تصمیم احتمالی AFC در مورد استقلال و پرسپولیس معین شد ، 25 باشگاه آسیایی در خطر حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ دوست، 6 باشگاه چینی، 5 باشگاه ژاپنی، دو باشگاه بزرگ ایران(استقلال و پرسپولیس)، 3 باشگاه کره ای، 3 باشگاه فلیپینی و 6 باشگاه اماراتی در آستانه حذف از آسیا یا جریمه نقدی قرار دارند.

تصمیم احتمالی AFC در مورد استقلال و پرسپولیس معین شد ، 25 باشگاه آسیایی در خطر حذف از لیگ قهرمانان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دوست، در حالی که سرخابی های ایران در انتظار رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد مجوز حرفه ای خود هستند رسانه عربستانی از تصمیم احتمالی این نهاد اطلاع داده است.

نشریه الاقتصادیه عربستان امروز در گزارشی به باشگاه های لبه پرتگاهی قاره کهن پرداخت و نتیجه این پرونده های روی میز AFC را بیان کرد.

این رسانه سعودی، نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا منتظر است تا در روزهای آینده تصمیم به کنار گذاشتن یا جریمه نقدی برای 70 باشگاه از 186 باشگاه آسیایی بگیرد.

منبع خاصی از کنفدراسیون فوتبال آسیا به این رسانه سعودی اطلاع داد باشگاه هایی از ماه اکتبر گذشته نتوانستند اهلیت خود را برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 تایید نمایند در نهایت تکلیفشان تا چند روز آینده معین می گردد.

6 باشگاه چینی، 5 باشگاه ژاپنی، دو باشگاه بزرگ ایران(استقلال و پرسپولیس)، 3 باشگاه کره ای، 3 باشگاه فلیپینی و 6 باشگاه اماراتی در آستانه حذف از آسیا یا جریمه نقدی قرار دارند.

استقلال و پرسپولیس در فهرست انتظار AFC قرار دارند. دوشنبه گذشته مدارک درخواستی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد. بنا به اعلام این منبع مطلع AFC حذف از لیگ قهرمانان آسیا یا جریمه نقدی در انتظار سرخابی ها واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصمیم احتمالی AFC در مورد استقلال و پرسپولیس معین شد ، 25 باشگاه آسیایی در خطر حذف از لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم احتمالی AFC در مورد استقلال و پرسپولیس معین شد ، 25 باشگاه آسیایی در خطر حذف از لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید