قیمت اجاره آپارتمان در کیش در جام جهانی!

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران- سفر یک روزه از کیش به قطر پیشنهاد مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکل اسکان ایرانی ها در ایام جام جهانی بود. حالا در فاصله یک ماه تا آغاز این رقابت ها تب اجاره روزانه آپارتمان در کیش بالا رفته است. طوری که بعضی صاحبخانه ها در آذر و همزمان با برگزاری رقابت های جام جهانی، بابت اجاره روزانه آپارتمانشان پول بیشتری نسبت به الان طلب می نمایند. کف بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان در کیش روزی 200، 300 هزار تومان است اما این هزینه برای واحد هایی با متراژ بالا و امکاناتی خاص مثل استخر و کنسول بازی می تواند به شبی سه، چهار میلیون تومان افزایش پیدا کند.

قیمت اجاره آپارتمان در کیش در جام جهانی!

مقرون به صرفه ترین واحد های اجاره ای در کیش

به گزارش وبلاگ دوست، اجاره آپارتمان در کیش می تواند حداقل روزی 200، 300 هزار تومان هزینه داشته باشد. این هزینه ها را باید الان کف بودجه مورد احتیاج برای اجاره آپارتمان در کیش بدانیم. مثلا اجاره آپارتمان 76 متری با دو اتاق خواب 250 هزار تومان اعلام شده است. ظرفیت این آپارتمان نهایتا پنج نفر است و حمام و سرویس فرنگی تمام چیزی است که این واحد در چنته دارد. صاحبخانه اما، امکانات ساده ای مثل تلویزیون، گیرنده دیجیتال و یخچال را به عنوان امکانات اقامتگاه معرفی نموده است. بین واحد هایی که در کیش اجاره داده می شوند، واحد 30 متری دیده می گردد. آنطور که صاحبخانه گفته، اجاره روزانه این واحد 370 هزار تومان است و حداکثر سه نفر می توانند در این آپارتمان اقامت داشته باشند. از نظر امکانات تقریبا هیچ تفاوتی بین این واحد با مورد قبلی وجود ندارد، اما نکته مهم اضافه شدن هزینه 300 هزارتومانی به ازای هر مهمان اضافه است. واحد 60 متری دیگری بین آپارتمان های اجاره ای کیش دیده می گردد که مالک آن بابت هر روز 400 هزار تومان از مهمان دریافت می نماید. البته این رقم همزمان با شروع جام جهانی ممکن است تا 670 هزار تومان افزایش پیدا کند. مهم ترین تفاوت این واحد با دو مورد قبلی داشتن وسایل سرمایشی مثل کولر گازی است وگرنه با اینکه طبقه سوم ساخته شده، آسانسور ندارد.

گران ترین واحد های اجاره ای

اجاره آپارتمان در کیش گاهی شبی سه، چهار میلیون تومان آب می خورد. این واحد ها جزو گران ترین گزینه ها برای اجاره آپارتمان در کیش محسوب و معمولا با متراژ بالا و امکانات خاصی تحویل مسافران داده می شوند. مثلا مالک واحد 170 متری با سه اتاق خواب، رقم اجاره را روزی سه میلیون تومان درنظر گرفته است. در این واحد علاوه بر میز بیلیارد و پینگ پنگ، کنسول های PS4 و ایکس باکس، سه سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و دو تا حمام وجود دارد. واحد طبقه سوم واقع شده و دارای آسانسور است. یا مثلا واحد سه خوابه دوبلکس را با قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان اجاره می دهند. مهمان این واحد می تواند از امکاناتی مثل، استخر، سونا و جکوزی استفاده کند و صاحبخانه حداکثر ظرفیت آپارتمان را شش نفر اعلام نموده است. اجاره روزانه یکی دیگر از واحد های لوکس شبی چهار میلیون تومان است. این واحد که دارای سه اتاق خواب است و با پارگینگ اجاره داده می گردد.

ویژگی آپارتمان های اجاره ای در کیش

متراژ

تعداد اتاق

مهمترین امکانات

اجاره روزانه

76 متر

دو اتاق

حمام و سرویس فرنگی

250 هزار تومان

30 متر

یک اتاق

حمام و سرویس فرنگی

370 هزار تومان

60 متر

یک اتاق

وسایل سرمایشی

400 هزار تومان

220 متر

سه اتاق

وان جکوزی، پارکینگ

چهار میلیون تومان

170 متر

سه اتاق

کنسول بازی، میز بیلیارد

سه میلیون تومان

120 متر (دوبلکس)

سه اتاق

استخر، میز بیلیارد

3.5 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت اجاره آپارتمان در کیش در جام جهانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره آپارتمان در کیش در جام جهانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید