مطهری: بازیکنان در تمام خطوط به دستورات تاکتیکی عمل کردند، شکایت باشگاه نساجی مربوط به خودشان است

به گزارش وبلاگ دوست، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازی ها در نیم فصل دوم خیلی سخت و همه تیم ها قابل احترام هستند

مطهری: بازیکنان در تمام خطوط به دستورات تاکتیکی عمل کردند، شکایت باشگاه نساجی مربوط به خودشان است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دوست، حمید مطهری پس از فزونی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی در نشست خبری گفت: همه بازی ها در نیم فصل دوم خیلی سخت و همه تیم ها قابل احترام هستند. امروز هم بازی سختی داشتیم، اما این برد را به طرفداران، بازیکنان و مجموعه پرسپولیس تبریک می گویم. در نیم فصل دوم همه تیم ها برای امتیاز دریافت کوشش می نمایند و امروز هم ملاقات سختی داشتیم. در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم.

وی اضافه نمود: در نیمه اول مثل همواره کنترل بازی، نمایش مالکانه از جانب بود و خیلی زود به گل رسیدیم. روی کار های ترکیبی خیلی روی مدافعان کناری حریف فشار گذاشتیم و این فشار ها به ویژه روی دفاع راست حریف منجر به تغییراتی در تیم نساجی شد. نیمه اول کامل در اختیار پرسپولیس بود.

مربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: طبیعی است زمانی که بازی را جلو بوده و می خواهید از گل خود مراقبت کنید طرح های دیگری را هم در نظر می گیرید به همین دلیل مهدی ترابی را مقداری از خط هافبک خود دورتر کردیم تا بتوانیم با پاس هایی که طول بیشتری داشت این بازیکن را جدا کنیم. دیدید در این نیمه چه موقعیت هایی نصیب وی شد.

مطهری افزود: در نیمه دوم حریف رو به بازی مستقیم آورد، اما تیم ما هم زمانی که نساجی قصد ورود به عمق داشت این فضا را بست و حریف رو به توپ های بلند آورد این موضوع خواسته ما بود و نساجی را وادار به استفاده از توپ های بلند کردیم.

وی اضافه نمود: حریف قصد داشت از فضا ها و توپ های بلند برای مهاجمان خود استفاده کند، اما نساجی را خیلی خوب کنترل کردیم تعویض های خیلی به موقع و انرژی که انجام دادیم که سبب شد انرژی مضاعفی به پرسپولیس تزریق گردد. دیدید که نقرات تعویضی ما تا چه اندازه خوب کار کردند و خیلی تأثیرگذار بودند. روی گل دوم پرسپولیس کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر واقعاً تأثیرگذار بودند در نهایت تیم ما روی کار تیمی عالی به پیروزی رسید. بچه ها فوق العاده عمل نموده و از سیدجلال حسینی و نفرات خط جلو همه عالی و فوق العاده در خدمت تیم بودند. آن ها دستور های تاکتیکی را به خوبی پیاده کردند که این امر سبب کسب سه امتیاز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مطهری: بازیکنان در تمام خطوط به دستورات تاکتیکی عمل کردند، شکایت باشگاه نساجی مربوط به خودشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: بازیکنان در تمام خطوط به دستورات تاکتیکی عمل کردند، شکایت باشگاه نساجی مربوط به خودشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید