طراحی سونیک درست شد؛ تریلر جدید فیلم سونیک را ببینید

به گزارش وبلاگ دوست، مطمئنا قضایای فیلم سونیک را به خاطر دارید؛ قضایایی که با انتشار تریلر این فیلم آغاز شدند. طراحی سونیک در فیلم آن قدر بد و ترسناک بود که هواداران این شخصیت، چند وقتی شبکه های اجتماعی را به پلتفرمی برای سخره دریافت سازندگان فیلم تبدیل نموده بودند. کارگردان فیلم سونیک هم در پاسخ به بازخوردهای منفی، خبر از طراحی دوباره سونیک در فیلم داد. تریلر جدید فیلم سونیک عرضه شده است و توانسته ایم برای اولین بار، طراحی جدید این شخصیت را ببینیم. سونیک جدید، بسیار خوب از آب درآمده است.

طراحی سونیک درست شد؛ تریلر جدید فیلم سونیک را ببینید

اگر طراحی اولیه سونیک را در این فیلم جدید به خاطر ندارید، پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به مقایسه زیر بیاندازید. طراحی سونیک، از موجودی انسان-مانند و ترسناک، به آنچه از این شخصیت انتظار داریم، تغییر پیدا نموده است. حتی تصور می کنیم یکی دو تغییر هم در فیلم نامه فیلم اجرا شده باشد، چون به نظر می رسد حتی با دیالوگ های بهتری در مقایسه با تریلر نخست روبرو شده ایم.

طراحی دوباره سونیک، نه تنها هزینه های اقتصادی زیادی برای استودیوی سازنده فیلم Sonic the Hedgehog در پی داشته، بلکه حتی باعث شده است تا تاریخ اکران فیلم، عقب بیافتد. در واقع قرار بود فیلم سونیک در سال 2019 اکران گردد، ولی به خاطر این تغییرات، با تاریخ اکران جدیدی در ماه فوریه سال 2020 (بهمن ماه سال 1398) روبرو شده ایم. با این حال، کاملا واضح است که این تغییرات، برای فیلم لازم بوده اند.

در مقایسه با دیگر فیلم هایی که از روی بازی ها ساخته می شوند، آن همه بدون ذره ای توجه به منبع اصلی و آنچه هواداران فیلم ها انتظار دارند، فیلم سونیک فرایند بسیار خوبی را طی نموده است؛ طوری که می توانیم به جرات بگوییم که این فیلم با طراحی دوباره سونیک، خود را از شکست بزرگی نجات داده است. یکی دو ساعت از انتشار تریلر جدید فیلم سونیک می گذرد و بازخوردها نسبت به این سونیک جدید، بسیار خوب بوده اند.

می توانید در ادامه تریلر جدید فیلم سونیک (Sonic the Hedgehog) را ببینید.

  • روف گاردن

    روف گاردن | برای داشتن یک منظره زیبا روی پشت بام ساختمان ها از مشاورین ما کمک بخواهید.

  • ویزای کانادا

    ویزای کانادا | برای دریافت ویزای مولتی 5 ساله توریستی کانادا از ما مشاوره دریافت نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طراحی سونیک درست شد؛ تریلر جدید فیلم سونیک را ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "طراحی سونیک درست شد؛ تریلر جدید فیلم سونیک را ببینید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سونیک درست شد؛ تریلر جدید فیلم سونیک را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید