یک سوپراستار معرفی گردد.

جری ساینفیلد

خیلی ها جری ساینفیلد را می شناسند اما شاید چیز زیادی از گذشته او ندانند. بار اولی که ساینفیلد جوان روی صحنه رفت تا نمایش کمدی خود را در مقابل جمعیت اجرا کند زبانش بند آمد. از آنجا که تجربه اولش پیروز نشد، مورد تمسخر و هو شنیدن مخاطبان نهاده شد با این حال ساینفیلد باز هم شب بعد روی صحنه رفت و این بار توانست با خنده و تشویق حضار روبرو گردد.

منبع: الی گشت

به "این افراد پیروز هیچ وقت تسلیم نشدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این افراد پیروز هیچ وقت تسلیم نشدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید