تسهیلات ویژه اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران پرداخت می گردد

به گزارش وبلاگ دوست، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران گفت: چنانچه شخصی از جامعه ایثارگران فاقد شغل، بیمه و عایدی باشد طبق تبصره 16 مبلغ 100 الی 150 میلیون تسهیلات به آنان پرداخت می کنیم که این رقم با توجه به شرایط جغرافیایی هر استان متفاوت خواهد بود.

تسهیلات ویژه اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران پرداخت می گردد

در همایش دو روزه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران کشور که با حضور مسئولین و کنندگان وزارتخانه های مربوطه در کردان از توابع شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید، مسئولین از تسهیلات و برنامه های ویژه برای اشتغال ایثارگران و خانواده هایشان گفتند.

علیرضا محمدی ضمن تاکید بر بسته های تشویقی برای کارفرمایان غیر ایثارگر گفت: چنانچه کارفرمایان اقدام به جذب و استخدام خانواده های ایثارگران کنند به ازای هر نفر 150 میلیون تا سقف 4 میلیارد تومان در قالب وام های کارفرمایی به آن ها پرداخت خواهد شد.

در حال حاضر 25 درصد سهمیه جذب نیرو های دولتی به جامعه ایثارگران تعلق دارد، ولی با توجه به سیاست کوچک سازی دولت، در حال حاضر امکان جذب برای هیچ دستگاهی وجود ندارد و اعطای تسهیلات به جامعه ایثارگران برترین راه برای اشتغالزایی و کارآفرینی خواهد بود. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با مراجعه به اداره بنیاد شهید و یا سامانه اینترنتی که در هفته آینده راه اندازی و معرفی می شود نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

وبلاگ دوست البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تسهیلات ویژه اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات ویژه اشتغال و کارآفرینی به ایثارگران پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید