برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: برنامه های سازمان دانشجویان در سال های اخیر بسیار منظم برگزار می شد و به قدری برنامه ها خوب و جامع بود که بسیاری از آن ها، الگوی رفتاری و عملکرد برخی از سازمان ها و نهادهای دانشجویی نهاده شد.

برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است

سید علی اکبر شمسیان، روز گذشته در مراسم گرامیداشت بیست وسومین سالگرد سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی که در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی مشهد برگزار گردید، اظهار کرد: علت تاسیس سازمان دانشجویان وجود نسل فعال و با ایده بود تا بتوانند به ساختار و مدیریت کشور یاری نمایند. شاد هستم که امروز با قاطعیت می توانم مطرح کنم که سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تعداد بسیار زیادی مدیر متعهد، دلسوز، علاقه مند و کارآمد در کل کشور دارد و در خراسان رضوی هم تعداد زیادی از این افراد مشغول به خدمت هستند.

وی اضافه کرد: اگر در هر گوشه و دیاری از سازمان ها و نهادهای مختلف مشاهده کنیم، بسیاری از افراد سازمان دانشجویان در آن مکان ها مسئولیت دارند یا مشغول فعالیت های اجرایی هستند. جالب است بدانید بیش از 50 درصد از افرادی که در مراکز خبرگزاری و رسانه های استان فعالیت می نمایند، راستا آن ها از مجموعه جهاد دانشگاهی بوده است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی اسم کرد: یکی از ویژگی های دانشجویان شجاعت، نوآوری، خلاقیت، احساس عاطفه، نوع دوستی که در بالاترین حد خود نهاده شده است را می توان نام برد. برنامه های سازمان دانشجویان در سال های اخیر بسیار منظم برگزار می شد و به قدری برنامه ها خوب و جامع بود که بسیاری از آن ها الگوی رفتاری و عملکرد برخی از سازمان ها و نهادهای دانشجویی نهاده شد. در ساختار دانشجویی این رویش ها نه تنها کمتر از گذشته نیست بلکه افق و امیدی برای آینده روشن می نماید که بسیاری از افراد در آینده چه در جهاد دانشگاهی و چه در دیگر سازمان ها و نهادهای کشور بتوانند تاثیرگذار و موثر باشند.

وی توضیح داد: یکی از فعالیت های خوب سازمان دانشجویان نشریه وقایع اتفاقیه بود که با همکاری دانشجویان منتشر می گردد و از نظر محتوایی رشد و ارتقاء بسیار خوبی پیدا نموده است. فعالیتهای انعطاف پذیر دانشجویان و تطابق با شرایط فعلی که برای افراد بی بضاعت انجام دادند باعث شد حتی سازمان های مرتبط یاری های بسیار خوبی انجام دهند.

شمسیان اظهار داشت: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه به شکل مردمی ورود کرد که باید تقویت گردد. بسیاری از اساتیدی که در دانشگاه هستند، نگاه شان نسبت به سازمان دانشجویان و رفتارهایی که در این مجموعه می گردد بسیار مثبت است و از آن ها افرادی معقول، با تجربه و صاحب اندیشه یاد می نمایند. امروز فضای مجازی محلی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت اما این امر احتیاج به فراوری محتوا، تفکر و دیدگاه متفاوت و بعلاوه احتیاج به ابزار سخت افزاری دارد که ما این قسمت را به وسیله افرادی که در سازمان دانشجویان فعالیت می نمایند، انجام می دهیم .

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بیان نمود: افراد در سازمان دانشجویان می توانند به رشد و بالندگی این مجموعه که همراه با نقد منصفانه، گفت وگوهای مداوم و مستمر است، یاری نمایند. بنابراین این راستا می تواند تجربه خوبی را برای افراد به همراه داشته باشد و در آینده هم تاثیرگذار باشد. سازمان دانشجویان جدای از جهاد دانشگاهی نیست و یک ساختار وابسته به این مجموعه است و رفتار ما در سازمان دانشجویان هم می تواند تقویت نماینده فعالیت های جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف باشد و هم آسیب بزند و همگی باید یاری کنیم تا این فعالیت ها تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های سازمان دانشجویان الگوی رفتاری و عملکرد دیگر سازمان ها شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید