29 بهمن، آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش

به گزارش وبلاگ دوست، خبرگزاری خبرنگاران-دانشگاه فرهنگیان گفت؛ آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش و افراد جا مانده دوره های قبل معین تکلیف و مهارت آموزان ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان صبح روز آدینه 29 بهمن برگزار خواهد شد.

29 بهمن، آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دوست به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، با توجه به شیوع سویه اُمیکرون کرونا و وضع متزلزل همه گیری کرونا در کشور، ضمن قدردانی از مشارکت اثرگذار همکاران و عوامل اجرایی در راستای برگزاری آزمون جامع مجازی گروه های اول، دوم و سوم معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی فعال در آموزش و پرورش به منظور تبدیل شرایط و استخدام در این دستگاه بزرگ بدون شک، موفقیت در برگزاری آزمون ها با وجود حجم مشمولان، حاصل مدیریت، درایت و همت والای کارکنان دانشگاه فرهنگیان در بخش ها و واحد های مختلف و بعلاوه دیگر عوامل اجرایی در سطح مراکز و پردیس های استان است.

بنا بر این گزارش، فعالیت کارکنان مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان و استادان مجرب و متخصصان فن در مورد تهیه و تنظیم سؤالات آزمون برابر با رعایت همه حیطه های شناختی ستودنی است، امید می رفت پس از خاتمه دوره های کارآموزی و پودمان دوم فرهنگی سری چهارم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش، آزمون جامع مشمولان به صورت حضوری برگزار گردد، اما شیوع سویه اُمیکرون کرونا شرایط را تغییر و احتمال برگزاری حضوری آزمون جامع را کاهش داد.

سؤالات برای گروه های 23 گانه مشمول آزمون جامع چهارم نیز بر اساس معیار های صحیح علمی و استاندارد، طراحی و در ارتباط با اهداف و متناسب با احتیاج های آموزشی تهیه و تنظیم شده است، تأکید می گردد: بنا بر اتخاذ تصمیم ستاد ماده 28، آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش و پرورش و افراد جا مانده دوره های قبل مشخص تکلیف و مهارت آموزان ماده 28 صبح روز آدینه 29 بهمن با شرکت جمعیتی بالغ بر 15 هزار و 690 نفر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است: برگزاری آزمون خاتمه بهمن، برترین موقعیت برای انجام فرآیند استخدام افراد مشمول، برابر با مصوبه مجلس شورای اسلامی در دستگاه آموزش و پرورش است. علاوه بر کلیه افرادی که اسامی آن ها به وسیله معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به معاونت نظارت، اعلام شده است آن تعداد افرادی هم که بنا به دلایل مختلف نتوانسته اند از آزمون های برگزار شده گذشته با موفقیت گذر نمایند، می توانند همزمان با گروه چهارم مشمولان در آزمون 29 بهمن به عنوان آزمون جبرانی، شرکت نمایند.

یادآور می گردد؛ آزمون پیش رو برای رشته های مختلف آموزش ابتدایی، مبه وسیلهه، بچه ها با احتیاج های ویژه، مشاوره، مراقبان سلامت و بهداشت و مربیان امور تربیتی و تربیت بدنی برگزار خواهد شد. بالاترین جامعه آماری شرکت نمایندگان در آزمون نیز به رشته آموزش ابتدایی، اختصاص دارد.

بر اساس این گزارش، 2 عنوان درس تخصصی هر رشته به تفکیک و 1 عنوان درس مشترک اخلاق حرفه ای در همه رشته ها مقیاس سنجش و مشخص صلاحیت افراد مشمول قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش در آزمون جامع بهمن است. کتاب های درسی و راهنما های معلم هم جزو منابع آزمون است، بخشی از سؤالات آزمون در این خصوص طراحی شده است.

آزمون 29 بهمن همانند آزمون برگزار شده گروه های اول، دوم و سوم مشمولان دارای 40 سؤال است. همه سؤالات آزمون، چند گزینه ای است و بخشی از این سؤالات هم به صورت عملکردی چند گزینه ای توام با سناریو های کوتاه و بلند طراحی شده است.

تأکید می گردد؛ آزمون جامع مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش به صورت برخط برگزار خواهد شد. این آزمون، صبح روز آدینه 29 بهمن از ساعت 10 تا 11:30 دقیقه به مدت 90 دقیقه به وسیله سامانه آزمون به نشانی azmoon.cfu.ac.ir برگزار خواهد شد.

مجموع کل آزمون نیز هزار امتیاز است، مؤلفه های کارآموزی و فرهنگی هر کدام به طور جداگانه دارای 275 نمره و آزمون خاتمهی جامع نیز برخوردار از 450 نمره است.

در مورد حد نصاب نمره قبولی مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش، تأکید می گردد: کسب رقم 65 درصد از جانب شرکت نمایندگان در آزمون جامع، ملاک قبولی افراد است.

لازم است: شرکت نمایندگان در آزمون 48 ساعت قبل از آغاز آزمون، با ورود به سامانه نسبت به آنالیز صحت اطلاعات خود و نحوه ورود و خروج به سامانه اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ شماره تلفن 54914-021 جوابگوی مشمولان در روز آزمون است، بعلاوه در آزمون پیش رو همانند آزمون های برگزار شده ماه های مرداد، شهریور و آذر همه شرایط مشمولان برای حضور خود فرد در آزمون رصد و پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "29 بهمن، آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 بهمن، آزمون جامع گروه چهارم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید