جنجالی ترین دعوت شده و نشده به تیم ملی ، پرسپولیس و سپاهان قلب قلعه نویی را رُبودند

به گزارش وبلاگ دوست، تیم پرسپولیس و سپاهان با 5 بازیکن بیشترین تعداد نماینده را در فهرست نو تیم ملی خواهند داشت.

جنجالی ترین دعوت شده و نشده به تیم ملی ، پرسپولیس و سپاهان قلب قلعه نویی را رُبودند

به گزارش وبلاگ دوست، فهرست تازه تیم ایران برای ملاقات با بلغارستان و آنگولا در حالی اعلام شد که امیر قلعه نویی نام پنج بازیکن پرسپولیس را در فهرست خود گنجانده است: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی.

او بعلاوه پنج بازیکن از سپاهان را در فهرست خود جای داده است: پیغام نیازمند، رامین رضاییان، محمد دانشگر، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

به این ترتیب پرسپولیس و سپاهان بیشترین تعداد نماینده را در فهرست خواهند داشت. البته نکته مهم اینکه اگر مصدومیت محمد کریمی و امید نورافکن نبود، سپاهان با 7 بازیکن رکورد عجیب و غریبی را از خود ثبت می کرد که پیش از این تیم پرسپولیس در دوران برانکو به جای گذاشته بود.

این در حالی است که نکته دیگر فهرست بازیکنان پرسپولیس، دعوت از میلاد سرلک است که حالا با حضور نامش در این فهرست، فرصت همراهی پرسپولیس تا دو سال دیگر را خواهد داشت و معافیتش تا 30 سالگی تمدید می گردد. شاید این دعوت جنجال هایی را در آینده به همراه داشته باشد.

البته شاید اگر اتفاقات بازی ازبکستان نبود و حسین کنعانی هم به اردو راه پیدا می کرد، حالا قرمزها هم تعداد بازیکن بیشتری را در فهرست خود داشتند. عدم دعوت از کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده هم از جنجالی ترین اتفاقات فهرست تازه قلعه نویی است.

با این فهرست حالا یحیی 5 بازیکن اصلی خود را در آغاز تمرینات برای ملاقات با النصر در اختیار نخواهد داشت و سرمربی سرخپوشان با چالشی تازه روبرو می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جنجالی ترین دعوت شده و نشده به تیم ملی ، پرسپولیس و سپاهان قلب قلعه نویی را رُبودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجالی ترین دعوت شده و نشده به تیم ملی ، پرسپولیس و سپاهان قلب قلعه نویی را رُبودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید