اولویت های موضوعات سیاسی برای شهروندان آلمانی در سال 2022 چیست؟

به گزارش وبلاگ دوست، نتایج نوترین نظر سنجی نشان می دهد که به اعتقاد بیشتر شهروندان آلمانی مسئله مقابله با کرونا در سال 2022 باید در اولویت مسائل دولت نو آلمان قرار گیرد.

اولویت های موضوعات سیاسی برای شهروندان آلمانی در سال 2022 چیست؟

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوست به نقل از وبلاگ دوست، نتایج تازهترین نظر سنجی نشان می دهد که به اعتقاد شهروندان آلمانی فوری ترین ومهم ترین موضوع سیاسی در آلمان در سال 2022 مسئله کرونا است.

بر اساس این نظر سنجی شهروندان آلمانی بر این عقیده اند که پاندمی کرونا و تامین حقوق و امنیت بازنشستگان از مهم ترین مسائل سیاسی سال 2022 است.

این نظر سنجی که به سفارش نشریه بیلد و به وسیله موسسه اینسا اجرا شده است نشان می دهد، 61 درصد شهروندان بر این باورند که مبارزه با همه گیری کرونا از مهم ترین مسائلی است که دولت فدرال تازه آلمان در سال 2022 باید با آن مقابله کند.

مبارزه با شرایط اورژانسی کادر درمان هم در بین 5 مورد از مسائل مهمی نهاده شده است که از نظر شهروندان، دولت باید به آن بپردازد و 56 درصد شهروندان آن را مهم ارزیابی نموده اند.

بعلاوه شرکت کنندگان در این نظر سنجی به مسائل اقتصادی هم اهمیت زیادی دادند و تامین امنیت و حقوق بازنشستگان با 60 درصد در رتبه دوم مهم ترین مسائل قرار داشت، ایجاد آپارتمان و محل زندگی ارزان با 56 درصد و کاهش قیمت انرژی هم با 51 درصد در رتبه های بعدی قرار داشت.

این نظر سنجی بعلاوه نشان می دهد که اولویت مبارزه با تغییرات آب و هوایی در نظر شهروندان آلمانی کاهش پیدا نموده و 46 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی آن را مهم ارزیابی کردند. به این ترتیب این مسئله در رتبه ششم اولویت های سیاسی از نظر شهروندان آلمانی نهاده شد.

در ردیف های بعدی مسئله تقویت اقتصادی ارتش آلمان (14 درصد) نهاده شد.

این نظر سنجی در فاصله زمانی 23 تا 30 دسامبر از بین 2004 نفر از شهروندان واجد شرایط آلمانی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اولویت های موضوعات سیاسی برای شهروندان آلمانی در سال 2022 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت های موضوعات سیاسی برای شهروندان آلمانی در سال 2022 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید