مایکروسافت از بینگ نو با هوش مصنوعی بهتر از chatGPT رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ دوست، مایکروسافت ساعاتی قبل از نسخه نو موتور جستجوی بینگ رونمایی کرد که از هوش مصنوعی پیشرفته تری نسبت به chatGPT بهره می برد. بعلاوه نسخه نو مرورگر اج هم در زمینه هوش مصنوعی امکانات جذابی ارائه می دهد تا کاربران برای استفاده از آن انگیزه بیشتری داشته باشند.

مایکروسافت از بینگ نو با هوش مصنوعی بهتر از chatGPT رونمایی کرد

مایکروسافت بر این باور است که مبانی موتورهای جستجو در 20 سال گذشته با تغییر گسترده روبرو نشده و تقریبا نیمی از جستجو ها منجر به دریافت پاسخ سوالات نمی شوند. اما هوش مصنوعی مکالمه ای می تواند این روند را به طور حیرت انگیزی تغییر دهد و انواع و اقسام اطلاعات به طور ساده تر و سریع تر در اختیار کاربران قرار بگیرد. مایکروسافت میخواهد این مشخصه را در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال کند ولی در آینده شمار کاربرانی که به این مشخصه دسترسی پیدا می نمایند، بیشتر خواهد شد.

مایکروسافت برای موتور جستجوی خود از همان مدل های هوش مصنوعی استفاده شده در سرویس مجذوب کننده و قدرتمند ChatGPT استفاده نموده که در کل با بهبود هایی روبرو شده اند و مثلا می توانند اطلاعات کاملا به روزی را در اختیار شما قرار دهند. در مراسم رونمایی، مایکروسافت نشان داد که کاربران از این قابلیت می توانند برای انواع و اقسام کارها از دستور غذا گرفته تا برنامه مسافرت استفاده نمایند.

باید خاطرنشان کنیم بعد از انتشار chatGPT، هوش مصنوعی طی چند ماه گذشته به شدت در سرخط خبرها قرار گرفته است. مایکروسافت که اخیرا 10 میلیارد دلار روی شرکت OpenAI سرمایه گذاری نموده، میخواهد برای بسیاری از محصولات خود امکانات هوش مصنوعی پیشرفته ای را ارائه کند. در این میان گوگل که در زمینه هوش مصنوعی به شدت محافظه کارانه عمل نموده، از این سرعت تحولات غافلگیر شده و در نتیجه این شرکت هم شب گذشته از رقیب chatGPT به نام Bard رونمایی کرد که ظاهرا در هفته های آینده به طور گسترده در دسترس قرار می گیرد.

لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05

8,400,000

8,090,000

تومان

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Victus 15-FA0031DX

31,500,000

تومان

خرید لپ تاپ از وبلاگ دوست

مشاهده همه

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "مایکروسافت از بینگ نو با هوش مصنوعی بهتر از chatGPT رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت از بینگ نو با هوش مصنوعی بهتر از chatGPT رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید