سریال دوران زرق و برق؛ داستانی مجذوب کننده با بازی هایی درخشان

به گزارش وبلاگ دوست، تماشای زندگی ثروتمندانی که غرق در خوشی ها و دغدغه هایشان هستند خودش برای خودش لذتی است. سریال دوران زرق و برق نسخۀ آمریکایی سریال دانتون ابی است که جولیان فلووس (برندۀ جوایز اسکار و امی) تهیه کنندگی آن را به عهده دارد؛ سریالی دربارۀ رقابت بین اشراف قدیمی و ثروتمندان تازه از راه رسیده.

سریال دوران زرق و برق؛ داستانی مجذوب کننده با بازی هایی درخشان

به گزارش وبلاگ دوست؛ جاذبۀ این سریال از هر جهت آنقدر هست که بگردد گفت یکی از دیدنی ترین سریال های سال جاری است. گروه بازیگران سریال واقعا بی نقص است. کریستیان بارانسکی بازی درخشانی در نقش اگنس فن ریجین ارائه نموده است؛ بیوه ای ثروتمند با زبانی شوخ و طعنه آمیز. در یکی از صحنه های سریال یک نفر به اگنس می گوید پول همه چیز نیست؛ بارانسکی در جوابش می گوید آها! و همین هجای کوچک را طوری ادا می نماید که سرشار از شوخ طبعی تحقیرآمیز است.

اگنس عمارت اشرافی و خوش چشم انداز اش در سنترال پارک را با خواهر میانسال و مجردش آدا (سینتیا نیکسون) شریک است. نیکسون در این سریال به شکلی طبیعی و مجذوب کننده شورش درونی آدا را که ظاهری مطیع و رام دارد به تصویر کشیده است.

اگنس و سینتیا دختربرادرشان را که خیلی هم او را نمی شناسند پیش خودشان می آورند؛ از اینجا همه چیز تغییر می نماید. این برادرزاده نامش ماریان بروکس است و لوئیسا یاکوبسن (دختر مریل استریپ) نقشش را بازی می نماید. یاکوبسن بازیگری ماهر و پرانرژی است که اعماق قلب این شخصیت را به مخاطب نشان می دهد؛ شخصیتی که پدر تازه درگذشته اش مسئول سقوط مالی خانواده بوده است.

ماریان بی پول و آواره حالا نیازمند محبت عمه های خودش است که با وجود نفرتی که از پدر او دارند، تصمیم گرفته اند به ماریان پناه بدهند. نمی گردد اگنس را به خاطر احساسات تند و تلخش سرزنش کرد. او برای اینکه از فلاکت دربیاید مجبور شده بود با مردی ثروتمند ازدواج کند؛ مردی که اگنس می گوید هیچ وقت دلم نمی خواست با او تنها باشم.

شخصیت های مجذوب کننده سریال به این چند نفر ختم نمی گردد. ماریان در جهت سفرش از پنسیلوانیا به نیویورک با پگی (دِنی بنتون) دوست شده؛ زنی سیاهپوست که دلش می خواهد نویسنده گردد. پگی با یاری ماریان به عنوان منشی اگنس مشغول به کار می گردد.

اگنس نگران یک ثروتمند تازه به دوران رسیده به نام جورج راسل (مورگان اسپکتر) است که دارد در رقابت بین سرمایه دار ها روز به روز بالاتر می آید. همسر جورج به نام برتا (با بازی درخشان کری کن) هم کسی است که دارد سعی می نماید خودش را در طبقۀ بالاتر جامعه جا بدهد؛ طبقه ای که هیچ کس را در خودش نمی پذیرد مگر اینکه به لحاظ مالی مجبور به این کار گردد.

واقعا داستان این سریال و شخصیت پردازی های آن آنقدر غنی هستند که می گردد انتظار داشت چند فصل پر از ماجرا های جالب را ببینیم. البته هنوز بر اساس پنج قسمتی که تا حالا پخش شده و نه قسمتی که برای منتقدان به نمایش گذاشته شده نمی گردد با قاطعیت گفت که ماجرا های مختلف سریال می توانند در یک ساختار کلی به خوبی با هم پیوند بخورند یا نه.

به هر حال سریال دوران زرق و برق، با تجمل صحنه ها و زیبایی پس زمینه های صوتی اش، ضیافتی چشم نواز و تاثیرگذار برای چشم ها و گوش هاست. اما باز هم باید گفت که بالاتر از همه چیز این بازیگران سریال هستند که به عمق وجود شخصیت ها نفوذ نموده اند و خنده ها و اشک هایی طبیعی و باورپذیر به آن ها بخشیده اند.

منبع: abcnews.go.com

منبع: فرارو

به "سریال دوران زرق و برق؛ داستانی مجذوب کننده با بازی هایی درخشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال دوران زرق و برق؛ داستانی مجذوب کننده با بازی هایی درخشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید