جباری: برای بقای خودشان قرارداد های آنچنانی بستند، الان برای استقلال دردسر شده

به گزارش وبلاگ دوست، پیشکسوت استقلال گفت: قرارداد های آنچنانی که بسته شد الان برای باشگاه دردسر شده است.

جباری: برای بقای خودشان قرارداد های آنچنانی بستند، الان برای استقلال دردسر شده

علی جباری در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی وبلاگ دوست در مورد حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال، گفت: در این شرایط و اوضاع و احوال هیچ گزینه ای بهتر از نکونام نبود. امیدوارم او پیروز گردد. باید با او همکاری نمایند و چوب لای چرخش نگذارند. این باشگاه عادت نموده که چوب لای چرخ مربیانش یا دیگر افرادی که می آیند یاری نمایند، بگذارند. نکونام با مسائل زیادی آمد، ولی فکر نمی کنم به او هم یاری گردد.

امیدوارم چوب لای چرخ نکونام نگذارند

وی اضافه کرد: جواد پسر بسیار خوبی است. بازیکن بزرگی بوده و امیدوارم او را خراب ننمایند، چوب لای چرخش نگذارند و اجازه بدهند کار کند. استقلال احتیاج به مهره هایی دارد که ضعیف نباشند. خط میانی تیم همواره لنگ بوده و در خط حمله هم اگر قرار باشد محبی و قائدی بروند مشکل ساز می گردد. به نفراتی احتیاج است که در حد استقلال باشند. این تیم بزرگ است و نباید هر بازیکنی را بیاورند. یک بازیکن ممکن است در تیمی بسیار خوب بوده، اما در استقلال کارایی لازم را نداشته باشد. بازیکن باید در حد نام استقلال و استقلالی باشد. باید این پیراهن را دوست داشته باشند. ما همواره پیروزیت استقلال را می خواهیم و امدوارم خدا هم یاری کند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه مشکل اصلی باشگاه این است که مدیرانش باید پول بیاورند، گفت: بله، باید پول بیاورند نه اینکه مدیری مثل آجورلو بیاید هزینه ها را طوری بالا ببرد که مدیران بعدی در آن بمانند. هرچیزی باید در حدش باشد. نه اینکه هرچه دلشان خواست خرج نمایند و به بازیکنی که 2 میلیارد است 10 میلیارد بدهند. بعد این بازیکن هیچ تیم دیگری نمی رود، چون جای دیگر چنین قراردادی نمی بندند.

تیم های دیگر یک سوم این پول را به این بازیکنان نمی دهند

وی اضافه کرد: اصلا تعدادی از بازیکنان در حد استقلال نیستند، اما با قرارداد های آنچنانی به استقلال آمدند و الان قراردادشان برای باشگاه دردسر شده است. اگر راست می گویند به تیم دیگری بروند و خودشان را نشان بدهند. مگر نمی گویند بازیکنان خوبی هستند؟ به باشگاه دیگر بروند تا ببینیم یک سوم این پول را به آن ها می دهند؟ مومنی و مظلومی که در هیات مدیره بودند چرا حرفی نزدند؟ گفتند حرف ما را گوش نمی کرد، جلسه نمی گذاشت و هرکاری دلش می خواست می کرد. پس چرا ماندید؟ استعفا می دادید. به پرویز گفتم شما امضا نکن، فردا مثل جواد قراب دچار مشکل می شوی که بعد از آن مومنی امضا می کرد. معاون حقوقی هم که گفت هیچ قراردادی با نظارت واحد حقوقی بسته نشد.

جباری در مورد اینکه به بازیکنان تیم اعلام شده باید مبلغ قراردادشان را پایین بیاورند و بعضی بازیکنان نیز زیربار نرفته اند، عنوان نمود: وقتی مدیری در باشگاه منصوب می گردد که نمی داند چکار کند، برای بقای خودش قرارداد های آنچنانی می بندد، به بازیکنی که در حد نیست پول آنچنانی می دهد و... اینطور می گردد. الان همین بازیکن می گوید کجا بروم چنین پولی بگیرم؟! این خیانتی است که مدیران به باشگاه و طرفدارانش کردند. افراد زیادی مانند قربان زاده در ضعیف کردن استقلال نقش داشتند.

وی توضیح داد: بعضی دستور می دادند که به استقلال پول ندهند. هربار قرار بود یاری گردد پول پرسپولیس را می دادند، 3-2 ماه بعد به استقلال یاری می شد. زمانیکه استقلال احتیاج داشت پول نمی دادند تا ضعیف گردد، اما سال های سال هرکاری نمایند پرسپولیس نمی تواند به قهرمانی آسیا برسد. هیچ چیزی ندارند، ستاره می زنند!

با مجیدی قرارداد 3 ساله بستند تا مردم تعریف نمایند

وی توضیح داد: زمانیکه حمید سجادی معاون وزیر ورزش بود، جلسه ای بود که می خواستند در مورد استقلال و پرسپولیس صحبت نمایند. سجادی گفت شما دست بگیر دارید. گفتم شما امکانات و تجهیزات استقلال مانند ورزشگاه دیهیم، مرکز ما در دروازه شمیران، زمین های تنیس و... را برگردانید ما به شما پول می دهیم. همه را برایش شمردم و گفتم همین سازمان ورزش از امکانات استقلال استفاده می نماید. این طرفدار حرص می خورد، اما اهمیتی نمی دهند. آیا این مدیرانی که منصوب می نمایند در حد استقلال هستند؟

جباری اضافه کرد: زمان مددی قرار بود مجیدی را کنار بگذارند زورشان نرسید. آجورلو آمد با او قرارداد 3 ساله بست تا نظر طرفدار را جلب کند. بعد با نظر مشاورانش قرارداد های آنچنانی بستند. به این بازیکن و آن بازیکن پول اضافه داد تا مردم به به و چه چه نمایند و بگویند چقدر کار می نمایند! دوست داشتند مجیدی بازی های اول را ببازد و او را تحت فشار بگذارند، اما خدا به استقلال و طرفدارش یاری کرد تا به قهرمانی برسد. این قهرمانی هم به پای آقایان نیست، ولی خراب کردن باشگاه استقلال به پای آن هاست.

وقتی انتقاد کنید که سرِکار هستید

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه عضو سابق هیات مدیره گفت افول باشگاه از زمان رفتن آجورلو شروع شد، گفت: مدیرانی که آمدند تاوان هزینه های گذشته را دادند. برای محمد مومنی احترام قائلم، چون پیراهن این تیم را بر تن نموده، اما باید ببینید قبلا در شهرداری برای چه کسی کار می نموده؟ متاسفانه بعضی از بچه های ما چشم شان را روی بعضی مسائل می بندند و بعضی حرف ها را نمی زنند. وقتی باید انتقاد کنید که سر کار حضور دارید. نه اینکه وقتی همه چیز به هم خورده حرف بزنیم.

عقلشان نمی رسید که دلار گران می گردد باید پول استراماچونی را بدهند؟

جباری اضافه کرد: زمانیکه با فتحی درگیر شدم، مدام در باشگاه بودم که حتی فتحی به من گفت از من سوال می نمایند مگر جباری در باشگاه نیست پس چرا این حرف ها را می زند؟ من از وقتی آجورلو آمد دیگر باشگاه نرفتم. یک جلسه ای با معاونان او داشتم. حسن روشن، جواد قراب و محمد نوری هم بودند. خیلی انتقاد کردم. گفتم کجا را آباد نموده؟ مدیرعامل که این همه پول می دهد و آدم ها را می آورد فکر باشگاه را ننموده؟ فکر باشگاه به این بزرگی نیست؟ معاون هایش گفتند شما درست می گویید. در هتل المپیک هم بودیم. زمانیکه به وزیر ورزش گفتم هردو تیم را با یک چشم نگاه کن، در باشگاه مرتب حضور داشتم. فتحی گفت می گویند چرا اینطور صحبت می کنید؟ گفتم من حقیقت را می گویم. شوخی ندارم. او پرسپولیسی است.

وی توضیح داد: ما دوست داریم این تیم شکل بگیرد. خداراشکر مشکل نکونام حل شد و آمد. ما که نه می خواهیم قرارداد ببندیم و نه هدف دیگری داریم. هدف مان این است؛ تیم بزرگ آسیا که همواره زبانزد بوده آسیا بوده پیروز باشد، اما از مجلس و سازمان خصوصی سازی تیم را اذیت می نمایند. پول استراماچونی را در زمان سعادتمند اگر می دادیم به اینجا نمی رسید، اما سلطانی فر گفته بود لازم نیست. آیا عقل آن ها نمی رسید و از اقتصاد سر در نمی آوردند؟ نمی دانستند دلار گران می گردد؟ همان موقع می توانستند این پول را بدهند، اما نکردند تا باشگاه را ضعیف نمایند. مدیران بعدی هم همینطور بودند.

جباری گفت: امیدوارم مدیریت فعلی راه قبلی ها را نرود ان شاالله پیروز باشد. ما هم یاری می کنیم. از خدا می خواهیم شرایطی ایجاد گردد که وقتی در خیابان هستیم مورد سوال طرفدار قرار نگیریم. دلمان برای تیم و طرفدار می سوزد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جباری: برای بقای خودشان قرارداد های آنچنانی بستند، الان برای استقلال دردسر شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جباری: برای بقای خودشان قرارداد های آنچنانی بستند، الان برای استقلال دردسر شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید