خبرنگاران سهرابی: اواخر مهرماه برای داوران لیگ فزونی دوره توجیهی برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ دوست، تهران- خبرنگاران- رییس دپارتمان داوری گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ های برتر و دسته اول فوتبال در آبان ماه شروع خواهد شد، برای داوران دوره توجیهی را اواخر مهرماه برگزار خواهیم کرد.

خبرنگاران سهرابی: اواخر مهرماه برای داوران لیگ فزونی دوره توجیهی برگزار می کنیم

به گزارش وبلاگ دوست، علیرضا سهرابی رییس دپارتمان داوران بیان کرد: با توجه به ابلاغ داوری به داوران و ناظران توسط فدراسیون فوتبال و نظر به احترامی که برای این عزیزان داریم و همچنین تاکید بر شیوه نامه های بهداشتی، سلامت آنها برای فدراسیون فوتبال مهم و در اولویت واقع شده است. برهمین اساس درخواست کردیم که چنانچه رضایت دارند در مسابقات شرکت نمایند و ابلاغ داوران و ناظران پس از اعلام آمادگی آنان صادر خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: از طرفی چون ممکن است بعضی از همکاران عزیز با توجه به علاقه ای که دارند با وجود داشتن علائم احتمالی، اقدام به دریافت ابلاغ نمایند با دریافت رضایت نامه و تعهدنامه می خواهیم اطمینان پیدا کنیم که برای هیچ داور و ناظری بالاجبار ابلاغ فدراسیون صادر نشده و این پذیرش کاملا اختیاری است.

رییس دپارتمان داوران درباره دوره توجیهی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال گفت: با توجه به اینکه اول آبان ماه رقابت های لیگ برتر فوتسال شروع می گردد و در قوانین فوتسال تغییرات اساسی و بنیادی توسط فیفا ایجاد شده است قصد داریم هفته آینده دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتسال را برگزار کنیم و آموزش های لازم در این زمینه توسط مدرسین به داوران داده خواهد شد.

سهرابی در سرانجام گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ های برتر و دسته اول فوتبال در آبان ماه شروع خواهد شد برای داوران فوتبال دوره توجیهی را اواخر مهرماه برگزار خواهیم کرد. اطلاعات تکمیلی درباره این دوره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.مضافا بعضی موضوعات ناصواب که در فضای مجازی مطرح می گردد و اساسا فاقد استعلام و استعلام رفرنس صحیح از دپارتمان و کمیته داوران است ارزش قانونی نداشته و ندارد و امور حقوقی فدراسیون به نحو مقتضی به وسیله مراجع قضایی پیگیری لازم را انجام خواهد داد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سهرابی: اواخر مهرماه برای داوران لیگ فزونی دوره توجیهی برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سهرابی: اواخر مهرماه برای داوران لیگ فزونی دوره توجیهی برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید