دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید

به گزارش وبلاگ دوست، دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور برگزار گردید.

دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید

به گزارش وبلاگ دوست و به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین جلسه هماهنگی جهت پیشبرد و اجرایی سازی آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط، وزارتخانه ها و تشکل های صنفی حوزه فاوا برگزار گردید.

در این جلسه که در دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری، معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد، گزارش اقدامات صورت پذیرفته در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرایی سازی این آیین نامه تشریح و در ادامه تکالیف مندرج با حضور نمایندگان دستگاه های متولی آنالیز و راهکارهای مدنظر جهت تحقق آنها مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

بعلاوه مقرر شد متولیان و دستگاه های مرتبط ضمن ارائه برنامه اجرایی و پیگیری تحقق هریک از تکالیف مرتبط با حوزه کاری خود، گزارش دوره ای پیشرفت اقدامات را در تعامل با معاونت فناوری و نوآوری ارائه نمایند و همکاری های بعدی برای پیشبرد هرچه بهتر آیین نامه ادامه پیدا کند.

بنابه این گزارش، آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد رقومی (دیجیتال) کشور 23 اسفند ماه 1401 در هیئت وزیران تصویب شد که معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری و هماهنگی جهت اجرای آن را در تعامل با واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و سایر دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی کشور بر عهده دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جلسه اجرای آیین نامه حمایت از فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید