محبوب ترین شخصیت های انیمه ای مرد در تمام دوران

به گزارش وبلاگ دوست، در طول این چند دهه ای که از عمر انیمه می گذرد، انیمه بازها مجموعه های مختلفی را دیده اند و با صدها شخصیت مختلف آشنا شده اند. با چنین تنوع گسترده ای، می توان گفت هرکسی می تواند یک شخصیت انیمه ای محبوب برای خودش داشته باشد. ولی برخی شخصیت ها هستند که به جایگاهی متمایز رسیده و سال هاست محبوب طرفداران هستند.

محبوب ترین شخصیت های انیمه ای مرد در تمام دوران

شخصیت های سریال های انیمه ای طولانی بیشترین محبوبیت را دارند. ولی یک شخصیت اگر ظرفیت های در یادها ماندن را در خود داشته باشد، حتی در یک سریال انیمه کوتاه مدت هم می تواند به چنین جایگاهی برسد. شخصیت های زیادی هستند که در طول این سال ها به چنین جایگاهی رسیده اند، ولی تنها چند شخصیت می توان پیدا کرد که پیروز شده باشند این محبوبیت را در تمام مدت حفظ نمایند. در این مطلب به معرفی ده مورد از دوست داشتنی ترین شخصیت های مرد دنیای انیمه می پردازیم.

10. اسپایک اشپیگل - کابوی بیباپ (Cowboy Bebop)

کم تر شخصیت انیمه ای را می توان پیدا کرد که از اسپایک اشپیگل انیمه کابوی بیباپ خفن تر باشد. در دنیای شخصیت های خفن، اسپایک با آن خلق وخوی متمایزش کلا در یک سطح دیگر قرار گرفته است. او لاقید و بی خیال است و حتی همین ویژگی هایش هم به الگوی خیلی از طرفداران تبدیل شده است.

او مثل آب می ماند، به هر جریانی وصل می گردد و خود را با هر شرایطی وفق می دهد، کاری که از عهده هرکسی برنمی آید. اسپایک فوق العاده محبوب است. بعد از گذشت حدود بیست سال از تاریخ پخش سریال، هنوز طرفداران بر سر سرنوشت او با هم بحث و جدل می نمایند.

9. مانکی دی. لافی - وان پیس (One Piece)

وان پیس الان دیگر یکی از محبوب ترین انیمه های طولانی مدت دنیا است، و قهرمان اصلی آن نقش مهمی در رسیدن این سریال به این جایگاه ایفا می نماید. مانکی دی. لافی را سخت می گردد دوست نداشت. او آدمی اجتماعی، ماجراجو، شجاع و بامزه است و تمام ویژگی های لازم برای مجذوب کننده بودن را دارد.

طرفداران بی صبرانه منتظرند که لافی بالاخره یک روز پادشاه دزدان دریایی گردد. نه صرفا به خاطر این که برای رسیدن به این مقام کوشش زیادی نموده است، بلکه بیشتر به خاطر این که شخصیت دوست داشتنی مثل لافی شایسته رسیدن به چنین چیزی هست.

8. گوکو - دراگون بال (Dragon Ball)

دراگون بال یکی از مجموعه های بزرگ صنعت انیمه است و از دهه 1980 که معرفی گردید تا به حال، محبوبیتی فوق العاده داشته است. این افتخاری است که کمتر انیمه ای می تواند به آن دست یابد. دراگون بال علاوه بر نبردهای حماسی و شخصیت های متنوع، به لطف قهرمان دست و پا چلفتی اش بار کمدی بالایی هم دارد.

شخصیت خونسرد گوکو و سادگی ذاتی اش در هر چیزی به جز مبارزه، باعث می گردد دوست نداشتن او کار بسیار سختی باشد. ذات درست و قلب صاف او از دیگر ویژگی های باب میل طرفداران است، آن ها می دانند او هیچ وقت از قدرتش برای آزار دادن کسی استفاده نمی نماید.

7. رینتارو اوکابه - اشتاینز؛ گیت (Steins;Gate)

بخش عمده ای از داستان اشتاینز؛ گیت همراه با محیط ها و شخصیت های شهری و آشنا می گذرد. رینتارو اوکابه و دیگر اعضاء آزمایشگاه ابزارک آینده شبیه آدم هایی هستند که هرروز در خیابان می بینید. اوکابه شخصیتی است که اهل شوخی و خنده است، ولی او زیر این شوخی ها و مسخره بازی ها، عمیقا به دوستانش اهمیت می دهد و مراقب شان است.

روحیه شاد و محبت آمیز اوکابه طوری است که مخاطبان خیلی سریع جذبش می شوند، آن ها بعلاوه خیلی راحت کوشش های او را برای محافظت از دنیا و دوستانش در برابر یک آینده ی وحشتناک، درک می نمایند.

6. ادوارد الریک - کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist)

کلا زندگی ادوارد الریک در انیمه کیمیاگر تمام فلزی با سختی آغاز شد. مخاطبان خیلی راحت کوشش او برای بازگرداندن مادرش به زندگی را درک کردند، به همین علت همدلی طرفداران انیمه با این شخصیت سرسخت و سرتق خیلی بالاست.

چیزی که ادوارد را بیشتر از همه تاثیرگذار می نماید این است که او هیچ وقت تسلیم زندگی نمی گردد. او اگرچه به واسطه استفاده از کیمیاگری ممنوعه چیزهای زیادی را فدا نموده است، ولی باز هم این ها مانع ادامه کوشش او برای رسیدن به خواسته هایش نمی شوند. ادوارد بعد از آن اشتباه دوران کودکی با چالش های زیادی روبرو شده است، ولی همواره از پس تمام شان برمی آید.

5. ناروتو اوزوماکی - ناروتو (Naruto)

وقتی بحث شخصیت های همدلی برانگیز باشد، طرفداران انیمه خیلی سخت می توانند چشم از ناروتو اوزوماکی بردارند. او تا زمان آغاز داستان یتیم بوده و دیگران بزرگش نموده اند، همین باعث شده پیوسته در طلب محبت و پشتیبانی دیگران باشد و همواره دنبال یک خانواده برای خود بگردد.

متاسفانه، هیولای 9 دمی که در وجود او سکنی گزیده باعث شده ناروتو مورد قضاوت های بیجای زیادی قرار بگیرد و مردم از او گریزان باشند. تمام خواسته طرفداران این است که ناروتو بالاخره پیروز گردد و بتواند عشق و احترامی که همواره دنبالش بوده را به دست آورد.

4. لیوای آکرمن - حمله به تایتان (Attack on Titan)

چیزی که بیش از همه باعث محبوبیت فوق العاده لیوای آکرمن شد، سردی و بی رحمی بود که در شخصیت او وجود داشت. لیوای نگاهی سرد و کینه جویانه نسبت به زندگی دارد و هرگز تسلیم ناملایمتی های زندگی نمی گردد.

دیگر ویژگی دوست داشتنی او، مهارت هایش در میدان مبارزه است، او را قوی ترین سرباز بشریت می نامند، و سبک مبارزاتی سریع و بی نقصش کلی طرفدار انیمه را مجذوبش نموده است. لیوای بعلاوه سرگذشت تلخ و غم انگیزی دارد و طرفدارانش معتقدند او حقش است به جایگاهی فراتر از شرایط فعلی اش برسد. مقاومت و روحیه تسلیم نشدنی او تحسین برانگیز است.

3. ال لاولیت - دفتر مرگ (Death Note)

در انیمه دفتر مرگ، ال نه تنها در همان ابتدا به عنوان یک شخصیت مرموز و نامتعارف وارد داستان می گردد، بلکه خود را دشمن شماره یک کیرا معرفی می نماید. از آن جا که مخاطبان بیشتر داستان را از زاویه دید لایت یاگامی دنبال می نمایند، خیلی خوب متوجه می شوند که لایت باید هرطوری شده متوقف گردد، در غیراین صورت کار به جاهای باریکی می کشد.

یکی از جنبه های سرگرم نماینده دفتر مرگ این است که پیوسته شاهد کوشش های لایت برای دور زدن ال هستیم، واقعا هم نزدیک است که ال هویت واقعی لایت را افشار کند، ولی در نهایت شکست می خورد. می توان گفت در دفتر مرگ، محبوبیت ال از محبوبیت لایت به عنوان قهرمان داستان، بیشتر است.

2. پیکاچوی اش - پوکمون (Pokémon)

مجموعه پوکمون بدون این شخصیت فوق العاده محبوب، به این جایگاه نمی رسید. اگرچه خیلی ها در ابتدا پیکاچو را تنها یک عروسک خوش یمن در نظر می گرفتند، ولی بعدا معلوم شد او هم اهمیتی در حد و مقدار خود اش کچام دارد. اش بیشتر وقت ها با یاری قدرت پیکاچو است که از مهلکه جان سالم به در می برد، و او همواره طرف اش است.

پیوند بین اش و پیکاچو یکی از زیباترین جنبه های مجموعه پوکمون است و همین باعث شده است پیکاچو به عنوان مشهورترین شخصیت پوکمون در نظر گرفته گردد.

1. جوزف جوستار - ماجراجویی عجیب وغریب جوجو (JoJos Bizarre Adventure)

ماجراجویی عجیب وغریب جوجو یک سریال طولانی با کلی جوجو مختلف و شخصیت های متنوع است، ولی به نظر می آید این جوزف جوستار است که تمام توجهات را به خود جلب نموده است. جوزف نه تنها در سه دنباله مختلف مجموعه جوجو حضور پیدا نموده، بلکه در بسیاری از نظرسنجی ها هم همواره در صدر لیست محبوب ترین شخصیت های این مجموعه قرار گرفته است.

بدون تردید، از نظر شخصیت و رفتار، جوزف از بقیه شخصیت های این مجموعه متمایزتر است. او یک مکار اصلاح ناپذیر است که به جای نبردهای فیزیکی، ترجیح می دهد دشمنان خود را با زیرکی از پای دربیاورد. همین باعث می گردد با تمام جوجوهایی که قبل و بعد از او حضور داشته اند، متفاوت باشد.

منبع: CBR

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین شخصیت های انیمه ای مرد در تمام دوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین شخصیت های انیمه ای مرد در تمام دوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید