بازی Silent Hill: Townfall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ دوست، کمپانی Annapurna Interactive و استودیوی No Code به تازگی با تریلری از بازی Silent Hill: Townfall رونمایی نموده اند.

بازی Silent Hill: Townfall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

پس از مدت ها انتظار، کونامی بالاخره در قالب رویدادی، جزئیاتی رسمی در خصوص آینده سری محبوب سایلنت هیل ارائه نموده است و جالب اینجاست که به نظر می رسد بسیاری از شایعات در این باره به واقعیت پیوسته اند. بازسازی سایلنت هیل 2 به وسیله استودیوی بلوبر تیم در دست توسعه است، در حالی که یک نسخه اصلی تازه نیز با عنوان Silent Hill f رونمایی شده است. در این میان، پروژه دیگری از این مجموعه با نام Silent Hill Ascension و سومین فیلم سایلنت هیل نیز در دست ساخت هستند.

با این حال ظاهرا نسخه Townfall اثر متفاوتی خواهد بود. استودیوی سازنده این بازی یعنی No Code، بیشتر برای عرضه آثاری نظیر Stories Untold و Observation شناخته شده است. هر دو بازی در سبک ماجراجویی و معمایی که اولی یک اثر ترسناک اپیزودیک است و دومی اثری علمی تخیلی است که المان های ترسناکی را در خود گنجانده است. بر اساس بازی های گذشته استودیو، به راحتی می توان فهمید که No Code گزینه ای مناسب برای این نسخه از سایلنت هیل بوده است.

تریلر منتشر شده بسیار رازآلود است و اطلاعات زیادی به ما نمی دهد. شخصی در آن بیان می نماید که تو اینجایی تا مجازات شوی و معین نیست که منظور او چیست. از طرفی نوعی دستگاه وجود دارد که در صفحه نمایش آن، نقشه ها و تصاویر خشونت آمیزی ظاهر می شوند و صحنه ای از ساحل نیز دیده می گردد.

با توجه گزارش های منتشر شده در رابطه با بازی، به نظر می رسد که این اثر روی داستان های ترسناک کوتاه تمرکز دارد و مشابه بازی Stories Untold خواهد بود. با این حال معین نیست که این داستان ها به مرور عرضه می شوند یا از همان ابتدا بازی به صورت کامل در دسترس قرار خواهد گرفت. در هر صورت تا زمانی که تریلری از گیم پلی منتشر نگردد، قضاوت درباره بازی سخت خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از Silent Hill: Townfall نظیر تاریخ انتشار یا پلتفرم های آن معین نیست. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Silent Hill: Townfall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Silent Hill: Townfall معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید