اورژانس خراسان رضوی در روز طبیعت 1756 ماموریت انجام داد

به گزارش وبلاگ دوست، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روز طبیعت 1756 ماموریت اورژانس 115 در خراسان رضوی انجام شد.

اورژانس خراسان رضوی در روز طبیعت 1756 ماموریت انجام داد

دکتر علی یزدانی اظهار کرد: از این تعداد 1277 مورد آن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود.

وی توضیح داد: روز 13 فروردین 342 ماموریت تصادفات و حوادث ترافیکی را داشتیم که از این تعداد 227 مورد آن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود. بعلاوه در این روز 1414 ماموریت غیرتصادفی در استان داشتیم که 1050 مورد آن در حوزه تحت پوشش این دانشگاه بود.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: روز طبیعت تیم نظارتی جهت کنترل و استقرار اورژانس فعال بود و نماینده مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز کنترل ترافیک، ستاد بحران شهرداری و مرکز mcmc مستقر بود؛ ضمن اینکه در این روز افزایش اپراتورها را هم داشتیم.

به گزارش وبدا یزدانی با بیان اینکه بعضی از ماموریت های ویژه اورژانس 115 مشهد با همکاری پلیس، آتش نشانی و هلال احمر اجرا می گردد، اعلام کرد: در مواردی که احتیاج به امدادرسانی مشترک جهت کمک رسانی به فرد حادثه دیده باشد با هماهنگی ستادهای EMS و MCMC مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدامات لازم صورت می گیرد که آخرین مورد آن ماموریت ویژه روز طبیعت بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اورژانس خراسان رضوی در روز طبیعت 1756 ماموریت انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورژانس خراسان رضوی در روز طبیعت 1756 ماموریت انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید